کد خبر: 75513

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/09

افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی

منابع آزمون دکتری

دکتری دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی

افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از دانشگاه خوارزمی، جلسه افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی با حضور مسئولین دانشگاه و سازمان بورس اوراق بهادار در دانشکده علوم مالی برگزار شد.
در این جلسه دحسن بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی، حجت الاسلام والمسلمین معصومی نیا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گنج بخش معاون فرهنگی، اکبریان رئیس دانشکده علوم مالی، ناطقی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، رمضانی مدیر حراست، فرج زاده دهکردی عضو هیئت مدیره، معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار و عضو هیات علمی دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی، شاپور محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار، هادی سلیم زاده مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس و اوراق بهادار، عامری مدیر آموزش شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس و اوراق بهادار، فرهانیان پژوهشگر و مدرس دانشگاه، میرزاخانی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) ومهسا قربانی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی حضور داشتند.
حسن بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و تبریک به مناسبت هفته بسیج، از زحمات همکاران سازمان بورس و اوراق بهادار در تجهیز و بازسازی کلاس‌های طبقه اول ساختمان شماره ۴ دانشکده علوم مالی تقدیر و تشکر نمود.
وی عنوان کرد: دانشگاه خوارزمی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دو پردیس کرج و تهران مشغول به فعالیت می‌باشد.
رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: وجود چهره‌های شاخص علمی، سیاسی و اقتصادی در این دانشگاه، نشان‌دهنده عظمت نخبه پروری و ریشه دار بودن این مرکز علم و دانش است.
وی اظهار داشت: سی و پنج درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین المللی در خارج از کشور تهیه و تدوین می‌شود.
حسن بیگی عنوان کرد: دانشگاه خوارزمی در زمینه اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌های ملی و بین المللی سابقه خوبی دارد. همکاری‌های دو سویه سازمان بورس و اوراق بهادار و دانشگاه نشان دهنده پتانسیل بالای هر دو مجموعه است.
وی در پایان مراسم رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی با توجه به داشتن مجوز بورس صنعتی، فضای مناسبی برای ایجاد زمینه همکاری با سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف دارد و با رعایت پروتکل‌های مشخصی با استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه می‌تواند رشته‌های مورد نیاز صنعت را تامین کند.
در ادامه معصومی نیا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: دانشکده علوم مالی از قدمت بالا و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است. این دانشکده با کمک دانشکده‌های مدیریت و اقتصاد می‌توانند گام‌های موثری در جهت بهبود و ارتقاء سطح همکاری با سازمان بورس بردارند.
وی افزود: این همکاری علمی می‌تواند باعث افزایش سطح کیفی تعاملات و تحول در زمینه‌های مالی و حسابداری شود.
در پایان جلسه از تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با هدف تعمیق ارتباط بازار سرمایه و جامعه دانشگاهی با محوریت برگزاری دوره‌های مشترک و ارتقا دانش تخصصی بازار سرمایه، بهسازی فضای آموزشی دانشکده علوم مالی، توسط ریاست دانشگاه رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا
میهمان
محمدرضا
20 آذر ، 1402

یکی دیگر از کمبود های دانشکده نداشتن انجمن علمی مختص رشته ها هست که می توانست در راستای فعالیت های جانبی علمی و آموزشی بهتر و آشنایی بیشتر دانشجوها با هم کمک شایانی باشد.
توصیه من به دانشجویان اینکه مطمئن باشید اساتید این دانشکده بسیار دل سوز دانشجو هستند، پس حرف ها و راهنمایی های آنها را بشنوید و به توصیه های اساتید عمل کنید و به سمت موفقیت حرکت کنید.

محمدرضا
میهمان
محمدرضا
20 آذر ، 1402

دانشگاه خوارزمی قدمتی بیش از صد سال دارد و اخیرا صدمین سالگرد خود را جشن گرفت و مفتخر است که نخستین نهاد آموزشی در ایران هست اما مدت کوتاهیست که به دانشگاه خوارزمی تغییر کرده است و قبلا تربیت معلم بوده، بخاطر همین تغییر ماهیت این دانشگاه کمی با یک دانشگاه قوی و ایده آل فاصله دارد اما چیزی که در تمامی سطوح دانشگاه مشخص است تغییر به سمت پیشرفت می باشد، چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ فیزیکی دانشگاه در حال بازسازی و بهبود می باشد و خط مشی اصلی آن ها نیز پیشرفت بی وقفه برای پوست اندازی کامل است.

محمدرضا
میهمان
محمدرضا
20 آذر ، 1402

دانشگاه خوارزمی از مجموعه ایی ساختمان های غیر متمرکز در تهران و یک واحد متمرکز در استان البرز تشکیل شده است.
محل قدیم دانشگاه مجموعه بزرگی واقع در خیابان مفتح کمی بالاتر از خیابان انقلاب هست که در حال حاضر بیشتر در حال بازسازی و ساخت و ساز است و کتابخانه مرکزی تهران، سلف مرکزی، انتشارات، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، نهاد رهبری و چندین واحد اداری و علمی دیگر در آن قرار دارند.
به فاصله یک خیابان به سمت شمال شرقی مجموعه مرکزی دانشگاه، ساختمان ۱۱ طبقه بزرگی قرار دارد که هسته مرکزی اداری دانشگاه خوارزمی در تهران هست و تمام کارای اداری دانشجو در این محل انجام می شود و برای ثبت نام بعد از قبولی در این دانشگاه هم باید به این ساختمان مراجعه کنید.

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x