کد خبر: 79036

تاریخ بروزرسانی : 1403/03/19

جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند 1403

منابع آزمون دکتری

جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند 1403

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند 1403 به شرح ذیل است:

داوطلبان محترم:

ضمن تبریک صمیمانه به دلیل پذیرش در آزمون کتبی (مرحله اول) و آرزوی توفیق در ادامه مراحل، ضروری است جهت مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری)، خواهشمند است کلیه موارد ذکر شده در این اطلاعیه را با دقت مطالعه کرده و به آن عمل شود:
مرحله دوم پذیرش داوطلبان دکتری 1403 در دو بخش ثبت نام غیرحضوری و مراجعه حضوری برگزار خواهد شد.
در بخش ثبت نام غیرحضوری، داوطلبان باید از تاریخ 1403/03/12 تا دو روز قبل از روز سوم مصاحبه به آدرس phdinterview.birjand.ac.ir مراجعه نموده و پس از ورود و واریز وجه ثبت نام بصورت برخط (آنلاین)، بقیه مراحل ثبت‌نام غیرحضوری را انجام دهند.
در بخش مراجعه حضوری، لازم است داوطلبانی که ثبت نام غیرحضوری را انجام داده اند مطابق برنامه زمانی مشخص شده در فایلجدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطهبه دانشگاه بیرجند مراجعه حضوری نمایند. در این فایل محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش های دکتری دانشگاه بیرجند به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه ذکر شده است.
ضروری است داوطلب هر رشته-گرایش دکتری جهت مصاحبه حضوری در یکی از تاریخ های مشخص شده مطابق فایلجدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه” به دانشگاه بیرجند مراجعه نماید.
همانطور که در فایل “جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطهقابل مشاهده است محل مصاحبه تمامی رشته-گرایش‌های دکتری کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در سایت امیرآباد و بقیه رشته-گرایش‌ها در سایت شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
نقشه دسترسی به سایت شوکت آباد و سایت امیرآباد دانشگاه بیرجند (پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست) در فایل نقشه دسترسی به سایت شوکت آباد و سایت امیرآباد دانشگاه بیرجند و موقعیت پردیس های موجود در سایت شوکت آباد در فایل موقعیت پردیس های موجود در سایت شوکت آباد دانشگاه بیرجند قابل مشاهده است.
ضروری است داوطلب فرم شماره یک را با دقت تکمیل (تایپ) کرده و در روز مصاحبه، این فرم و اصل مدارک مورد نیاز که در زیر آمده است را به رئیس جلسه مصاحبه تحویل دهد.
در مرحله مصاحبه حضوری، امتیازدهی به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلب و همچنین ارزیابی علمی دانشجو بر مبنای فایل فرم شماره دو انجام خواهد شد.
متقاضیان پذیرش در دوره های دکتری شبانه دانشگاه بیرجند می توانند از شهریه این دوره ها در فایل شهریه دوره شبانه دانشگاه بیرجند آگاهی یابند.
در صورت هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت‌نام، می‌توانید با شماره تلفن 31023213-056 (آقای مهرداد شهبازی، رشته های علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی)، شماره تلفن 31023214-056 (سرکار خانم مژده روانبخش، رشته های ادبیات و علوم انسانی و علوم تربیتی) و با شماره تلفن 31023117-056 (سرکار خانم آسیه قاسمی، رشته های فنی و مهندسی و علوم ورزشی)،  در روزهای اداری (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 9 صبح تا 14 عصر تماس گیرید.
در صورت نیاز به هماهنگی و رفع سوالات در زمینه مصاحبه، با مدیرگروه مربوطه تماس گیرید. نام و شماره تلفن مدیرگروه در فایل جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه مشخص شده است.

