کد خبر: 56137

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/24

راه اندازی دوره‌های پُست دکتری در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

منابع آزمون دکتری

پذیرش 310 دانشجو دکتری در واحد علوم و تحقیقات

راه اندازی دوره‌های پُست دکتری در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، سومین جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات پیرامون راه اندازی دوره‌های پُست دکتری در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از استادان فرهیخته حوزه علوم انسانی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه خسروپناه پس از تقدیر از مباحث مفید مطرح شده در جلسه پیشین هیات اندیشه ورز در خصوص برگزاری دوره های پست دکتری، بر ضرورت راه اندازی این دوره ها در واحد علوم و تحقیقات تأکید کرد(دوره تحقیقاتی فوق دکتری چیست؟).

جدیدترین اخبار دوره پسادکتری(فوق دکترا در ایران)

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امکان جدید برگزاری دوره های مجازی در واحد علوم و تحقیقات، گفت: این عرصه ابزاری مهم برای تحقق برنامه های توانمندسازی دانشجویان و استادان است.

همچنین اعضای هیأت اندیشه ورز به مباحثی از جمله ورود عملی هیأت اندیشه ورز در فضاهای بحرانی، مدیریت دانش، استفاده از فرصت ایجاد شده برای جذب و تحصیل دانشجویان خارجی به صورت مجازی و تولید درس گفتارهای مجازی توسط واحدعلوم و تحقیقات، بررسی دقیق مسائلی چون اصلاح فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی و چابک سازی اشاره کردند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

لیست دانشگاه های آزاد اسلامی تهران و آدرس آن ها

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات، در این جلسه گزارش جامعی از فعالیت های گسترده واحد در زمینه اجرای برنامه آموزش مجازی ارائه داد و اعضای هیأت نیز از تلاشهای انجام شده تقدیر کردند.

ویدئو راهنمای فرصت تحقیقاتی خارج از کشور برای دانشجویان دکتری

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
میهمان
زهرا
14 دی ، 1402

با سلام، بنده سال ۱۴۰۰ از رشته شیمی تجزیه مقطع دکتری فارغ التحصیل شدم، همونطور که اشاره کردین پسا دکتری خیلی برای رزومه مهم هستش، میخواستم بدونم برای واحد علوم تحقیقات میتونم درخواست پسادکتری بدم و چجوری باید اقدام کنم، از کجا باید شروع کنم؟

عبدلی
میهمان
عبدلی
24 آذر ، 1402

سلام من دانشجوی سال سه دکتری هستم می توانم الان اقدام کنم ؟

خاقانی
میهمان
خاقانی
24 آذر ، 1402

سلام . طول دوره چند ساله ؟

نازنین
میهمان
نازنین
24 آذر ، 1402

سلام دوره پسا دکتری برای همه افرادی که مدرک دکتری دارن اجباریه ؟

دکتر حسینی
میهمان
دکتر حسینی
24 آذر ، 1402

دوره های پسا دکتری می تواند هم به دانشگاه های میزبان و هم برای پژوهشگران جوان فرصتی بسیار خوب باشد تا دانشگاه بتواند نیروی کار و پژوهشگر با کیفیت را به مجموعه پژوهشگران اضافه کند و از طرفی پژوهشگران زیر نظر یک استاد با تجربه و دارای مدارج علمی بالا بتوانند تجربه دیگری را به تجربیات قبلی اضافه کرده و حتی مهارت های جدید را در حوزه تخصصی خود فرا گیرند و از طرفی در صورت دارا بودن طرح برون دانشگاهی با صنعت برای استاد میزبان، پژوهشگر می تواند تجربه یک کار عملی را کنار یک استاد با تجربه بیاموزد و اینکه چگونه می توان از دانش به حل مشکلات جامعه پرداخت و در کنار آن کسب درآمد داشت.

علومی
میهمان
علومی
24 آذر ، 1402

یک بیمارستان برای خانواده دانشگاه آزاد و همچنین استفاده عموم مردم احداث شده است. بیمارستان فرهیختگان بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی به مساحت 46.249 مترمربع و زیربنای 46.249 مترمربع و همچنین یکی از مجهزترین بیمارستان های تهران است که در شرف بهره برداری می باشد. بیمارستان فرهیختگان در 2 طبقه زیرزمین و 7 طبقه در سطح بنا شده است و دارای 142 اتاق و تعداد 320 تخت مصوب است که در فاز اول 110 تخت بهره­برداری می شود. این بیمارستان تقریبا تمامی بخش های تخصصی درمانی را در برگرفته است.

بقایی
میهمان
بقایی
24 آذر ، 1402

امیدوارم سیستم حمل و نقل دانشجویان چه در غالب تله کابین و چه در غالب تردد با اتوبوس و سواری هرچه سریعتر قانونمند و از تمامی ظرفیت های موجود بهره برداری گردد.
در رابطه با کیفیت غذای سلف و کیفیت آسفالت خیابان‌های دانشگاه امیدوارم تلاش و مساعدت بیشتری صورت گیرد.

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x