کد خبر: 62193

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/19

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

منابع آزمون دکتری

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

Statement of Purpose، یا Letter of Intent بسیار مهم است که دانشجویان هدف خود را از تحصیلات تکمیلی بدانند و بتوانند انگیزه نامه خود را به بهترین شکل بنویسند. جملاتی که در انگیزه نامه ذکر می شود باید تاثیرگزار باشند و اساتید با خواندن آن بتوانند تصمیم نهایی خود را درخصوص پرونده دانشجو مورد نظر بگیرند. این یک رقابت است و در این رقابت بهترین دانشجو انتخاب می شود. برای متمایز بودن باید برنامه داشت و بهترین ها را ارائه داد.

در انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری متقاضی می بایست به معرفی کلی و اهداف آینده خود بپردازد و خود را از دیگر درخواست دهندگان متمایز نشان دهد تا بتواند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه مورد نظر افزایش دهد. البته از داشتن توصیه نامه در کنار انگیزه نامه نیز نمی توان غافل بود، چرا که توصیه نامه ای که توسط اساتید معروف (استاد راهنمای شما در دانشگاهی که کارشناسی ارشد گرفتید ،  انتخاب مناسبی است) نوشته شده باشد از قدرت بالایی جهت پذیرش دانشجو برخوردار خواهد بود.

پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران

انگیزه نامه باید منحصر به فرد و با زبانی سلیس و روان نوشته شود و از به کار بردن کلمات سخت در آن پرهیز شود. در ادامه سوالاتی آورده شده است که با پاسخ دادن به این سوالات می توانید یک انگیزه نامه مناسب و اصولی داشته باشید.

🔴 – قصد خواندن چه رشته ای را دارید و به چه دلیل این رشته را انتخاب کرده اید؟

🔴 – چه چیزی از دانشگاه نظر شما را جلب کرده است که این دانشگاه را انتخاب کرده اید؟

🔴 – در این رشته ای که انتخاب کرده اید چقدر تجربه دارید؟

🔴 – بعد از فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک چه اهدافی دارید؟

🔴 – چه ویژگی اخلاقی و یا شخصیت منحصر به فرد دیگری دارید؟

در نوشتن انگیزه نامه برای مقطع دکتری می بایست از مثال های واقعی استفاده کنید و در نوشتار خود کلی گویی نکنید، همچنین توجه داشته باشید که انگیزه نامه دکتری باید به زبان انگلیسی نوشته شود پس باید تسلط کافی به این زبان داشته باشید.
برنامه و هدف هایتان را به صورت کامل مشخص کنید (مثلا قصد دارید در آینده مدرک پسادکتری بگیرید یا استاد دانشگاه شوید و…) زیرا با مشخص شدن هدف راحت تر می توانید نظر هیئت علمی را به خود جلب کنید.
دلیل ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری و انتخاب دانشگاه مورد نظر را شرح دهید. اشتیاق خود برای ادامه تحصیل دکتری و همچنین علاقه مندی به موضوعات تحقیقاتی مانند تجربه تحقیق و یا سمینارهایی که در آن شرکت داشته اید را بیان کنید.

روش تست‌زنی زبان انگلیسی در ازمون دکتری

در نوشتن انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری به نکات زیر توجه کنید

1)یک SOP یا انگیزه نامه بهتر است حدود 800 تا 1200 کلمه و در یک یا دو صفحه ارائه شود.

2)در انگیزه نامه به صورت کامل پیشینه و سوابق کاری خود را شرح دهید و اهداف خود را برای آینده شغلی را بیان کنید.

3)هدف و انگیزه خود را از انتخاب دانشگاه مورد نظر شرح دهید و همچنین به بیان پروژه های تحقیقاتی دانشگاه و اینکه علاقه مند به شرکت در آن ها هستید بپردازید.

4)دلایل علاقه به این دانشگاه، اطلاع از رتبه و کیفیت آموزشی و دلیل شایسته بودن خود برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر را شرح دهید.

5)پس از پایان نوشتن انگیزه نامه، از استاد خود یا اشخاصی که در این زمینه تجربه دارند بخواهید متن شما ویرایش کنند.

