کد خبر: 69265

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/09

اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری

اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲

اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ اعلام شد.

اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ 

در رشته های برنامه ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی تربیتی و روانشناسی بالینی به علت به حد نصاب نرسیدن نمره مصاحبه همه متقاضیان، هیچ یک از متقاضیان بدون آزمون پذیرش نشده اند. (فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی ۱۴۰۳-۱۴۰۲)

🔴 اعلام پذیرش اولیه به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی و نهایی نمیباشد. پذیرش نهایی صرفا پس از تائید سازمان سنجش آموزش کشور و دفتر هیات مرکزی گزینش دانشجو در تاریخ 1402/7/1 به بعد صورت خواهد گرفت. ولی در اواخر شهریور ماه از این پذیرفته شدگان ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد.
🔴 برای کسانی که در لیست پذیرفته شده می باشند و قصد انصراف نیز ندارند، نیازی به انجام کار خاصی نمی باشد، ولی باید از اواخر شهریور همه روزه به سایت دفتر استعدادهای درخشان جهت اطلاع از زمان و فرایند ثبت نام مشروط مراجعه نمایند. لذا از هرگونه تماس غیر ضروری با این دفتر خود داری نمایید.

🔴 چنانچه هر یک از افراد قصد انصراف از این سهمیه در این دانشگاه را دارند، موظفند از هم اکنون تا بلافاصله بعد از اعلام نتیجه کنکور و یا اعلام نتایج استعدادهای درخشان سایر دانشگاه ها (فرم انصراف) را پر و امضاء نموده و تصویر آن را به آدرس پست الکترونیکی Talented@khu.ac.ir ارسال نمایند (حتما تا چند روز بعد از ارسال ایمیل به شما پاسخ دریافت ایمیل داده خواهد شد. نیازی به تماس گرفتن جهت اطمینان از ارسال ایمیل نمی باشد).
🔴 خواهشمند است در خصوص نمره مصاحبه و همینطور محل تحصیل رشته گرایش از طریق دانشکده ها اطلاع حاصل نمایید. دفتر استعدادهای درخشان هیچگونه اطلاعی از نمره مصاحیه پذیرفته نشدگان و محل تحصیل رشته گرایشی ندارد. لذا از هرگونه تماس غیر ضروری با این دفتر خود داری نمایید.

افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی

مشاهیر دانشگاه خوارزمی

🔵 محمدعلی رجایی: سیاستمدار ایرانی و دومین رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران. ایشان سال های ۱۳۳۵ تا ۱۳۳۸ در دانشگاه تربیت معلم به تحصیل اشتغال داشتند.

🔵 دکتر غلامحسین مصاحب: ریاضی دان و دانشنامه نویس ایرانی که به سبب کوشش های فراوان ایشان در راه ترویج ریاضیات جدید در ایران وی را “پدر ریاضیات جدید” در ایران می دانندایشان در مهر ۱۳۴۵ موسسه ریاضیات را در دانشگاه تربیت معلم با مجوز شورای مرکزی دانشگاه ها تأسیس کردند. هدف این مؤسسه تربیت مدرسان ریاضی برای دانشگاه‌های کشور بود،و با کوشش‌های مداوم دکتر مصاحب ۷۰ نفر مدرس ریاضی دانشگاهی در آن مؤسسه تربیت شدند، و نیز کتابخانهٔ تخصصی مؤسسهٔ ریاضیات در کشور بی‌نظیر بود. مؤسسهً ریاضیات از سال ۱۳۶۳با ضوابط جدید به پذیرش دانشجو برای دوره‌های عالی ریاضی پرداخت، و درسال ۱۳۷۶ مؤسسهٔ ریاضیات به مؤسسه تحقیقات ریاضی دکتر غلامحسین مصاحب تغییر نام یافت.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

🔵 دکتر عبدالعظیم قریب: ادیب معاصر ایرانی و بنیانگذار دستور زبان فارسی نوین. ایشان از نخستین دوره تأسیس دانشگاه تربیت معلم به تدریس ادبیات فارسی در این دانشگاه مشغول بودند.

🔵 دکتر عبدالکریم قریباندیشمند معاصر، پدر علم زمین شناسی ایران،در سال ۱۳۳۳ با رتبه دانشیاری وارد دانشسرای عالی (دانشگاه خوارزمی) شدند و تا اخذ مرتبه استادی در این دانشگاه مشغول به تدریس بودند، در سال ۱۳۴۸ به افتخار بازنشستگی نائل آمداز آثار بجا مانده از ایشان می توان به: تألیف و ترجمه: ۴۵ عنوان کتاب و ۱۶۰ عنوان مقاله اشاره کرد. دکتر قریب در ۱۷بهمن سال ۱۳۸۱ دعوت حق را لبیک گفت.

🔵 پروین اعتصامی: شاعر معاصر ایرانی که در سال های ۱۳۱۵ و ۱۳۱۶ در زمان ریاست دکتر عیسی صدیق بر دانشگاه تربیت معلم، به عنوان مدیر کتابخانه در این دانشگاه مشغول بودند.

