کد خبر: 72745

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/15

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

منابع آزمون دکتری

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ تمدید شده است و داوطلبان می‌توانند از امروز سه شنبه ۴ مهر تا یکشنبه ۹ مهر با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات و مدارک خود اقدام کنند.

انتشار کلید اولیه آزمون دکتری 1402 وزارت بهداشت

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند در بازه زمانی ۴ تا ۹ مهرماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده اند می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات و مدارک خود در همین بازه زمانی اقدام کنند.(آغاز ثبت‌ نام پذیرفته شدگان دکتری داروسازی علوم پزشکی تهران)
داوطلبان دقت کنند با توجه به اینکه آزمون سال ۱۴۰۲ در یک نوبت (پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، لذا هر داوطلب فقط مجاز به شرکت در یک رشته (یا مجموعه) امتحانی خواهد بود.
ظرفیت‌های جدید به علاوه ظرفیت‌های اعلام شده قبلی (اطلاعیه ظرفیت اولیه) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است. ظرفیت قطعی پذیرش دانشگاه ها، در زمان انتخاب رشته/ محل مشخص خواهد شد.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

آزمون دکتری تخصصی 4 آبان برگزار می‌شود

همچنین ظرفیت‌های سهمیه بومی مناطق محروم قانون برقراری عدالت آموزشی برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ اعلام شده است و میزان ظرفیت در این کدرشته محل‌ها ۹۱ نفر است.
صرفاً داوطلبانی که متقاضی یکی از این رشته‌ها هستند و براساس شرایط بومی (بیان شده در دفترچه راهنمای آزمون)، شامل یکی از محل تعهد‌های اعلامی در رشته مورد نظر هستند، باید در بازه زمانی ۴ تا ۹ مهرماه ۱۴۰۲ نسبت به ارسال مدارک بومی (فرم پیوست ۱ یا ۲ دفترچه راهنمای آزمون) از طریق لینک ویرایش مدارک ثبت نام اقدام کنند.
این داوطلبان لازم است در فرم ثبت نام حتماً گزینه مربوط به سهمیه بومی را انتخاب کنند در غیر اینصورت مدارک ارسالی آن‌ها در خصوص این سهمیه بررسی نخواهد شد. داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند نیز می‌توانند در بازه زمانی فوق ثبت نام کنند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

کنکور دکتری رشته پرستاری و حذف سوالات

شهریه های صد میلیونی داروسازی و دندانپزشکی پردیس علوم پزشکی تهران

انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی آغاز شد

رشته‌های مربوط به سهمیه بومی مناطق محروم دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ در اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.

آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ روز پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
4 1 رای
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس
میهمان
نرگس
16 مهر ، 1402

ای کاش مهلت ثبت نام گزاشتن مهلت آزمون هم یکمی افزایش بدهند خیلی زوده …

حمزه
میهمان
حمزه
4 مهر ، 1402

کاش ظرفیتها را افزایش بدن

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x