کد خبر: 64539

تاریخ بروزرسانی : 1401/10/11

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد

منابع آزمون دکتری

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل 6 درصد رشد جذب دانشجویی داشته و 70 هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه‌ها رشد قابل قبولی بوده است.

لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور

وی همچنین درباره افزایش کد رشته در مقاطع ارشد و دکتری گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر 300 دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیات علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیات علمی در این رشته داریم. وی ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می‌تواند با برگزاری دوره‌های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره‌های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه‌های آموزشی هم به آموزش کمک کنند و هم به بروز شدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x