کد خبر: 75894

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/25

شهرت جهانی فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد

منابع آزمون دکتری

شهرت جهانی فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد

شهرت جهانی فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بر اساس آخرین گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)، سارا رستمی، فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد رشته دکتری مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی، در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پراستناد دو درصد دنیا(دوره یکساله) قرار گرفت.
یکی از شاخص‌های مرجعیت علمی، تعداد دانشمندان پر استناد هر کشور است که بانوان پژوهشگر ایرانی در عرصه مرجعیت علمی در سطح ملی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند و طبق آخرین گزارش موسسه (ISC)، ۵۵۷ بانوی پژوهشگر ایرانی میان پژوهشگران پر استناد حضور دارند که ۱۲.۷۵ درصد از پژوهشگران پر استناد کشور را تشکیل می‌دهند.
فهرست پژوهشگران پر استناد بر حسب تعداد استنادهایی که در پایگاه های معتبر استنادی از قبیل Web of science ،Scopus و ISC دریافت کرده‌اند و نیز برخی از شاخص‌های پژوهشی دیگر هر ساله اعلام می‌شود.

پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس

از میان پژوهشگران دانشگاه شهرکرد نیز سارا رستمی در حوزه موضوعی مهندسی با ۹۱۶ مورد استناد در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پراستناد قرار گرفت. اسامی بانوان پژوهشگر ایرانی پر استناد به تفکیک دانشگاه و حوزه موضوعی را اینجا مشاهده نمایید.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

آدرس: شهرکرد- بلوار رهبر- دانشگاه شهرکرد
تلفن: ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۱ تا ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۷
کد پستی: ۸۸۱۸۶۳۴۱۴۱

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
15 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاضلی
میهمان
فاضلی
27 آذر ، 1402

سلام خانم دکتر عزیز و مهربان
خداروشکر طبق برنامه ریزی شما دارم پیش میرم به امید پیروزی و موفقیت در کنکور دکتری ان شاء الله ❤❤❤

فهمیده
میهمان
فهمیده
27 آذر ، 1402

دانشگاه ما خیلی معروف است
من همیشه بهترین سالهای تحصیلی را اینجا گذراندم
ممنون که نام دانشگاه ما را یادآور شدید

محیا
میهمان
محیا
25 آذر ، 1402

سلام خواستم بپرسم برا چاپ مقاله ام میتونید کارم رو انجام بدید.یه ژورنال معتبر میخوام

دکتر سلطانی
میهمان
دکتر سلطانی
25 آذر ، 1402

مشکل مقالات کاملا جدی و موضوعی عینی و بیرونی است
اما اساتید از تولید مقاله بوسیله دانشجو سود می برند ارتقا اساتید به اسم انها در مقاله ربط دارد استاد راهنما اسمش باید اول باشد یا نویسنده مسول باید اسمش همان استاد باشد و بعدا دانشجو فقط کافی است قانون شود مالکیت معنوی و زحمت پژوهشی دانشجو که با عمر او و هزینه عموما از جیب دانشجو و حتی چاپ مقاله در خارج با پول دانشجو در اپن اکسس انجام می شود به استاد تعلق نگیرد مطمئن باشید از فردا همه اساتید بحث مرجعیت علمی به فارسی و….را طرح می کنند و بلافاصله مصوب خواهند کرد دو نکته اساسی است
۱_ چرا اساتید و اعضاای دایمی کادر اموزشی مجله معتبر isi نمی توانند تولید کنند که ما در مجلات علمی خودمان پژوهش هایمان را بگذاریم (نسبت دانشجو به مجله را در ایران چرا تحول جدی ندارد)
۲_ رابطه مالکیت پژوهش را چرا باید به هیئت علمی داد و امتیازی به دانشجو نداشته باشد و اگر این رابطه تولید مقاله با دانشجو و استفاده برای ارتقا علمی به استاد را قطع کنید خواهید دید بخش عمدهای از هیئت علمی توان مقاله نویسی و کار پژوهشی ندارند
۳_ در حوزه های نظری و مدیریت و علوم انسانی اصلا بخش عمده ای از اساتید مقاله معتبر ندارند
۴ _ گره زدن مجوز فارغ التحصیلی به مقاله علمی انگلیسی زیاد خوب نیست و کشور را دچار تاخر فرهنگی و فقر انباشت دانش می نماید که که تحت عنوان تاخر فرهنگی در انباشت علمی و زبان دانشی گفته میشود که محصول ان دنباله روی بدون انقطاع از بیگانگان و دادن سرمایه دانشی بدیگران بدون منافع ملی می باشد
بنابر این در انباشت دانش و فن اوری گزیده ترین موضوعات باید بزبان بومی انباشت شود تا بتواند به وسیله صنعت مورد استفاده قرار بگیرد و از طرفی پیمایش پژوهش هم ممکن شود تا ببینیم این منابع ملی صرف پژوهش چقدر رفاه اجتماعی و ثروت ملی را تولید کر ده است

