کد خبر: 59841

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/14

تمديد مهلت ثبت نام آزمون دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401

منابع آزمون دکتری

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98

تمديد مهلت ثبت نام آزمون دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مهلت ثبت نام آزمون دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401 تا روز جمعه 12 آذر تمدید شد.

پیرو اطلاعیه مورخ 1400/08/30 بدینوسیله به اطلاع متقاضیان می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از افرادی که تا این تاریخ (1400/09/08) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ (تمديد مهلت ثبت نام آزمون دكتري) گردیده است که بتوانند  تا روز جمعه مورخ 1400/09/12 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های صادر شده و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکتری اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با اشاره به ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ثبت‌نام در این آزمون از روز اول آذرماه آغاز شد و تا فردا روز ۸ آذرماه ادامه دارد. متقاضیان این آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

وی افزود: تاکنون ۶۱ هزار و ۶۵۷ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

زرین آمیزی اعلام کرد: هزینه ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری ۲۰۸ هزار تومان است که داوطلبان می‌توانند از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم پرداخت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x