کد خبر: 57086

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری

نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، آن دسته از داوطلبانی که به نتایج نهایی آزمون دکتری معترض هستند میتوانند از طریق سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنند.بنا بر اعلام سازمان سنجش، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمونهای سراسری و به طور کلی آزمونهای موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل ذیل اقدام و از اکیدا از سایر روشهای مکاتبه ای وحضوری در این خصوص خودداری نمایند.نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری در این نوشته بیان میشود.

داوطلب لازم است پس از عضویت و ورود به سیستم پاسخگویی درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون مورد نظر و سال مورد نظر را انتخاب و تایید نماید سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی نتیجه مطابق با مهلت تعیین شده اقدام نماید.

تذکر مهم1: در صورت عدم موفقیت در ثبت اعتراض از طریق انتخاب گزینه عمومی با توضیحات کامل درخواست خود را ثبت نمایید تا مورد بررسی و اظهار نظر قرار گیرد.

تذکر مهم 2: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

پس از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی در این خصوص بررسی میسر نخواهد بود.

زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از اخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی ازمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نمایند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در صورت منفی شدن نتیجه بررسی نخواهد داشت .لازم به ذکر است پس از بررسی های لازم نتیجه با کلیک بر روی همان شماره درخواست ثبت شده قابل مشاهده خواهد بود.پیگیری این درخواستها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماسهای تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود.

اعتراض به نتایج آزمون دکتری

سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x