ناشناس
میهمان
ناشناس
25 آذر ، 1402

دانشجو توی کشور ما توسط بعضی اساتید استثمار می‌شود. هیچ جای دنیا شما نمیبینید که استاد از دانشجو بخواهد مقاله بدهد و اسم دانشجو دوم و یا بعضا آخر باشد. اینجا اساتید به دلیل اینکه دانشجوها به امضا و نمره استاد نیاز دارند، بر خلاف تمام دنیا اسم خودشان را در مقالات اول می‌نویسند و یا حتی در مقالاتی اسمشان هست که هیچ کاری انجام نداده اند و به صرف اینکه با ی دانشجو پایان نامه داشته اند، حق آنها را می‌خورند. درحالی که در کشورهای دیگر همیشه کسی که کار اصلی مقاله را انجام داده است اول می آید و کسانی که نقش راهنمایی داشته اند در آخر. ضمن اینکه اساتید و دانشگاه ها عملا کمک خاصی برای حمایت مالی یا تامین نرم افزار و وسایل مورد نیاز انجام نمی‌دهند و انتظارات زیادی هم دارند. مشکل بعدی سطح زبان انگلیسی و عدم دسترسی دانشجویان ایرانی به ادیتور های معتبر است به طوری که سرویسی مانند الزویر کلا خدمات ادیت را به ایرانیها به طور رسمی تحریم کرده و حتی اگر تحریم هم نباشد چون به دلار پول می‌گیرند هزینه برای دانشجو بسیار سنگین می‌شود. سرویس‌های داخلی هم کیفیت مناسبی ندارند و به ادیتور های با زبان مادری انگلیسی بعضا دسترسی ندارند. چون درست این است که مقاله توسط این افراد ادیت شود. خلاصه مشکلات یکی و دو تا نیست و با نبود تحریم هم دانشجوهای ایرانی حمایت خاصی ندارند.

مهناز
میهمان
مهناز
25 آذر ، 1402
پاسخ به  ناشناس

با سلام
رد مقالات اغلب به دلیل کیفیت پایین مقاله است نه تحریم
و این موضوع خود دو دلیل اصلی دارد
1- اغلب دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه ها (حتی دانشگاه های خوب) کهنه و مربوز به 30 سال قبل هستند و هنوز از آن ها به دلیل نبود تجهیزات جدید استفاده می شود خودم چندین مورد مخصوصا در زمینه رشته هایی که آزمایشگاه خوب حررف اول را می زند مانند پلیمر، شیمی، مواد و متالوژی و… دیدم.

2- چون در ایران به دانشجو پول داده نمیشود اغلب افراد وقت خود را به کار کردن می گذارند (مخصوصا الان با این وضع اقتصادی) به همین دلیل از کار ان ها چیز خاصی به دست نمی اید.

جلال مظفری
میهمان
جلال مظفری
25 آذر ، 1402

با سلام.چاپ مقاله برای دانشجویان دکترا جهت دفاع یک معضل است.مجلات داخلی یک پروسه یک ساله دارند اخرش هم ریجکت مقاله.مجلات خارجی هم برای ایران با داوری سخت همراه است.دانشجویان زیادی هستند که به خاطر مقاله چند سال است نتوانستند دفاع از رساله داشته باشند.فکری به این مشکل بشه…..انشاءالله

ساناز
میهمان
ساناز
25 آذر ، 1402

اساتید ایرانی هیچ کمکی به دانشجویان نمی کنند و فقط انتظار چاپ مقاله دارند. این اساتید مطمئنا سختی و فشاری را که دانشجو متحمل می شوند را درک نمی کنند.

عبدالحسن شیوایی
میهمان
عبدالحسن شیوایی
25 آذر ، 1402

با سلام
آیا می توانید از مجلات آی اس آی یا اسکاپوس با درجه حداقل Q2 پذیرش بگیرید ؟ متن مقاله از پایان نامه دکتری رشته برنامه ریزی شهری دانشگاه اصفهان است .

الهه
میهمان
الهه
25 آذر ، 1402

gooooooooooood

کیمیا
میهمان
کیمیا
25 آذر ، 1402

سعی کنید هدفتون دانشگاه‌های سطح بالاتر باشه و اگه احیانا هدفتون این هست که یک دانشگاه نزدیک به محل سکونت خودتون برید که دائما در حال رفت و آمد باشید(اصفهانی ها) این ایده رو از سرتون بیرون کنید چون آخرش باید شنبه ها بیایید و چهارشنبه ها برگردید خونه و چاره ای جز گرفتن اتاق خوابگاه ندارید بنابراین انتخاب دانشگاه خودتون رو محدود به فاصله شهر محل سکونت و تحصیل نکنید. البته اگه در این دانشگاه هم قبول شدید با معدل بالا می‌تونید مهمانی و انتقالی بگیرید به دانشگاه های بهتر. ناگفته نمونه که این دانشگاه هم دارای اساتید عالی و سطح خوبی است ولی جای پیشرفت زیادی داره. موفق باشید

درخشانی
میهمان
درخشانی
25 آذر ، 1402

شهر عالی با مردم مهربونیه.من خودم لیسانسم دانشگاه شهرکرد بودم.دوستای شهرکردم بچه های خوبین.

زارعی
میهمان
زارعی
25 آذر ، 1402

تا اونجایی که اطلاع دارم دانشگاه پنج تا خوابگاه داره که البته یکی دو تا جدید هم دارند می سازند و کیفیت اتاق هاش بد نیست البته فاصله ی خوابگاه های پسرانه قائم و ولایت تا دانشکده‌ها(حدود۱کیلومتر) کار رو سخت میکنه ولی خوابگاه های رجایی و باهنر نزدیک اند.
امکانات دانشجویان دختر به مراتب بهتر از دانشجویان پسر هست چه خوابگاه و سلف و رفت و آمد و… به بهترین وضعیت اجرا میشه.

15
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x