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

ساختار انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

پاراگراف اول : انگیزه نامه که یک یا دو جمله است باید هدف نوشتن شما را نشان دهد؛ سابقه و مختصری را درباره شما ارایه دهد و علایق علمی و اهداف آینده تان را در خصوص تحصیلات تکمیلی تشریح نماید.

پاراگراف دوم : انگیزه نامه بیان کننده سوابق تحصیلی شما برای هیات پذیرش می باشد. این بند نشان دهنده آمادگی شما برای این رشته و مقطع بوده و اگر در طول تحصیلات گذشته دانشجویی قوی بوده باشید، توجه هیات را به شما جلب می کند. اگر در دوره کارشناسی فراز و نشیب های فراوان داشته اید، می توانید توجه هیات را به حرکت رو به رشد خود، تفاوت بین معدل ابتدا و انتهای دوره تحصیل و مسایلی دیگر جلب کنید. اگر در آزمونی که برای دوره کارشناسی ارشد اهمیت دارد نمره خوبی گرفته اید آن را ذکر کنید. به یاد داشته باشید که هیات پذیرش به دنبال این تضمین است که شما دانشجوی موفقی خواهید بود. اگر تجربیات مرتبطی داشته اید آنها را در اینجا نقل نمایید. برخی رشته ها مانند جامعه شناسی کاربردی یا توسعه منابع به دنبال شواهدی هستند مبنی بر این که شما می توانید سوابق علمی خود را به عمل درآورید. به طور خلاصه، این بند باید این اطمینان را بدهد که در سال های کارشناسی شما به پختگی رسیده اید و علایق تخصصی و عقلی شما شکل گرفته است و شما شروع به رشد پیوسته در راستای تخصص خود نموده اید.

پاراگراف سوم : توصیفی از اهداف حرفه ای شماست. هر چند این نامه خلاصه ای از اهداف و سوابقتان را ارایه می دهد، می تواند تاییدی بر صلاحیت شما برای پذیرفته شدن در یک رشته تحصیلی خاص نیز باشد. منطق در پس این امر بدین صورت است: من می دانم به چه چیز علاقه دارم، می دانم به عنوان حرفه باید درگیر چه مسایلی بشوم و معتقدم منطقی ترین راه برای موفقیت در حرفه ام اخذ مدرک دکتری در این زمینه است. این بند بیان کننده دانسته های شما در زمینه وظایف حرفه ای و آن چیزی است که این تحصیلات برای شما در بر دارد. معمولا افرادی که به دنبال تحصیلات تکمیلی هستند به دنبال ۴ زمینه شغلی می باشند: تدریس، خدمات عمومی، صنایع خصوصی و خوداشتغالی. هرچند شما نیازی به اثبات شایستگی خود در یک زمینه شغلی ندارید، ولی می توانید با این نوشتار دلایل خود برای اخذ مدرک را تشریح نمایید. چنین انگیزه نامه ای نشان می دهد که شما هدف محور هستید و می توانید مشخص کنید که چه می خواهید و ابزارهای رسیدن به آن را ایجاد کنید. این بند به همراه بند قبلی به هیات پذیرش تضمین می دهد که شما دانشجویی هدفمند می باشید.

پاراگراف چهارم : که تشریح کننده موضوع مورد علاقه شما برای ادامه تحصیل است باید بیان شما را متمرکزتر کند. حال که شما علایق خود را مشخص تر کرده اید، سوابق و اهداف حرفه ای خود را نشان داده اید، باید این مورد را در نظر داشته باشید که بهترین راه برای ارتباط بین سال های کارشناسی و موفقیت شما در حرفه تان مطالعه رشته خاصی است که درخواست ادامه تحصیل در آن را داده اید. تا جایی که می توانید دقیق باشید. از واحدهای درسی این رشته مطلع باشید؛ اعضای هیات علمی و زمینه های پژوهشی آنها را بشناسید و از اهمیت دوره و نقط قوت و ضعف آن آگاه باشید. اساتید دوره کارشناسی در این زمینه بسیار می توانند به شما کمک کنند. اگر دلایل خود برای انتخاب رشته ای خاص را بیان می کنید، علایق خود را به آن چه که در برنامه وجود دارد مرتبط نمایید. بنابراین، این بند دو نکته پایانی دارد؛ شما این رشته تحصیلی را به صورت پیوسته با پیشرفت حرفه ای خود قرار می دهید و نشان می دهید که به دلیلی مشخص و هدفمند این انتخاب را انجام داده اید.

