کد خبر: 53463

تاریخ بروزرسانی : 1398/04/31

ششمین فراخوان حمایت از رساله های دکتری

منابع آزمون دکتری

حمایت از رساله های دکتری

ششمین فراخوان حمایت از رساله های دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ ششمین فراخوان حمایت از رساله های دکتری منتشر شد. رساله های دکتری یکی از ظرفیت های پژوهشی و تحقیقاتی در کشور هستند که سوق دادن آنها به سمت اولویتهای فناورانه کشور می تواند اثربخش باشد. در این راستا صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به انتشار این فراخوان کرده است تا از این ظرفیت بالقوه موجود در کشور به درستی استفاده شود.

پژوهشگران از 31 تیرماه تا 15 مهرماه سال 98 فرصت دارند تا طرح های پژوهشی خود را در سامانه صندوق ثبت کنند. البته در این میان توجه به نکاتی ضروری است(200 میلیون تومان هزینه رساله دکتری).

تاریخ دفاع از موضوع رساله دکتری یکی از موارد مهم در آیین نامه آن است و بر اساس آن تا تاریخ ثبت نام در سامانه بیش از 1ساله نباید گذشته باشد. همچنین از موارد دیگری که متقاضیان ثبت نام در فراخوان باید به آن توجه کنند این است که دوره تحصیل آنها در مقطع دکتری نباید طولانی تر از 3 سال شده باشد.

سقف حمایت از هر رساله دکتری 30 میلیون تومان است و هر سال دو بار فراخوان توسط صندوق منتشر می شود. قطعا این حمایت می تواند در روند تحقیقاتی ثمر بخش اثر گذار باشد تا رساله های دکتری و پژوهش های آن نیازی فناورانه از کشور را رفع کند(الزام چاپ مقاله استخراج شده از رساله دکتری در مجلات دانشگاه آزاد).

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

متقاضیان برای کسب اصلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به منظور ارزیابی، هر ساله نسبت به تهیه گزارش عملکرد خود اقدام می نماید. گزارشات عملکرد صندوق از سال 1389 تا سال 1391 در لینک های زیر قابل مشاهده می باشد:

گزارش عملکرد صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در سال 1389 

گزارش فناورانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در سال 1389 

گزارش عملکرد صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در سال 1390

گزارش عملکرد صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در سال 1391 

گزارش عملکرد صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در سال 1394

گزارش عملکرد صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در سال 1395

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x