کد خبر: 62684

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/27

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401

منابع آزمون دکتری

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان تقریبی اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1401 طبق جدول زمانبندی اعلامی در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، نیمه اول شهریور 1401 مشخص شده است. ، 🔰 نتایج نهایی دکتری سراسری 1401 🔰 توسط سازمان سنجش از طریق سایت sanjesh.org در زمان مقرر منتشر می شود و داوطلبانی که در مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت کردند می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی، نتیجه خود را مشاهده کنند:

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه اول شهریور 1401 از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد. با توجه به ادغام ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401 و دکتری سراسری، این سوال برای داوطلبان پیش می آید که آیا نتایج نهایی آزمون دکتری برای دانشگاه های سراسری و آزاد یک جا اعلام می شود یا خیر. سال گذشته نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به فاصله چند روز از طریق سایت sanjesh.org اعلام شد. امسال اعلام نتایج دکترا از طریق سایت سنجش صورت گیرد. برای اطلاع لحظه ای و دقیق از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401 می توانید عضو صفحه اینستاگرام دکتری شوید.

شرکت کنندگان آزمون دکتری ۱۴۰۱ که در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت کرده و پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه، در جلسات برگزاری مصاحبه دانشگاه هایی که حد نصاب تراز قبولی آن را کسب کرده بودند حاضر شدند، منتظر روز سرنوشت ساز اعلام نتایج نهایی دکترا 1401 هستند تا ثمره تلاش های خود را مشاهده نمایند. (پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران)

سال کنکورتاریخ برگزاریتاریخ اعلام نتایج اولیهتاریخ اعلام نتایج مصاحبه ها (نتایج نهایی)

1399

9 مرداد 13991 شهریور 13991 آبان 1399

1400

15 اسفند 139929 فروردین 140124 مرداد 1400

1401

6 اسفند 140023 فروردین 140127 مرداد 1401

1402

11 اسفند 140127 فروردین 14025 شهریور 1402

1403

4 اسفند 1402
(اطلاعات بیشتر)
دهه اول اردیبهشت 1403
(اطلاعات بیشتر)
نیمه اول شهریور 1403

مشاوره تحصیلی در واتس اپ

✅ در صورت هرگونه سوال در خصوص نتایج رشته محل های تابعه وزارت علوم پس از مشاهده کارنامه نهایی از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است درخواست های ارسالی از سایر شیوه ها بررسی نمی شود در صورت هرگونه سوال راجع به نتایج دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در سایت همان دانشگاه اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401

✅ با توجه به این موضوع که تعداد شرکت کنندگان آزمون دکتری در سال 1401 نسبت به سال قبل با افزایش رو به رو بوده است، اما هیچ تغییر کلی نسبت به سال های گذشته در ظرفیت دانشگاه ها ایجاد نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

مشاوره تحصیلی در واتس اپ

بعد از اینکه دانشگاه های سراسری و آزاد نتایج نهایی سال ۱۴۰۱ را اعلام کردند، پذیرفته شدگان باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان را مطالعه نماید.
امکان دارد قبل از ثبت نام حضوری در خود دانشگاه، ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) توسط دانشگاه هایی برگزار شود که عدم ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل در آن دانشگاه بوده و در در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام، الزامی می باشد.
چند روز پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، داوطلبان می توانند کارنامه نهایی آزمون دکتری خود را دریافت نمایند تا از جزییات نتایج این آزمون مطلع شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

مشاوره تحصیلی در واتس اپ

آخرین اخبار آزمون دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
48 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس آبیار
میهمان
نرگس آبیار
27 مرداد ، 1401

با سلام
در کامنت ها دیدم دوستان گفته بودن که مشکل عدم اعلام نتایج، تاخیر در ارسال نمرات دانشگاه آزاد هست !
صراحتا عرض میکنم، اینطور نیست / لیست دانشگاه آزاد قبل از هشتم مرداد تحویل سنجش شده !

