کد خبر: 64734

تاریخ بروزرسانی : 1401/10/15

تسهیلات جدید و اعزام دانشجوی دکتری به خارج از کشور

منابع آزمون دکتری

اعزام دانشجوی دکتری

تسهیلات جدید و اعزام دانشجوی دکتری به خارج از کشور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: بر اساس گسترش عدالت محوری و نیاز کشور به انجام طرح های تحقیقاتی در خارج از کشور دانشجویان دوره دکتری بدون هیچ محدودیتی می توانند از امتیازات در نظر گرفته شده استفاده کنند.
مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: دانشجویان دوره دکتری در سراسر کشور در صورت نیاز به انجام طرح‌های تحقیقاتی در خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی و بلیط رفت و برگشت  به کشور میزبان استفاده کنند.
وی بااشاره به اینکه پیش از این اعزام دانشجو بر اساس سهمیه دانشگاه‌ها بود، افزود: بر اساس رویکرد عدالت محوری و گسترش ارتباطات بین المللی با سایر دانشگاه‌های جهان (بجز رژیم صهیونیستی) این دست از دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت “بورس و اعزام دانشجویان به خارج از کشور” ذیل سایت سازمان امور دانشجویان و ارائه اطلاعات لازم، متقاضی اعزام به خارج از کشور برای اجرای طرح تحقیقاتی می‌شوند.

فراخوان بورس تحصیلی دولت مجارستان

فراخوان بورس تحصیلی دولت چین (اپسکو)

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان درباره اعزام دانشجوی دکتری گفت: طرح‌های تحقیقاتی باید متناسب با نیاز کشور و منوط به تایید کمیته تخصصی باشد. مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان گفت: مبلغ یاد شده به یورو و بر اساس قیمت روز محاسبه و به پول رایج کشور پرداخت می‌شود. وی با بیان اینکه دانشجویان دوره دکتری باید دو ضامن معتبر نیز بعنوان ضمانت وام معرفی کنند، گفت: دانشجویان ۶ ماه فرصت دارند تا دوره تحقیقاتی خود را در دانشگاه‌های معتبر معرفی شده را به اتمام برسانند.
او افزود: تنها محدودیت اعزام دانشجویان دوره دکتری به خارج از کشور اولویت طرح‌های تحقیقاتی، استفاده از تحقیق انجام شده در مراکز دانش بنیان و بخش‌های مورد نیاز کشور است.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری
مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403
 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x