کد خبر: 54524

تاریخ بروزرسانی : 1398/07/23

ثبت نام آزمون ept آبان ماه 98

منابع آزمون دکتری

ثبت نام آزمون ept آبان ماه 98

ثبت نام آزمون ept آبان ماه 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، ثبت نام آزمون EPT آبان ماه 98 و آزمون فراگیر مهارتهای عربی، ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ از 23 مهر آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۳۰ مهرماه ۹۸ ادامه خواهد داشت این آزمون روز جمعه مورخ ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه،کرمان،کرج ، ساری و رشت برگزار خواهد شد.
تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در یکی از این آزمون ها می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

لینک ثبت نام

 داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. – ثبت نام در آزمون EPT و یا آزمون فراگیر مهارتهای عربی زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون می رساند برای همکاران و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی( تمام وقت و پاره وقت) مطابق بخشنامه شماره ۳۴۴۶۷/آ مورخ ۹۳/۱۱/۵ انتخاب واحد دانشگاهی محل اشتغال به عنوان حوزه امتحانی ممنوع می باشد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x