جمشید
میهمان
جمشید
27 مرداد ، 1401

فکر میکنم به خاطر ثبت نام بدون آزمون کنکور سراسری که تا ۶ شهریور ادامه داره هنوز اعلام نشده تا سایتشون شلوغ نشه. سرعتش بیاد پایین.😒

Ladan
میهمان
Ladan
27 مرداد ، 1401

بچه ها اگه ظرفیت دانشگاه آزاد تهران ۱۰نفرباشه و ۲۰نفربیان مصاحبه… با مصاحبه متوسط و تراز کل۲۵۰۰ و رتبه ۳۵ میشه امیدوار بود…دولتی رشته هم ۱۰نفر درمجموع نوبت اول و دوم پذیرش داره…

a.m
میهمان
a.m
27 مرداد ، 1401

من زنگ زدم سازمان سنجش اصلا وصل نکرد اپراتور داشت روند برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰!!!!!! رو توضیح میداد

کاربر دانشمند
میهمان
کاربر دانشمند
27 مرداد ، 1401

فکر میکنم هفته بعد از اولش تا آخرش بالاخره یه روزی اعلام بشه چون
هم اخر مرداده
هم اول شهریور
هم هفته اول شهریور.
خدا کنه حدسم درست باشه

بهمن کاظمی
میهمان
بهمن کاظمی
27 مرداد ، 1401

خوش به حال بعضیا هم کارمندن و کار میکنن هم منتظر دکترا.ماها که تنها امیدمون همین دکتراس

اسپورت
میهمان
اسپورت
27 مرداد ، 1401

امروز دیگه نتایج نمیاد. برید تا شنبه 29 مرداد

ابراهیم
میهمان
ابراهیم
27 مرداد ، 1401

توکل بر خدایت کن کفایت می کند حتما!

فردوسی
میهمان
فردوسی
27 مرداد ، 1401

ان شاالله فردا نتایج میاد به امید قبولی همه شما عزیزان
من که امیدوارم اولویت اولم قبول بشم

فردوسی
میهمان
فردوسی
27 مرداد ، 1401

ان شاالله فردا نتایج میاد به امید قبولی همه شما عزیزان
من که امیدوارم اولویت قبول بشم

حمید
میهمان
حمید
26 مرداد ، 1401

سلام بچه ها
کلاسای مقطع دکتری معمولا چند روز در هفته برگزار میشه؟
پنچشنبه جمعه هم کلاس میزارن؟
سوالم مربوط به دانشگاه های دولتیه

teacher
میهمان
teacher
26 مرداد ، 1401

دوستان گلم در دهه ی اول شهریور منتظر جواب نهایی دکتری باشید. با آرزوی موفقیت همه ی عزیزان منتظر

بهمن کاظمی
میهمان
بهمن کاظمی
26 مرداد ، 1401

نتایج کی بیاد برامن یکی مهم نیست. ولی از بس اینجا سر زدم شرطی شدم ناخودآگاه ویران شده. خواب دیدم نتایج دادن سریع از خواب که پریدم رفتم سایت سنجش چک کردم واینجا هم سر زدم کامنت بخونم. عجب اعتیادیه این سایت

مسلمان
میهمان
مسلمان
26 مرداد ، 1401

کاش با رفرش کردن زیاد هم سایت سنجش هنگ میکرد، اینجوری مجبور بودن دقیق تاریخ بدن، نه اینجوری بازه تعیین کنن، بی مسئولیتها!

مصطفی تنابنده
میهمان
مصطفی تنابنده
26 مرداد ، 1401

نتایج زودتر اعلام بشه. امیدوارم خداوند زحمات مارو دیده باشه و قبول بشم.

