کد خبر: 59017

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

راه اندازی سامانه پرداخت و باز پرداخت وام‌های دانشجویی

منابع آزمون دکتری

تمدید مهلت استفاده از وام ودیعه اجاره مسکن

راه اندازی سامانه پرداخت و باز پرداخت وام‌های دانشجویی

به گراش پایگاه خبری آزمون دکتری ،  به منظور ارتقا و توسعه خدمات دولت الکترونیک و تسهیل و تسریع در ارائه خدمت به دانشجویان و دانش آموختگان بهره مند از خدمات رفاهی این صندوق، سامانه یکپارچه پرداخت و باز پرداخت وام‌های دانشجویی همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ عملیاتی و مورد بهره برداری قرار خواهد. راه اندازی سامانه پرداخت و باز پرداخت وام‌های دانشجویی بسیار به نفع دانشجویان است.

با توجه به ضرورت همکاری و همسویی معاونان، مدیران و رؤسای ادارت فناوری اطلاعات، رفاه، خوابگاه و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای مهاجرت از سامانه فعلی (فاز ۲) به سامانه جدید و کاهش مشکلات احتمالی ناشی از این تغییر در سامانه‌ها و سیستم‌ها ضرورت دارد با قید فوریت و حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ اطلاعات کاربران دانشگاه به منظور تسهیل در ارتباط و بهره مندی از آموزش راهبری سامانه‌های جدید در قالب فایل EXCEL به شرح زیر، به آدرس اینترنتی www.swf.ir بخش ارتباط با مسئولین قسمت سامانه جدید صندوق ارسال شود تا تمهیدات لازم برای حضور همکاران مربوطه در جلسات مجازی آموزش انجام پذیرد.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

مشخصات کاربران شامل: کد ملی، نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، و ایمیل فعال سازمانی می‌شود.

وام شهریه ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
مقطعمبلغ وام ( ریال )نوبت پرداخت
كاردانی ، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته13,000,000در هر نیمسال
كارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته ، دكترای حرفه ای26,000,000
دکتری پیوسته26,000,000
دكتری تخصصی ناپیوسته65,000,000

وام های دانشجویی از تسهیلاتی هستند که صندوق رفاه دانشجویی برای تامین نیاز دانشجویان در اختیار آنها قرار می دهد . وام های دانشجویی دارای انواع و شرایط مختلفی است که دانشجویان می توانند با توجه به نیازها و شرایط خود به گرفتن این تسهیلات اقدام کنند .

صندوق رفاه دانشجویان هر ساله تسهیلاتی را به صورت وام ( تحصیلی – مسکن – ازدواج – زیارت – شهریه و … ) در اختیار دانشجویان قرار می دهد . دانشجویانی که از وام های دانشجویی استفاده می‌ کنند موظف هستند بعد از تمام شدن تحصیلاتشان نسبت به بازپرداخت وام دانشجویی اقدام کنند .

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x