نشانی: تهران – خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب – پلاک ۴۳
کد پستی: ۱۴۹۱۱-۱۵۷۱۹
تلفن تماس: ۳-۸۸۳۲۹۲۲۰-۲۱-۹۸+
نشانی: کرج – انتهای خیابان شهید بهشتی – میدان دانشگاه
کد پستی: ۳۷۵۵۱- ۳۱۹۷۹
تلفن تماس: ۳۴۵۷۹۶۰۰-۲۶-۹۸+
ایمیل: info@khu.ac.ir

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

 
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید محمد طباطبایی
میهمان
سید محمد طباطبایی
20 آذر ، 1402

در کل امکانات رفاهی و علمی دانشگاه خوارزمی در سطح متوسط اما رو به بالاست و با توجه به تغییرات به سمت پیشرفت این دانشگاه، می توان به آینده ی خوبی برای آن امیدوار بود.

ناشناس
میهمان
ناشناس
20 آذر ، 1402

هیئت علمی و اساتید مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات از درجه علمی خوبی برخوردارند و خط مشی آنها بهتر شدن مستمر است و این کار را با گرفتن اساتید قوی انجام می دهند. اساتید در مباحث خود بروز هستند و مطالب را خیلی خوب می توانند به دانشجو انتقال دهند و نکته مهمتر اینکه در اکثر درس های ارشد حداقل یک نرم افزار در طول ترم تدریس می شود.

پروین
میهمان
پروین
20 آذر ، 1402

در تهران راه های دسترسی زیادی به دانشگاه و دانشکده ها هست اما دوتای اصلی آن مترو و خطوط بی ار تی می باشند که برای رفتن به واحد مرکزی تهران و ساختمان اداری باید به ایستگاه دروازه دولت مراجعه کنید.

حسین
میهمان
حسین
28 شهریور ، 1402

با سلام .اساتید مصاحبه هیچ وقت یک دانشجو مناطق محروم با کمترین امکانات تلاش کرده با یک دانشجو تهران با بهترین امکانات مقایسه نکنید مصاحبه دانشجویان شهرستانی جدا از دانشجویان تهرانی انجام بدیدن باید تفاوتی بین این دو قشر باشد ولی متاسفانه این عدالت برگذار نمیشود

مهندس
میهمان
مهندس
17 مرداد ، 1402

تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان رابه من ارزانی داشتید. از زحماتتان بی‌نهایت تشکر میکنم

بهنود مولایی
میهمان
بهنود مولایی
16 مرداد ، 1402

استادان فعلی هم اکثرشان بیسواد هستند و لیاقت نام استاد را ندارند. یکی ممکن بوده بتونه توی شغل آزاد بسیار پیشرفت کنه، و برای کشورش و مردمش بسیار مفید باشه ولی خودشو طلف دانشگاه میکنه. در عوض کسی که میتونسته توی دانش برای خودش و کشورش مفید باشه، افسرده و طلف میشه. تهش هم تقریبا اکثرمون ضرر میکنیم.. کنکور دهه شصتیها و قبلش بسیار وحشتناکتر از کنکور دکترای دولتی فعلی بودند، ولی دهه هفتادیها باور نمیکنند. دهه هشتادیها که پیشکش

نوروزی
میهمان
نوروزی
15 مرداد ، 1402

کلا باید به آزمون بهای بیشتری داده بشه چون در شرایط استاندارد و یکسان برگزار شده و سلیقه شخصی توش دخیل نیست و بنظرم باید افراد با توجه به رتبه انتخاب بشن یعنی اگه گرایشی ده نفر ظرفیت داره ده نفر اول بدونن ک قبول هستن و ترتیب دانشگاه قبولیشون حالا فرق کنه یا حداقل هر دانشگاهی پنجاه درصد ظرفیت پذیرش رو از آزمون و به ترتیب رتبه برداره

کنکوری
میهمان
کنکوری
15 مرداد ، 1402

بااساتید تربیت مدرس من در اراتباط هستم رشته خودم.درسته حق با شماست ببینید دانشگاه مقطع های قبلی فقط یک امتیاز داره در مجموعه ۲۰ امتیازی مستندات و اساتید در ۳۰ نمره دستشون بازه ولی یک موضوع حد نصاب ۵۰ نمره مدرس ۲۵ هستش در هر صورت اگر از ۳۰ به شما ۱۰ بدهند مستندات ۱۵ بیاری قطعا بررسی میشید در سنجش!اما یک موضوع رقابت در مدرس برای رتبه های زیر ۷ هستش در یک ظرفیت ۴ تایی!من خودم استادم پیشنهاد داد که بیام اما صرفا بخاطر شاغل بودنم شهر خودمو فقط مصاحبه شرکت کردم!چرا فکر میکنید مدرس یعنی تضمین آینده روشن دکتری گرفتن!! اما در کل مدرس ترجیح می دهند به رتبه های ۱ تا ۵ فرصت بدهند اگر رتبه شما مثلا در یک ظرفیت ۴ نفری ۱۰ به بالا باشه شانس کمی دارید از دانشگاه آزاد ازین قبیل باشید! دانشگاه تهران پارسال رتبه ۱ دانشگاه آزادی گرفت با رزومه خوب بدون نمره زبان!

عاطفه
میهمان
عاطفه
15 مرداد ، 1402

دست شما درد نکنه، متشکرم.

شیما
میهمان
شیما
15 مرداد ، 1402

همه چیز واقعا عالی و با مدیریت خیلی خوب اداره میشه و لازم است که از زحمات شما دوستان و سرویس دهی عالی شما بینهایت تشکر کنم .

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x