به یاد داشته باشید که انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری باید شما را فردی:

۱-   بسیار علاقه مند به رشته

۲-   باهوش

۳-   به لحاظ شخصیتی و علمی بسیار اماده

۴-   آماده برای درگیر تحصیلات

۵-   قادر به ایجاد ارتباط با اساتید

۶-   قادر به اتمام تحصیلات سر موعد و

۷-   فردی با قابلیت درخشش در دوره تحصیلات و آینده کاری

نشان دهد.

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

نمونه انگیزه نامه و SOP برای رشته کامپیوتر با ترجمه فارسی
Having developed a keen eye for the emerging technologies around me, I have always been passionate about exploring the science of computers and information systems ever since I was a young kid. Pursuing on MS in Computer Science from XYZ University, I aim to improve and strengthen my knowledge of this technical domain and strive to acquire the necessary skills to advance further in the technology field. Along with, I yearn to accentuate my competency and explore my potential. I was particularly intrigued by Artificial Intelligence which rapidly became an essential aspect of every technology around us. The notion of how a machine can learn and imitate to transform our lives. I chose to study a BSs in Computer Science for my undergraduate studies in order to explore this field in detail. I worked on a varied range of project during my bachelor’s degree from building an AI that can detect issues hindering the growth of a plant to a video production AI which can create basic videos from the written content.

با توجه به فناوریهای نوظهور پیرامونم، از همان کودکی همیشه علاقه مند به کاوش در علوم کامپیوتر و سیستمهای اطلاعاتی بوده ام. با پیگیری کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر از دانشگاه XYZ ، هدف من بهبود و تقویت دانش خود در این حوزه فنی و تلاش برای کسب مهارت های لازم برای پیشرفت بیشتر در زمینه فن آوری است. در کنار آن ، من آرزو دارم تا شایستگی خود را برجسته کنم و پتانسیل خود را کشف کنم. من خصوصاً مجذوب هوش مصنوعی شدم که به سرعت جنبه اساسی هر فناوری اطرافمان شد. این تصور که چگونه یک ماشین می تواند بیاموزد و از آن تقلید کند تا زندگی ما را دگرگون کند. من برای تحصیل در مقطع کارشناسی برای تحصیل در رشته کارشناسی کامپیوتر را انتخاب کردم تا این رشته را به طور کامل بررسی کنم. من در دوره لیسانس خود روی طیف متنوعی از پروژه ها کار کردم ، از ساختن هوش مصنوعی که می تواند مواردی را که مانع رشد گیاه می شوند تا هوش مصنوعی تولید ویدیو که می تواند فیلم های اولیه از محتوای نوشته شده ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

پاراگراف اول انگیزه نامه برای رشته MBA

I want to do this program because I want to change my career path. My goal in life is to be useful to others, for me that is the ultimate success. I study to become useful, to develop skills that others need. Learning business management and administration will make me useful to many.
Managing and administration are meta-skills, and people will always need them. Learning them gives me options. Options are opportunities, and I am an absolute opportunist. The best plan for me is the one that lets me change my plans. I consider an International MBA to be the best move I can do for my career, and I am extremely motivated to pursue one.

من می خواهم این رشته را بخوانم ( دقت کنید که در متن انگلیسی می نویسیم do this program) چون می خواهم مسیر شغلی خود را عوض کنم. ( مسیر شغلی در انگلیسی Career path)
هدف من در زندگی این است که برای دیگران مفید باشم، و این برای من موفقیت نهایی محسوب می شود. من درس می خوانم که مفید باشم، که مهارت هایی را یادبگیریم که دیگران به آن نیاز دارند.
یادگیری مدیریت کسب و کار من را برای افراد زیادی مفید می کند. مدیریت و سرپرستی متا مهارت هستند، و مردم همیشه به آنها نیاز دارند. یادگیری آنها به من قدرت انتخاب می دهد. آپشن ها فرصت هستند و من یک آدم فرصت طلب هستم. بهترین برنامه برای من برنامه است که به من اجازه می دهد تا برنامه ریزی خود را تغییر دهم.
من فکر می کنم که دوره ام بی ای MBA بین المللی بهترین حرکتی است که برای شغلم می توانم انجام دهم و من به شدت با انگیزه هستم که یک دوره را دنبال کنم.

