کد خبر: 54428

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/17

نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان

منابع آزمون دکتری

بیکاری دکتری دامپزشکی

نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، سید مسعود ذوالحواریه در مراسم روز دامپزشک از نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان گفت و اظهار کرد: دامپزشکی دو ماموریت بزرگ برعهده دارد که یکی پیشگیری از بیماری‌های دامی و دیگری تامین امنیت غذایی است.

وی با بیان اینکه دامپزشکان در گمنامی تلاش می‌کنند بشریت گرفتار بیماری نشود و غذای سالم با منشأ دامی در اختیار مردم قرار گیرد گفت: همدان یکی از استان‌های ممتاز در کشور است چراکه در تمام مراکز طبخ غذا یک ناظر بهداشتی حضور دارد(نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی).

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه این طرح در کشور بی‌نظیر است که در استان فراگیر شده افزود: این طرح اخیراً در برخی از واحدهای تهران به صورت پایلوت اجرا می‌شود و مانند همدان فراگیر نیست.

وی با بیان اینکه نظام دامپزشکی ساماندهی امور صنفی دامپزشکی را برعهده دارد و خوشبختانه وضعیت خوبی را شاهد هستیم گفت: در حوزه دکتری دامپزشکی نرخ بیکاری منفی است و در حوزه کارشناسی و کارشناسی ارشد این نرخ پنج درصد است که آن هم مربوط به خانم‌ها می‌شود.

ذوالحواریه با اشاره به اینکه صنف نظام دامپزشکی آموزش مستمر به همکاران را در برنامه دارد افزود: با آغاز کار شورای نظام دامپزشکی، هر ماه یک کارگاه برگزار می‌شود(معایب تحصیل دکتری در ایران).

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی، دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه همکاران دامپزشکی شبانه‌روزی در تامین امنیت غذایی دارند و باید قدردان زحمات آنها بود اظهار کرد: اجرای طرح آنلاین بازرسی یکی از ضرورت‌هاست چراکه امکانات به روز در حوزه دامپزشکی و جهاد کشاورزی مورد نیاز است.

منصور رضوانی‌جلال با تاکید به اینکه این سامانه امکانی را فراهم می‌کند که در کوتاه‌ترین مدت پاسخگوی ارباب رجوع باشیم گفت: سالانه 370 تن شیر در استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به وجود 379 هزار دام سنگین و یک‌میلیون و 500 هزار واحد دام سبک در استان افزود: سالانه بیش از 70 هزار تن مرغ در استان تولید می‌شود(ویدئو آینده شغلی فارغ التحصیلان دکتری).

جزئیات ثبت نام دکتری دانشگاه بوعلی سینا همدان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x