کد خبر: 12561

تاریخ بروزرسانی : 1401/04/08

دانشگاه تبریز میزبان دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی برای دانشجویان خارجی

منابع آزمون دکتری

دانشگاه تبریز میزبان بیست و دومین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه های ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان شروع به کار کرد.

روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد : دانشگاه تبریز به عنوان یک دانشگاه جامع با جذب دانشجویان در کلیه دوره های تحصیلی، بیشتر از ۲۰۰ آزمایشگاه مجهز، چندین مراکز تحقیقاتی و قطب علمی به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور مطرح شده است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی گفت : 800 نفر هیئت علمی، ۲۵ هزار دانشجو، ۲۱ دانشکده و چندین دانشکده اقماری از مزیت های این دانشگاه است و توسعه همکاری علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی با دانشگاه های دنیا از راهبردهای توسعه بین المللی دانشگاه تبریز است.

وی افزود : مشترکات ایران با کشورهای همسایه مهم ترین پتانسیل کشورهای منطقه برای همکاری مشترک است و باید با استفاده از این امکانات برای توسعه و رشد همه جانبه کشورهای همسایه و ایران در این زمینه اقدام نماییم.

رئیس دانشگاه تبریز اعلام کرد : برای توسعه و همکاری بین کشورها همیشه دیپلماسی علمی بهتر پاسخ می دهد. ارتباطات علمی بین دانشگاه ها باعث توسعه همکارهای مشترک دیگر بین کشورها می شود و در این زمینه دانشگاهیان کشورهای منطقه نیز می توانند در حد توان با برگزاری آیین ها و دوره های مختلف کمک شایانی برای توسعه همکاری های مشترک ملت ها و دولت ها داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

از جمله اهداف این دوره ها می توان به آشنایی با تاریخ زبان فارسی، نگارش و دستور، آشنایی با شخصیت ها و آثار اسلامی، ادبیات انقلاب اسلامی و پایداری، ادبیات معاصر و زبان معاصر اشاره کرد . 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x