اگر تمایل داشتید به صورت ویژه برای شما انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری نوشته بشود، در واتساپ به شماره ی 09306406058 پیام دهید.

مهارت های فردی برای موفقیت در MBA

I can contribute with eagerness to learn, active participation and intensive focus. I have an unlimited passion for learning. The desire to learn skills that are useful to others drives me and motivates me. I always participate actively in class, and will surely share my opinions. I can also focus intensively on one task for a long time period. My attention span is extremely long. That is an asset both to me and those I work with. I can contribute with leadership abilities. I tend to take charge in social and professional situations. I consider myself a natural leader, based on my work as a football coach and as a group instructor.

من می توانم با اشتیاق به یادگیری ، مشارکت فعال و تمرکز فشرده همکاری کنم. اشتیاق نامحدود برای یادگیری دارم. تمایل به یادگیری مهارتهایی که برای دیگران مفید است ، مرا به حرکت در می آورد و به من انگیزه می دهد. من همیشه به طور فعال در کلاس شرکت می کنم و مطمئناً نظرات خود را با دیگران در میان می گذارم. همچنین می توانم برای یک دوره زمانی طولانی روی یک کار تمرکز کنم. طول توجه من بسیار طولانی است. این یک سرمایه هم برای من و هم برای کسانی است که با آنها کار می کنم. من می توانم در توانایی های رهبری مشارکت کنم. من تمایل دارم در موقعیت های اجتماعی و حرفه ای مسئولیت را بر عهده بگیرم. من خودم را به طور طبیعی رهبر می دانم ، بر اساس کارم به عنوان مربی فوتبال و به عنوان مربی گروه.

پاراگراف دوم انگیزه نامه – معرفی داوطلب

I am a human rights activist, public figure of my own and students’ community, master in photography, and creator of my fortune. Iran is my native country.
It is developing but it has a lot of problems. By observing and analyzing these problems I am aware that everybody’s well-being depends on a solution of social and global problems.

من یک فعال حقوق بشر ، چهره عمومی جامعه خودم و دانشجویان هستم ، استاد عکاسی و ایجاد کننده شانس هستم. ایران وطن من است.
در حال توسعه است اما مشکلات زیادی دارد. با مشاهده و تجزیه و تحلیل این مشکلات می دانم که بهزیستی همه به حل مشکلات اجتماعی و جهانی بستگی دارد.

نمونه پاراگراف اول انگیزه نامه تخصصی انگلیسی رشته مکانیک

I am writing to express my interest in applying for the master program of Mechanical Engineering. I strongly believe that both my educational background and deep concern in this field of study make me a very good candidate for the program.
Finding out about how things are functioning around us, has always attracted me. Although it led sometimes to destruction of thing that I was trying to inspect. My childhood’s dream job was becoming a pilot, but when I grew up, I realized that my dreams have changed and I wanted to fly with my designed airplane.
I have found nothing more amazing than making plans, combing parts, and thriving nonstop and at the end watching what you have built, working. I am always ready to learn new things, especially those that represent a challenge for me.

این نامه را برای ابراز علاقه خودم به درخواست برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک می نویسم. من قویا معتقدم که هم سوابق تحصیلی من و هم دغدغه عمیقم در این زمینه تحصیلی ، من را به کاندیدای خیلی خوبی برای این برنامه تبدیل کرده است.
توجه به نحوه عملکرد چیزها در اطرافمان، همیشه علاقه من را جلب کرده است. اگرچه این علاقه بعضی مواقع به خرابی چیزی که در حال بررسی آن بوده ام منجر شده است. شغل رویایی دوران کودکی من، خلبان شدن بوده، اما وقتی که بزرگ شدم، متوجه شدم که رویایم عوض شده و می خواستم که با هواپیمایی که طراحی کرده ام پرواز کنم.
هیچ چیز شگفت انگیز تر از نوشتن برنامه ، ترکیب قطعات و رونق بخشیدن بی توقف و در پایان مشاهده آنچه که شما ساخته اید ، نیست. من همیشه آماده یادگیری مطالب جدید هستم، مخصوصا مسائلی که برای من چالش دارند.

اگر تمایل داشتید به صورت ویژه برای شما انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری نوشته بشود، در واتساپ به شماره ی 09306406058 پیام دهید.

