کد خبر: 55906

تاریخ بروزرسانی : 1399/01/26

زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 99

منابع آزمون دکتری

ضوابط آزمون جامع دوره دکتری دانشگاه آزاد

زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 99

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و این دانشجویان می توانند برای نیمه دوم تابستان خود را آماده کنند.

شیوع ویروس کرونا سبب شده زمان آزمون جامع دوره دکتری دانشگاه ها به تعویق بیفتد در این میان دانشگاه آزاد اسلامی در تصمیمی زمان برگزاری آزمون جامع دوره دکتری را به نیمه دوم تابستان موکول کرده که زمان دقیق آن اعلام خواهد شد.

با این حال دانشجویان می توانند با دانستن زمان حدودی برگزاری این آزمون خود را آماده تر کنند. پیش تر از این قرار بود آزمون در تیرماه 99 برگزار شود.

دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی مانند دانشجویان سایر دانشگاه‌ها بعد از گذراندن واحدهای نظری در این دوره تحصیلی در آزمون جامع شرکت می‌کنند تا میزان تخصص آنها در دروس گذرانده شده، سنجیده شود. دانشجویان برای شرکت در آزمون جامع باید 15 تا 18 واحد درسی گذرانده باشند و میانگین نمرات دروس گذرانده شده نیز باید 16 باشد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

ملاک نمره در آزمون جامع دوره دکتری 16 است، یعنی اگر دانشجویان نمره پائین‌تر از 16 کسب کنند در این آزمون مردود تلقی می‌شوند.

دانشجویانی که در آزمون جامع نمره قبولی کسب می‌کنند تا 6 ماه فرصت دارند نمره قبولی در زبان انگلیسی یا عربی(برای دانشجویان رشته های خاص که زبان عربی بیشتر کاربرد دارد) ارائه دهند. دانشجویان دوره دکتری برای ارائه نمره زبان می‌توانند در آزمون‌های EPT، تولیمو، تافل، آیتلس و MCHE شرکت کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری
میهمان
دکتری
20 آذر ، 1399

لطفا همه دانشجوها اعلام کنند که آزمون جامع امسال برگذار نشه و میانگین نمرات درسهایی که قرار امتحان بدیم واسه آزمون درنظر بگیرن،داخل همه گروها اعلام کنید و درخواست عدم برگذاری آزمون جامع به سازمان و همچنین دانشگاه ها برسونیم تا زودترتصمیم بگیرند،کرونا با کسی شوخی نداره،نباید کاری کنیم که ی عمر افسوس خانواده وعزیزانمان را بخوریم

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
14 خرداد ، 1399

فقط خواستم بگویم خواهش می کنم شما دیگر ننویسید فالو!!! تا ده سال پیش چه می نوشتند جای این واژه؟!! نوشتن “دنبال کردن” یا “پیگیری” واقعا دور از ذهن است؟!! خدا را شکر هنوز در کشور خودمان زندگی میکنیم.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x