امیدوارم هر کس زحمت کشیده قبول بشه. الهی آمین

دکتری 1402
میهمان
دکتری 1402
26 مرداد ، 1401

اگه اساتید بو ببرن که داوطلب خیلی درگیری مشکلات زندگی داره به راحتی ردش می کنن
درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضامنش
میهمان
رضامنش
26 مرداد ، 1401

خیلی واضح است که با توجه به سنوات گذشته بازه زمانی اعلام نهابی نتیجه از ۲۰ مرداد الی ۱۵ شهریور هستش

بتمن
میهمان
بتمن
26 مرداد ، 1401

منم چند روزه زنگ میزنم، میگه کارشناسان قادر به پاسخگویی نیستن

Mina
میهمان
Mina
26 مرداد ، 1401

ازمون و مصاحبم خیلی خوب بود ولی باز استرس میگیره آدم که نکنه قبول نشم و فلان… ایشالا امروز بیاد پیاما رو دیدم بیشتر استرس گرفتم.

مهندس
میهمان
مهندس
26 مرداد ، 1401

سلام، امروز رفتم سازمان سنجش و از سه نفر زمان اعلام نتایج رو پرسیدم:
نفر اول که انگار تو این فاز اعلام نتایج نبود گفتش در ۱۰ روز آینده اعلام میشه.
نفر دوم که انگار خبرایی داشت میگفت تا آخر ماه.
نفر سوم گفت به تازگی مدیر عامل اعلام کرده که آخر همین هفته و اگه نشد ابتدای هفته آینده اعلام میشه.
قضاوت با شما…
اما برداشت خودم به عنوان یه مهندس کامپیوتر اینه: ما هر داده ای رو که لازم داریم دوباره ببینیم باید در یک پایگاه داده ذخیره شده باشه و این پایگاه میتونه مغز، کاغذ، فلش مموری، هارد اکسترنال، سرور و … باشه، اما نحوه ی ذخیره کردن این داده ها هم بسیار مهمه که بعدا بخوایم اونارو واکشی کنیم. بنظر من دلیل دیر اعلام شدن اعلام نتایج همون تاخیر در فرستادن نتایج مصاحبه ها (مخصوصا دانشگاه آزاد)، وارد کردن نتایج مصاحبه ها و شایدم پیچیدگی و سنگین بودن محاسبه نمرات باشه، و احتمالا سنجش هنوز سیستم مکانیزه خوبی برای بارگیری پایگاه داده هاش نداره، چنان که معمولا در هیچ نهاد دولتی، ما سیستم مکانیزه همیشه موفقی نداشتیم، وگرنه دلیل دیگه ای انگار وجود نداره.
بهر جهت امیدوارم چه زود چه دیر هر نتیجه ای که خیر شما در اون هستش براتون رقم بخوره، و به این فکر کنین ممکنه یک شکست در گذشته باعث موفقیتی بهتر در زمینه دیگری در زندگیتون شده باشه و کنکور هم یک مثال از همون نوع هستش.

