کد خبر: 58538

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/07

دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی

منابع آزمون دکتری

دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی

دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی

به گزارش  پایگاه خبری ازمون دکتری ، دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به همت مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران برگزار می شود.با توجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیئت علمی و مدیران در پیشبرد مأموریت‌های آموزش عالی از یک‌سو و شکل‌گیری تغییرات سریع در فناوری‌ها و لزوم به‌روزرسانی مهارت‌های عمومی و حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران و در راستای افزایش نقش تربیتی اعضای هیئت علمی همواره نیاز است تا تدابیری برای توسعه و بهسازی مستمر و به طور مشخص افزایش توانمندی‌ها، قابلیت‌های علمی و مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیئت علمی و مدیران اندیشه شود.

با این هدف دانشگاه تهران با بهره‌گیری از توان صاحب‌نظران حوزه آموزش عالی، تجارب متعدد داخلی و خارجی و اسناد بالادستی در حوزه توان‌افزایی اعضای هیأت علمی و مدیران، طرح «افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران» را تدوین کرده است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

بر این اساس، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران در راستای اجرایی کردن این طرح، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و همچنین سایر دانشگاه‌های کشور کرده است. اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران مراجعه کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x