کد خبر: 8919

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/25

اطلاعیه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی ایوان کی

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی ایوان کی

اطلاعیه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی ایوان کی

بدینوسیله به اطلاع می رساند، تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی که در ارزیابی مرحله اول، حدنصاب دانشگاه ایوان کی را کسب نموده‌اند و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده‌اند، از یکشنبه مورخه 1396/04/11 لغایت سه شنبه 1396/04/13 می باشد. سایر شرایط ثبت نام و همچنین نحوه ارسال مدارک در اطلاعیه بعدی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

🔵 دانلود PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری 🔵

از دیپلم تا دکترا چند سال است

برای موفقیت در مصاحبه دکتری ابتدا باید از روز و محل دقیق مصاحبه مطمئن شد به همین دلیل باید یکبار قبل از روز مصاحبه به محل آزمون رفت و با آدرس، فرایند اداری و روال انجام مصاحبه کسب اطلاع کرد. علاوه بر آن باید بررسی شود که در ترکیب تیم مصاحبه چه کسانی قراردارند و از تخصص و تمرکز آنها بر موارد سوال آزمون و مصاحبه کسب اطلاع کرد. در اینجا می توان از کسانی که مرحله مصاحبه را در آن دانشگاه پشت سر گذاشته اند، کسب تجربه کرد و مشاوره گرفت. سپس توصیه اکید می شود که داوطلبان دعوت شده به مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی)، سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری را مرور نمایند.

آمادگی برای مصاحبه دکتری باید از ماه ها یا سال های قبل کسب شود و محدود به چند روز آخر منتهی به روز مصاحبه نباشد. از این رو که تمام فعالیت هایمان اعم از کیفیت پایان نامه ارشد، رزومه علمی، مقالات، تألیفات و… همگی در روز مصاحبه تأثیرگذار بوده و در مقایسه با رقبا تعیین کننده هستند.

نکته مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی

مهم ترین بخش در واقع که وجود دارد بخش امتیازات پژوهشی است، شما در بخش مقالات علمی- پژوهشی و گواهی ثبت اختراع و شرکت در جشنواره علمی معتبر حداکثر 22 امتیاز می توانید به دست بیاورید. از چهل امتیازی که برای امتیازات پژوهشی است 22 امتیاز مربوط به این حوزه است، مقالات علمی ترویجی 6 امتیاز دارند یعنی سقف اش 6 امتیاز است. با مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها 4 امتیاز می توانید بگیرید و با تألیف یا ترجمه کتاب نیز 4 امتیاز می توانید بگیرید(امتیاز مدرک زبان در مصاحبه آزمون دکتری). با توجه به کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشدتان هم تا 4 امتیاز می توانید دریافت کنید. امتیازهای آموزشی هم مرتبط با معدل و کیفیت دانشگاه محل تحصیلی تان در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است و اگر مدرک زبان معتبر داشته باشید تا 8 امتیاز را می توانید بگیرید؛ یعنی در واقع این و در نظر داشته باشید که تک تک این نمرات می تواند موفقیت شما را در قبولی در مصاحبه دکترا ایجاد کنند. فرضاً اگر شما مدرک MSRT یا IELTS یا تافل به صورت iBT یا CBT با نمره بالایی داشته باشید می توانید بین 6 تا 8 امتیاز در مصاحبه تخصصی دریافت کرده و یک دفعه چندین رتبه بین افراد دیگری که مصاحبه می شوند بالا خواهید رفت (این آمار مربوط به مصاحبه های سال 1395 است و در سالهای آتی ممکن است تغییراتی داشته باشد).

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی 1404-1403

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

شهریه دوره دکتری دانشگاه های غیرانتفاعی

لطفا جهت اطلاعات تکیمیلی به ادرس اصلی سایت به نشانی : http://www.eyc.ac.ir مراجعه فرمایید .

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

www.phdphd.org

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x