ناشناس
میهمان
ناشناس
26 مرداد ، 1401

ببینید دوستان بیایید یک فرهنگی را بین قشر تحصیل کرده ایجاد کنیم اونم اینه که از دستاورد ها و زحمات دوستان و هم کلاسی هامون تقدیر کنییم و ازش محصولاتش را بخریم حتی اگر زیاد حرفه ایی نباشه .این کمک میکنه به معیشت و ادامه زندگی اون فرد .ما که تحریم هستیم . درهای بین المللی روی ما ها باز نیست و خیلی کشور ها هم اصلا با ما بد هستند و محصولات ما را نمیخرند .خب دولت هم که همه میدونیم چه کاره است و نیاز به توصیف نداره و میدونیم چقدر حمایت میکنه در حد شعار بیشتر نیست .
خب اگه دوستان و هم کلاسی ها از محصولات دانشی و تولیدی هم کلاسی ها شون استفاده نکنند واقعا از بین میره اون استعداد و کسی نیست ازش استفاده کنه و اون بچاره یا مجبور به ترک کارش میشه یا مجبور به ترک وطن .از این دو حال خارج نیست .
چه کار باید بکنه؟ وقتی کاری جز علم و تولید تکنولوژی بلد نیست .مجبوره بره یه کشور دیگه وقتی میبینه حمایتی نمیشه .اکثر کشورهای پیشرفته روزی محصولاتی بسیاز ساده و ابتدایی میساختند ولی به دلیل اینکه از هم حمایت کردند رسیدند به اینجا .بدون اینکه محصولات علمی و تکنولوژی و تولیدی هم را بخرید از هم محاله به پیشرفت ملموسی برسید
دوست باید باشید با هم
رقیب نباید باشید
باید دوست و حامی هم باشید
الان فرهنگ متاسفانه جوریه که دوست به محضی که بفهمه شما محصولی ساختی اصلا دوستی اش را با شما کنار میزاره به دلیل حسادت یا حس رقابت یا اینکه چرا اون اینکارو میتونه بکنه کلا با شما قطع را بطه میکنه جامعه .
تو این فضا اون بدبخت چه جوری میتونه ادامه بده؟
وسط این همه دشمنی و رقابت و حسادت ؟
هر کس هر محصولی تولید کرد یا دانشی تولید کرد که ارزش خریدن و استفاده کردن داشت دریغ نکنید حتی اگر ضرر بکنید از خرید اون کالا یا داشن یا هرچیزی که هست .با اینکار کمک کردید به ادامه درس خوندن و پیشرفت دوست و یا هم کلاسی یا حتی هم وطن تون .

Mina
میهمان
Mina
26 مرداد ، 1401

گرچه برای منم یکی ازتنش زا ترین دوران هاست وحداقل روزی ده‌پونزده بار سایت وچک میکنم اماانشالا تا هفته دیگه این موقع جوابا اومده باشه همه مون به نتیجه دلخواهمون رسیده باشیم🤲

سعید رودینی
میهمان
سعید رودینی
26 مرداد ، 1401

به گزارش مهر، حمید میرزاده امروز در حاشیه برگزاری سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به مهر گفت: طبق قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ما باید هر داوطلب دکتری را که قصد پذیرش داریم برای استعلام به وزارت اطلاعات و نهادهای مربوطه معرفی کنیم.

وی افزود: وزارت اطلاعات و نهادهای مربوطه نظرات خود را اعلام می کنند، اما این موضوع به معنای آن نیست که همه افرادی که پرونده آنها به وزارت اطلاعات ارسال شده است پذیرفته شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون نمی توانیم استعلام برای پذیرش متقاضیان دوره دکتری را انجام ندهیم زیرا این موضوع قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است

سعید رودینی
میهمان
سعید رودینی
26 مرداد ، 1401

زمان بردن اعلام نتایج دکترا به این دلیل هستش شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرده از وزارت اطلاعات استعلام بگیرن برای دواطلبان دکترا ممکنه تعدادی رو وزارت اطلاعات رد کنه

مجتبی
میهمان
مجتبی
26 مرداد ، 1401

پارسال ۲۴ مرداد اعلام شده
امسال سه روز گذشته…
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

حسام الدین سراج
میهمان
حسام الدین سراج
25 مرداد ، 1401

زمانی که ما در یک موقعیت تنش زا قرار می گیریم تنها چیزی که به ما آرامش میده یه چیزی هست که همسو با اون شرایط و احوال درونی باشه در این قضیه ادعای یک زمان برای اعلام نتایج!
بنده در جایگاهی نیستم که بخوام کسی رو پند و نصیحت کنم چون بیهوده ترین کار دنیا پند هست اما لطفاً ابعادی به قضایا نگاه کنید و مسائل رو انقد ساده نبینید!
در پایان از کار این افرادی هم که باعث بوجود اومدن این وضعیت و مکدر شدن خاطر دوستان خوب مون شدن دفاع نمیکنم و براشون به جای نفرین و لعنت، آرزوی انسانیت دارم؛ ما نباید در هیچ حالتی انسان بودن رو فراموش کنیم!