پاراگراف سوم و مهم انگیزه نامه رشته حقوق

I know that England is a country with a perfect system of human rights protection and solutions of social problems. Active youth human rights advocates assert its rights decisively and implements new ways of solving of social problems. As a leader of the youth community and a member of NGO I have a lot of goals and plans.
These goals are improvement of youth well-being, involvement of young people into social life, finding and promotion of young leaders. It’s very important for me. That’s why I strive to take part in your educational establishment together with progressive international youth.
I aim to join in researching and developing of projects together with the best world academics, journalists, activists, officials, and leaders in human rights protection in order to solve global problems of mankind as well as challenges of my community.

من می دانم که انگلستان کشوری است که دارای سیستم کاملی برای حمایت از حقوق بشر و راه حلهای معضلات اجتماعی است. مدافعان جوان فعال حقوق بشر حقوق خود را با قاطعیت ادعا می کنند و راه های جدیدی برای حل مشکلات اجتماعی پیاده سازی می‌کنند. من به عنوان رهبر جامعه جوانان و عضو سازمان غیردولتی اهداف و برنامه های زیادی دارم.
این اهداف بهبود بهزیستی جوانان ، دخالت جوانان در زندگی اجتماعی ، یافتن و ترقی رهبران جوان است. این برای من بسیار مهم است به همین دلیل من سعی می کنم همراه با جوانان بین المللی مترقی در دانشگاه شما شرکت کنم.
هدف من این است که با بهترین دانشگاهیان جهان ، روزنامه نگاران ، فعالان ، مقامات و رهبران حمایت از حقوق بشر در زمینه تحقیق و توسعه پروژه ها به منظور حل مشکلات جهانی بشر و همچنین چالش های جامعه خود بپیوندم.

نکات کلیدی مطالعه مفید برای آزمون دکتری

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 7 رای ها
امتیاز بدهید
guest
33 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
میهمان
دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
20 اسفند ، 1402

واقعا بهترینید. من از موسسات دیگه قبلا مشاوره گرفتم
از شما هم گرفتم هم نکته هاتون بر اساس تجربیات واقعی بودن بودن هم قیمتتون کمتر بود. واقعا مرسی

محمدی
میهمان
محمدی
20 اسفند ، 1402

سلام وقتتون بخیر بنده کلیه ی محصولات سایت شما رو تهیه کردن و رضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم..

قاسمی
میهمان
قاسمی
20 اسفند ، 1402

پشتیبانی خیلی خوبی داریدو100% ازتون راضیم

محبتیان
میهمان
محبتیان
15 اسفند ، 1402

تشکر از سایت بسیار زیبا و سپاسگزاری بابت احترامی که برای علاقمندان دانش قائل گردیده اید؛
پیشاپیش از محبت شما سپاسگزارم. بااحترام

‌Dr khani
میهمان
‌Dr khani
15 اسفند ، 1402

سلام .شب خوش .
برخورد بسیار عالی ، احترام به مشتری ،خوش قولی و سرعت عمل بسیار بالا در ارائه خدمات درمورد شما ستودنیه .
ممنون و سپاس

ماجدی
میهمان
ماجدی
13 اسفند ، 1402

بابت این خدمت بی نظیر سپاس گذارم

دایی اکبری
میهمان
دایی اکبری
4 اسفند ، 1402

تشکر می‌کنم از تیم مشاوران و پشتیبانان شما که که در این یکسال دلسوزانه و حرفه‌ای راهنمایی ام کردند.

ناشناس
میهمان
ناشناس
22 بهمن ، 1402

دوستان خدا شاهده جدی میگم
تو انتخاب phdphd شک نکنید من خودم 2سال داوطلب کنکور دکتری بودم و هر سال یا کنکور قبول نمی شدم یا اگرم قبول میشدم یه گیر و گوری در مصاحبه داشتم که نتیجه ش قبول نشدن می شد.
اما خدارو هزار مرتبه شکر که سال قبل با phdphd آشنا شدم و تونستم با رتبه 64 به کمک منابع و برنامه ریزیه مجموعه ی حرفه ای phdphd در کنکور قبول بشم و بعدش با راهنمایی متخصصان phdphd مخصوصا خانم دکتر رضایی رزومه ام رو تقویت کردم و هرآنچه که آنها گفتند در مصاحبه انجام دادم و الان دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم
پشتیبانی، سرعت پاسخگویی، کیفیت، قیمت و امکانات .همگی بیسته …
الحمدالله

