کد خبر: 54546

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/23

چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

منابع آزمون دکتری

مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری

چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز از چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

حقیقی، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاهی جامع است و ۵۴ گروه آموزشی را در خود جای داده، مقالاتی که از سوی دانشگاهیان آن ارائه می‌شود در زمینه‌های مختلف است(ممنوعیت درج نام استاد در مقاله مستخرج از رساله دکتری).

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: تمامی گروه‌های آموزشی این دانشگاه دارای مقالات پژوهشی و علمی در زمینه های مختلف هستند و برخی از این مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی منتشر می‌شوند و مابقی آن‌ها در مجلات بین المللی نشر پیدا می‌کنند(لیست پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه چمران اهواز).

حقیقی اضافه کرد: به طور کلی تمامی مقالات منتشره دانشگاه شهید چمران اهواز در دو بخش زبان فارسی و انگلیسی حدود ۲ هزار مورد برآورد شده است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

وی با اشاره به اینکه برخی از مقالات دانشگاه در عرصه بین المللی شناخته شده اند، ادامه داد: سالانه حدود ۵۰۰ ژورنال سطح بالای بین المللی در گروه‌های آموزشی مختلف از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجلات ISI ارائه می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه اکثر مقالات دانشگاه از سوی اساتید و دانشجویان مقطع دکتری ارائه می‌شوند، ابراز کرد: محور مقالات دانشگاه شهید چمران اهواز، ارتباط با صنعت است و هدف از آن به دست گرفتن پروژه‌های صنعتی و تاثیرگذار است.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x