کد خبر: 67535

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/14

اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان سال 1402

منابع آزمون دکتری

پذیرش در مقطع دکتری (Ph.D.) دانشگاه سیستان و بلوچستان

اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان سال 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، داوطلبان محترم، ضمن تبریک صمیمانه به دلیل پذیرش در آزمون کتبی (مرحله اول) و آرزوی توفیق در مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی)، لطفاً، به نکات مهم زیر درباره مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان توجه فرمایید:
1. مطابق شیوه‌نامه اجرایی آزمون ورودی مقطع دکتری سال 1402 ابلاغی سازمان سنجش آموزش کشور، مصاحبه از داوطلبان به‌صورت حضوری می‌باشد.
2. لازم است حداقل 48 ساعت قبل از روز مصاحبه نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات علمی و پژوهشی خود مطابق فایل راهنما در سامانه LMS دانشگاه اقدام نمایید.(راهنمای آپلود مدارک مصاحبه دکتری)
3. مطابق زمان‌بندی در روز(های) اعلام شده در جلسه مصاحبه و رأس ساعت مقرر حضور یابید.
4. تمامی مدارک خواسته شده و مستندات علمی و پژوهشی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشید و به اعضاء محترم کارگروه ارائه نمایید. (مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه از داوطلبان دکتری ۱۴۰۲)
5. فرم‌های تکمیل شده و امضا شده شماره 1 (فرم ویژه داوطلبان در مصاحبه حضوری) و شماره 2 (فرم تعهدنامه) را تحویل کارگروه مصاحبه نمایید.
6. جهت هرگونه پرسش لطفاً به شماره‌های مندرج در فایل مربوط به زمان‌بندی مصاحبه تماس حاصل نموده و از تماس با سایر بخش‌های دانشگاه خودداری نمایید.

اطلاعیه ثبت نام از دانشجویان نوورود مقطع دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان

با آرزوی موفقیت
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان

زاهدان، بلوار دانشگاه، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان، ساختمان شهید قاسم میرحسینی
تلفن :+۹۸-۵۴-31132000
صندوق پستی :۹۸۱۵۵-۹۸۷
کد پستی:۹۸۱۶۷-۴۵۸۴۵

چند توصیه مهم مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان

علاوه بر پایان نامه شما باید زمینه‌های کاری مورد علاقه تان را در دوره دکتری مشخص کنید. این بدان معناست که در همان جلسه دکترا نشان بدهید که موضوع مشخص برای انجام پایان نامه دکترایتان را هم دارید. برای مشخص کردن موضوع رساله دکتری، لازم است که طی جست و جو و مشورت‌هایی که قبل از جلسه مصاحبه می گیرید حوزه تخصصی و موضوع مورد علاقه خود را در رشته تخصصی تان مشخص کنید. برای اساتیدی که ارزیاب شما در جلسه مصاحبه دکتری هستند خیلی مهم است که زمینه کاری مشخص و البته جذاب داشته باشید.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

برای آشنایی با اساتیدی که احتمالاً با شما مصاحبه خواهند کرد بهتر است سایت دانشکده‌هایی که دعوت به مصاحبه دکتری می شوید را ببینید. پروفایل اساتید گروه‌های مختلف را بررسی کنید و موضوعات پژوهشی مورد علاقه، مقالات و کتاب‌هایی را که منتشر کرده اند را به خاطر بسپارید.

احتمال دارد که سؤالات تخصصی مرتبط به رشته را در جلسه مصاحبه از شما بپرسند؛ در این بخش معمولاً می پرسند جدید ترین مقاله یا آخرین کتابی را که خواندید یا اینکه کتاب‌های مهمی که در این حوزه هستند کدامند؟ اگر فرضاً شما برای مصاحبه رشته مدیریت منابع انسانی در دانشگاه تهران دعوت شده اید، لازم است کتاب‌های اخیری که در این حوزه چاپ شده‌اند را به زبان فارسی حتماً مطالعه کرده و با نویسنده، عنوان و محتوای کتاب آشنا باشید.

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

احتمال دارد که سؤالاتی در حد معرفی یا گفتن علایق به زبان انگلیسی از شما پرسیده شود. اگر مدرک زبان انگلیسی مورد تأیید سازمان سنجش دارید آن را حتماً همراه داشته باشید.(بررسی انواع مدارک زبان برای آزمون دکتری)

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت دوم)

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت سوم)

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x