ناشناس
میهمان
ناشناس
22 بهمن ، 1402

دوستان خدا شاهده جدی میگم
تو انتخاب phdphd شک نکنید من خودم 2سال داوطلب کنکور دکتری بودم و هر سال یا کنکور قبول نمی شدم یا اگرم قبول میشدم یه گیر و گوری در مصاحبه داشتم که نتیجه ش قبول نشدن می شد.
اما خدارو هزار مرتبه شکر که سال قبل با phdphd آشنا شدم و تونستم با رتبه 64 به کمک منابع و برنامه ریزیه مجموعه ی حرفه ای phdphd در کنکور قبول بشم و بعدش با راهنمایی متخصصان phdphd مخصوصا خانم دکتر رضایی رزومه ام رو تقویت کردم و هرآنچه که آنها گفتند در مصاحبه انجام دادم و الان دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم
پشتیبانی، سرعت پاسخگویی، کیفیت، قیمت و امکانات .همگی بیسته
الحمدالله

فروتن
میهمان
فروتن
15 بهمن ، 1402

سلام
واقعا ازتون ممنونم به خاطر پشتیبانی عالی و سریعتون
خوشحالم با گروه شما آشنا شدم
ان شالله همیشه سایه تون رو سر ما باشه

هاشمی
میهمان
هاشمی
3 دی ، 1402

ممنون از شما بابت اموزش خوب و مفیدتون

بهمنی
میهمان
بهمنی
24 آبان ، 1402

واقعا عالی بود. خیلی وقته از سایت فوق‌العاده‌تون استفاده می کنم. دیدم این دفعه نامردی هست، که نظری ننویسم. سایت خوبی دارید و سایت مورد علاقه من هستید.

دانشجو
میهمان
دانشجو
17 مهر ، 1402

من فکر میکنم کسی که دکتری میخواند بایستی علاقه به کشف علم داشته باشد، روحیه کارهای تکراری و روتین را نداشته باشد.

در بیشتر کشورها دانشجویان دکتری و اساتید، معمولا حقوق کمتری نسبت به مشابه افراد در صنعت میگیرند که این امر بسیار واضح است زیرا خدمتی که یک شخص مشغول در صنعت به اقتصاد آن کشور میکند بیشتر از دانشجویان یا اساتید هست.(استثنا ها را وارد بحث نکنید)

در کل روحیه علم کاوی، پژوهش، یادگیری از جمله خصوصیات دانشجویان دکتری هست در مقابل شخصی که کار در صنعت را انتخاب میکند ریسک بیشتری میکند، مطالب کاربردی علاقه دارد و حتی ممکن است کارهای تکراری و روتین را به فعالیت های پرچالش علمی ترجیح دهد.

این یک انتخاب است و نمیتوان گفت دکتری خواندن خوب یا بد است اما میتوان گفت دکتری خواندن برای ارتقا شغلی و سطح حقوقی کار بسیار اشتباهی است که در کشور ما مرتب به آن اشاره میشود.

سلمانی
میهمان
سلمانی
20 مرداد ، 1402

سلام و درود
انگیزه نامه یکی از پاشنه آشیل های مصاحبه من بود که به توصیه شما انجام دادم
خدا خیرتون دهد واقعا

معین
میهمان
معین
29 تیر ، 1402

حتما دو باره از شما خرید خواهم کرد و به همه توصیه میکنم که از خدمات تان استفاده کنند
بسیار بسیار بسیار راضی هستم

سلامت
میهمان
سلامت
4 تیر ، 1402

سلام و خسته نباشید به پرسنل خوب پایگاه آزمون دکتری مخصوصا به تیم پشتیبانی ک بسیار عالی عمل میکنن

Mehran
میهمان
Mehran
2 تیر ، 1402

mamnoon az khadamatetoon. Man ta be hal 3 bar az khadamatetoon estefadeh kardam va hamishe kamelan razi budam.
vaghean ali hastid.
merci.

منصور خزایی
میهمان
منصور خزایی
2 تیر ، 1402

با تشکر از تحویل بموقع و با دقت عمل و با کیفیت خدمات
امید موفقیت های بیشتری برای شما دارم.

