کد خبر: 72600

تاریخ بروزرسانی : 1403/01/28

آغاز ثبت‌ نام پذیرفته شدگان دکتری داروسازی علوم پزشکی تهران

منابع آزمون دکتری

آغاز ثبت‌ نام پذیرفته شدگان دکتری داروسازی علوم پزشکی تهران

آغاز ثبت‌ نام پذیرفته شدگان دکتری داروسازی علوم پزشکی تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی داروسازی را اعلام کرد.

فرایند ثبت‌ نام پذیرفته شدگان دکتری داروسازی علوم پزشکی تهران از روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه ادامه دارد.

آزمون دکتری تخصصی 4 آبان برگزار می‌شود

آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه سیپاد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران می‌توانند نسبت به فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت بهداشت اعلام می‌شود. همچنین شروع دوره از نیم‌سال اول سال تحصیلی پیش‌رو است.

ضروری است پذیرفته‌شدگان قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم‌های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) با مراجعه به سایت ساجد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران نسبت به تکمیل فرم‌های گزینش اقدام کنند.

اطلاعیه ثبت نام دکتری دانشگاه ها + جدول

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان میهمان

دانشجویانی که با تمدید مهمانی آنها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت گردیده؛ ضروری است از روز شنبه مورخ ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت https://sipad.tums.ac.ir/fromguest و تایید اطلاعات موجود در سامانه سیپاد و اسکن کارت ملی نسبت به تمدید شماره دانشجویی خود اقدام نمایند. در صورتیکه دانشجویی در ترم گذشته در این دانشگاه مهمان نبوده وبا توجه به شرایط خاص با مهمانی ایشان از نیمسال اول ۱۴۰۲ در این دانشگاه موافقت شده باید فرم ثبت نام را تکمیل و کارت ملی، تمام صفحات شناسنامه و نامه دانشگاه مبدا را اسکن نماید.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

اجرای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری داروسازی سال ۱۴۰۲

تذکر

🔴 جهت تمدید شماره دانشجویی فعلی شما و جلوگیری از صدور شماره دانشجویی جدید مقتضی است همان شماره شناسنامه و کدملی که قبلا در سامانه سیپاد ثبت نموده اید وارد نمایید.

🔴 ضمنا انتخاب واحد دانشجویان مهمان از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ می باشد.

🔴 یادآوری می­گردد مهلت فوق قابل تمدید نبوده و این امور از تمدید شماره دانشجویی به صورت موردی پس از انقضای مهلت فوق به دلیل مشکلات سامانه معذور می­باشد.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شانلی
میهمان
شانلی
27 مهر ، 1402

تو پزشکی فقط تشخیص و درمانه و عملا دکتر فقط توصیه و نسخه نویسی و تشخیص داره و کارش عملی نیست و از طرفی هم به جراحی و دندون که کار های عملی و تقریبا متنوع هستن علاقه ای ندارم

دارو با اینک صنعتش عملیو متنوعه نسبت ب پزشکی هم اینک دوره تئوری بیشتر داره تا بالینی و هم اینکه با شیمی سر و کار داره ک باهاش مشکل دارم و پزشکی هم علاوه بر مواردی ک گفتم از یه طرف تا ۵ الی ۷ سال اصلا نمیشه کسب درامدی داشت ازش و این هم یه مشکل بزرگه

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x