کد خبر: 59003

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/05

امکان اسکان دانشجویان جدید ارشد و دکتری در خوابگاه ها وجود ندارد

منابع آزمون دکتری

امکان اسکان دانشجویان جدید ارشد و دکتری در خوابگاه ها وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری، امکان اسکان دانشجویان جدید ارشد و دکتری در خوابگاه ها وجود ندارد.

معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان جدیدالورود دوره روزانه (دکتری و ارشد) متقاضی خوابگاه مجردی، در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان واگذاری خوابگاه مجردی وجود ندارد و تخصیص خوابگاه منوط بازگشت به شرایط عادی می‌باشد.(شرایط خوابگاه به دانشجویان دکتری 1400)

راهنمای جامع ثبت‌نام خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی

بر اساس این گزارش، اما نظر به اینکه اطلاع از تعداد دقیق متقاضیان خوابگاه مجردی، برای تامین ظرفیت خوابگاهی مورد نیاز، حایز اهمیت بسیار است، این دسته از دانشجویان لازم است درخواست خوابگاه خود را در هنگام ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه گلستان، با توجه به شرایط اعلام شده ثبت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم توضیح داد: به دانشجویان غیربومی که کلاس های درس حضوری، کارگاه یا آزمایشگاه داشته باشند، خوابگاه و تغذیه دانشجویی تعلق می گیرد.(جزئیات واگذاری خوابگاه دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان مقطع دکتری)

وی با تاکید بر اینکه، اولویت اسکان در خوابگاه های دانشجویی مربوط به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در مرحله دفاع از پایان نامه است، افزود: این دسته از دانشجویان می توانند درخواست خود برای اسکان را به دانشگاه های مربوطه ارائه دهند.

ثبت نام الکترونیکی خوابگاه های دانشگاه تهران آغاز شد

وی همچنین با تاکید بر اینکه، حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی به طور حتم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، افزود: البته با توجه به کاهش ظرفیت دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی تعداد دانشجویان در اتاق های خوابگاه ها نیز کاهش محسوسی خواهد داشت. وی افزود: به منظور مقابله با کرونا فاصله گذاری فیزیکی علاوه بر خوابگاه های دانشجویی در کلاس های درس نیز اعمال می شود، به طوری که علاوه بر کلاس های درسی در مکان هایی همچون آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشجویی نیز به عنوان محلی برای تجمع دانشجویان این موضوع با جدیت باید رعایت شود.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص زمان بازگشایی عمومی دانشگاه‌ها اظهار داشت: این موضوع به واکسیناسیون بخش زیادی از دانشجویان و مردم بستگی دارد. وی افزود: تغییرات و جهش‌های متفاوت ویروس کرونا در طول دو سال اخیر، برنامه ریزی به منظور حضور قطعی دانشجویان در دانشگاه ها را با مشکل مواجه کرده است. در حال حاضر آموزش مجازی و بازگشایی تدریجی و گام به گام دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد.

دستورالعمل استفاده از خوابگاه و غذا برای دانشجویان ابلاغ شد

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x