بابک صمدی
میهمان
بابک صمدی
2 تیر ، 1402

واقعا از کیفیت خدمات این سایت راضی هستم.
کیفیت بالاست، قیمت ها مناسب ترند ،
پاسخ دهی به سوالات هم بسیار سریع است. حتما دوباره از این سایت استفاده خواهم کرد.

جواد حاتمی
میهمان
جواد حاتمی
2 تیر ، 1402

بسیار عالی، ممنون از سرویس خوب و به موقع.

Shiva Lak
میهمان
Shiva Lak
2 تیر ، 1402

Vaghan sepas gozaram. Haghyghatan service khili khubi darid

وحیده رزاق پور
میهمان
وحیده رزاق پور
2 تیر ، 1402

ممنون همه چیز خیلی خوب بود
امیدوارم همیشه موفق باشید در کارهاتون دوباره براى سفارش مزاحمتون میشم

Sarah
میهمان
Sarah
1 تیر ، 1402

Salam khastam azatoon tadhakor konam vase service awlitoon , kheili balatar az expectatione man bood , . Vaghean mamnoon .man vtajrobeye besyar khoubi dashtam va hatman moshtarie shoma khaham moond Motmaen bashin ke hatman website shoma ro moarefi mikonam be doostam va familym ke hatman az servicetoon bahremand beshan .
Afarin be feghat va efforty ke tooye buisnessetoon mizarin .
Arezooye movafaghiat daram baratoon.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
1 تیر ، 1402

با عرض سلام و خسته نباشید
به شخصه دو تجربه خوب با سایت شما داشتم. امیدوارم که همواره موفق باشید و کیفیت سرویس هاتون به همین شکل حفظ بشود

کیمیا عباسی
میهمان
کیمیا عباسی
1 تیر ، 1402

واقعا میترسیدم که پول رو پرداخت کنم و چیزی فرستاده نشه ولی پشتیبانان خیلی خوب و با آرامش جوابم رو دادن و محصولی، بهتر از چیزی که میخواستم، برام ارسال شد ! امکاناتتون عالیه و واقعا خوشحالم همچین سایتی برای ایرانی ها هست ! خیلییییییی خیلیییییی ممنون !!

رکسانا محمودی
میهمان
رکسانا محمودی
1 تیر ، 1402

دوباره ممنونم از همه سرویس خوبتون . با تشکر رکسانا

کنکوری
میهمان
کنکوری
1 تیر ، 1402

با سلام. با تشکر فراوان از خدمات بسیار خوبتون.
همه چیز بسیار عالی و دقیق و طبق برنامه بود
چیزهایی که واقعا نظر من را جلب کردند در وهله اول نحوه برخورد مناسب و صبر و حوصله پشتیبانی بود که بهم مشاوره داد.

سيروان ساجدی
میهمان
سيروان ساجدی
1 تیر ، 1402

واقعا سرعت و کیفیت انجام کار عالی بود.

رضامنش
میهمان
رضامنش
1 تیر ، 1402

با سلام. با تشکر فراوان از خدمات بسیار خوبتون.
من بارها و بارها برای درخواست موارد خاص در مورد سفارشم ایمیل زدم و تماس تلفنی گرفتم و هر مورد در کمترین زمان و در کمال دقت پیگیری شد. من با کمال رضایت استفاده از این سایت را به همه دوستانم نیز توصیه کردم. امیدوارم همیشه موفق باشید.

متقاضی دکتری
میهمان
متقاضی دکتری
21 خرداد ، 1402

پشتیبانی بسیار قوی و سریع،
من قطعا دوباره خرید خواهم کرد

Ladan
میهمان
Ladan
20 خرداد ، 1402

سریع ، سر وقت ، آسان و مطمئن

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

سلام، بچه ها من در دانشگاه مقطع ارشدم مصاحبه دادم و از اساتید سیگنالهای مثبتی دریافت کردم اما بعد حدود دو هفته که پیام دادم و نظر نهایی رو خواستم جوابم رو ندادن یعتی دیدن پیام و جواب ندادن بنظرتون چی شده؟ حریف اضطرابم نمیشم…

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

دوستان مصاحبه رو انجام دادم یکی شون خوب بود یکی شون اصل کاری بود خیلی رفتارش بد بود هر چی میگفتم یه جوری نگاه میکرد انگار غلطه مسخره ها روحیم خراب شد

33
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x