Mina
میهمان
Mina
25 مرداد ، 1401

خیلی زیر پوستی رو اعصاب راه میرید ها حواسم بهتون هست:)))

بتمن
میهمان
بتمن
25 مرداد ، 1401

از نظر من سازمان سنجش خیییییلی دیر کار انجام میده کل پروسه دکتری رو میشه تو ۴ ماه جمع کرد متاسفانه خیییلی طولش میدن آخه ۶ ماه برای جواب یه آزمون دو مرحله ای؟؟؟؟؟؟؟

مهدی
میهمان
مهدی
25 مرداد ، 1401

سلام. به همه دوستان عزیز و گرامی، بخصوص داوطلبین دکتری بیقراره نتایج در سال ۱۴۰۱، خبری موثق داریم که انشاالله نتایح نهایی تا پنجشنبه ۲۷ مرداد منتشر خواهد شد.. من خودم هم ۳ تا از دانشگاه ها(تهران، اصفهان، مازندران) رو مطمئنم که قبولم، ولی مثل شما کمی استرس دارم.. انشاالله هرچی خیره و مقدرات الهی هست، واسه شما دوستان رقم بخوره.. التماس دعا…

ناصر عابدی
میهمان
ناصر عابدی
25 مرداد ، 1401

من الان خودم نتایج رو میگم بهتون
همه ی شما همون دانشگاهی که از ته دل آرزوش رو دارید :
وضعیت : قبول صد در صد
مبارکت باشه دکتر آینده

Mina
میهمان
Mina
25 مرداد ، 1401

چی تو این دکتراست براتون که لحظه لحظه دارین سایت رفرش میکنین!!
بالاخره جوابها میاد دیگه
شما که پنج ماه صبوری کردین
یه هفته دیگه هم روش.
بچه ها خودتون رو مدیریت کنین ، در کمال آرامش‌و خونسردی به زندگیتون برسین . روزی یکی دوبار به سایت سنجش سر بزنین.
شماها اگر قبول بشین باید در آینده مدیرها و روسای قوی ای باشین که رکن اولش برای موفقیت جامع، مدیریت بر خوده.

هانیه اسد زاده
میهمان
هانیه اسد زاده
25 مرداد ، 1401

قیافم شده مثل مک مورفی تو فیلم دیوانه از قفس پرید طبیعیه عایا

داوود مومنی
میهمان
داوود مومنی
25 مرداد ، 1401

شما چرا نپرسیدی از خودت تا حالا کدوم یک از این افراد درست گفته؟ چرا فقط ایشون از زمان اعلام نتایج اطلاع دارن؟ چرا هیچ یک از ماها از این موضوع اطلاع نداریم، چرا خود سنجش این رو اعلام نکرده و خیلی چراهای دیگه …
زمانی که ما در یک موقعیت تنش زا قرار می گیریم تنها چیزی که به ما آرامش میده یه چیزی هست که همسو با اون شرایط و احوال درونی باشه در این قضیه ادعای یک زمان برای اعلام نتایج!
بنده در جایگاهی نیستم که بخوام کسی رو پند و نصیحت کنم چون بیهوده ترین کار دنیا پند هست اما لطفاً ابعادی به قضایا نگاه کنید و مسائل رو انقد ساده نبینید!
در پایان از کار این افرادی هم که باعث بوجود اومدن این وضعیت و مکدر شدن خاطر دوستان خوب مون شدن دفاع نمیکنم و براشون به جای نفرین و لعنت، آرزوی انسانیت دارم؛ ما نباید در هیچ حالتی انسان بودن رو فراموش کنیم!

رضامنش
میهمان
رضامنش
25 مرداد ، 1401

دوستان عزیز
قبل از هر چیز شمارو به آرامش و صلح دعوت میکنم!
در قسمت بیشتری از این ناراحتی ها خودمون مقصر هستیم، ببینید دوستان یکی از این دوستان حالا بنا به وضعیت اضطراری داوطلبین کنکور دکتری امسال و طولانی شدن روند نتایج اومده یه صحبتی رو مطرح کرده برای آزردن ماها، مبنی بر اینکه نتایج امروز ساعت ۵ میاد!