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند 1403

مدارک مورد نیازی که باید داوطلبان محترم برای انجام مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند 1403 در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایند (تذکر: اصل این مدارک نیز باید در روز مصاحبه جهت بررسی درستی مدرارک، همراه داوطلب باشد). لازم به ذکر است در مورد مدارک بند 10، 11 و 12، نیازی به همراه داشتن آنها در روز مصاحبه نیست و تنها بارگذاری این مدرک در سامانه ثبت نام کفایت می کند:
🔴 فرم مشخصات فردی تکمیل شده (فرم شماره یک)
🔴 تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
🔴 اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی موقت (مختص داوطلبانی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد می‌باشند.)
🔴 ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد
🔴 اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت
🔴 ریزنمرات مقطع کارشناسی
🔴 کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 3 تا 6 فوق نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
🔴 داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 31/06/1403 در مقطع کارشناسی ارشد دانش‌آموخته خواهند شد، لازم است اصل گواهی معدل تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 30/11/1402 را به جای اصل مدرک یا گواهی موقت در قسمت مدرک بارگذاری نمایند.
🔴 آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته، لازم است مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.
🔴 یک نسخه از پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد دانش‌آموخته
🔴 مقالات ISI، علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی
🔴 مقالات کنفرانسی، همایش‌ها و سمینارهای علمی به همراه گواهی ارائه مقاله
🔴 توصیه‌نامه علمی از دو نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد
🔴 گواهی ثبت اختراع تایید شده توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور
🔴 گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی
🔴 گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن گواهی) در آزمون‌های معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( MSRT،TOEFL IELTS، TOLIMO)
🔴 داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان لازم است مدارک زیر را نیز بارگزاری نمایند (لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات درج شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند):
✔️ موافقت نامه دریافتی از دانشگاه محل استخدام مطابق الگوی فایل “فرم موافقت نامه ادامه تحصیل با استفاده از سهمیه مربیان” که به امضا و مهر معاون آموزشی آن دانشگاه رسیده است. (تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می‌باشند.)
✔️ ارائه حکم استخدامی اعضای هیات علمی (مربی) و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر اینکه داوطلب عضو هیات علمی رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی دانشگاه و موسسات آموزش عالی (دولتی و غیردولتی) و یا دانشگاه آزاد اسلامی است.
کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

قابل توجه فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه بیرجند

جهت دریافت ریز نمرات خود، از طریق ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز وورد: کد ملی) اقدام نمایند.
جهت دریافت گواهی معدل، پس از ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir و قسمت درخواست‌های آموزشی نسبت به ثبت «درخواست فرم گواهی معدل (جهت پذیرفته‌شدگان دکتری)» اقدام نمایند و پس از تایید آن توسط کارشناس آموزش، گواهی را دریافت نمایند.

فایلهای مورد نیاز:(جهت دانلود روی فایل مورد نظر کلیک کنید.)

🔵 جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه

مطلب پیشنهادی :  جزئیات مصاحبه دکتری سال 1403 پردیس های بین المللی (کیش،ارس،خلیج فارس و کاسپین)

🔵 نقشه دسترسی به سایت شوکت آباد و سایت امیرآباد دانشگاه بیرجند

🔵 موقعیت پردیس های موجود در سایت شوکت آباد دانشگاه بیرجند (پردیس مهندسی، پردیس علوم پایه، پردیس علوم رفتاری، دانشکده ادبیات)

🔵 فرم شماره یک

🔵 فرم شماره دو 

🔵 فرم موافقت نامه ادامه تحصیل با استفاده از سهمیه مربیان (ویژه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان)

🔵 شهریه دوره شبانه دانشگاه بیرجند (ویژه داوطلبان متقاضی دوره دکتری شبانه دانشگاه بیرجند

نشانی: خراسان جنوبی ـ بیرجند ـ انتهای بلوار دانشگاه ـ پردیس شوکت آباد ـ سازمان مرکزی دانشگاه بیرجند
تلفن: 31020000
دورنگار: 056-32202517
کد پستی: 9717434765
صندوق پستی: 97175/615
ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه ۷ الی ۱۵
ساعات کاری: ۷ الی ۱۵

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهان
میهمان
شاهان
27 خرداد ، 1403

سلام
در مورد استخراج مقاله از پایان نامه و هزینه آن اطلاعات میخواستم.

غلام
میهمان
غلام
27 خرداد ، 1403

سلام مجدد متاسفانه پایان نامه من آماده نسیت و الآنم نمی‌دونم چیکار باید بکنم برای مصاحبه . کار پایان نامه موسسه شما انجام نمیدن،؟

کردان
میهمان
کردان
27 خرداد ، 1403

سلام
عرض ادب
وقتتون بخیر باشه
یه سوال خدمتتون داشتم
برای ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد بر خلاف دانشگاه های سراسری فقط یک قسمت واسه بارگزاری مدارک داره و اونم فرم مشخصات داوطلبین هست که نوشته تبدیل به پی دی اف بشه واسه بارگزاری
میخواستم بپرسم اطلاعی دارید که نیازی هست جهت مصاحبه آزاد مدارک دیگه ای آپلود میکنم یا خیر ؟
سپاس 🌹

ثریا
میهمان
ثریا
27 خرداد ، 1403

سلام و عرض ادب
برای مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه آزاد مشاوره میخواستم

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x