کنکوری
میهمان
کنکوری
25 مرداد ، 1401

به زنگ زدن نیست که نتایج باید آماده بشه هر وقت آماده بشه خوب قطعا اعلام می کنند دیگه.
مشکل اینجا است صبر ما برای دریافت نتایج تمام شده.

و چون خیلی زحمت کشیدم چشم انتظار جواب نتایج هستم.

انشالله همه کسانی که زحمت کشیدند قبول باشند.
الهی آمین

صدرا
میهمان
صدرا
25 مرداد ، 1401

ای کاش زودتربیان

ستایش نادری
میهمان
ستایش نادری
25 مرداد ، 1401

دوستان ی سوال اگ قبول شین ب دوستاتون چی شیرینی میدین؟؟؟؟؟

محمد
میهمان
محمد
25 مرداد ، 1401

دوستان پس چرا سنجش انقدر حرفاش ضد و نقیض
من الان تماس گرفتم گفتند : دهه اول شهریور
گفتم پارسال که زودتر اومد میگه امسال سرمون شلوغ

حیدری
میهمان
حیدری
25 مرداد ، 1401

چه دعای خوبی
بچه ها دعام کنین حالم خوب نیس از استرس قلبم داره وایمیسته

کاربر دانشمند
میهمان
کاربر دانشمند
25 مرداد ، 1401

یادم اومد که موقع اعلام نتایج کنکور کارشناسی، به مامانم گفتم دعا میکنم نتیجه خوب بشه، گفت الآن فقط میتونی دعا کنی جوابت جا به جا بشه با رتبه های خوب

+ ولی من الآن دعا میکنم که خدا قلبمو به نتیجه مطمئن کنه. نتیجه هرچی بود من تلاشمو ادامه بدم. اگر موفقیت بود اخرین موفقیتم نباشه، اگر موفقیت نبود، تسلیم شدن نباشه. و تحت هر شرایطی کمکم کنه بهترین عملکرد خودمو داشته باشم و خودشم توی مسیر هیچوقت تنهام نذاره. هر مسیری که هست

نام *
میهمان
نام *
25 مرداد ، 1401

آقا الان نتایج معلومه یا دارن هنو تصمیم میگیرن؟
من هی میخوام دعا کنم میگم دیگه معلوم شده تا الان

مهندس
میهمان
مهندس
25 مرداد ، 1401

نه به کارنامه ها که یک هفته زودتر از پارسال اومد نه به الان که هی کش میدن…من با اینکه ۹۵ درصد مطمینم که جایی که میخوام قبول میشم باز از استرس دارم دیوونه میشم….پس اونایی که مطمین نیستن چه حالی دارن واقعا…انشالله که همتون خبر قبولیتون رو همینجا اعلام کنین

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
25 مرداد ، 1401

سنجش با اطمینان میگه شهریور

نتایج در شهریور اعلام خواهد شد✋

ناشناس
میهمان
ناشناس
25 مرداد ، 1401

دم همتون گرم که هستید، امسال واقعا خوب فعالید، پارسال ایتجوری نبود، یادمه
هرچند یه عده استرسی دور هم جمع شدیم، استرس میدیم اضطراب میگیریم، اما همینم خوبه
همین که دور هم رعشه کنان و صِیحه زنان به انتظار نشسته ایم خوبه،خخخ
والا من از بس برام غیرقابل تحمل بود این انتظار از جمعه زده بودم بیرون و یه مسافرت مختصر دانشجویی رفتم اما همش تو رفرش بودم این ۴ روز،خخخخ

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
25 مرداد ، 1401

بزن رفرش که امشب
باز دلم از دنیا گرفته
بزن رفرش بزن رفرش
بزن تا بخونم
با تو آواز بی خریدار
بزن رفرش بزن رفرش
برای کوچه غمگینم
برای خونه غمگینم
برای تو برای من
برای هر کی مثل ما
داره می خونه غمگینم
بزن رفرش بزن رفرش

48
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x