کد خبر: 74702

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/09

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

منابع آزمون دکتری

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفت و گویی، با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، اظهارکرد: برای ترم تحصیلی جاری بیش از ۲۱۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که بیش از ۴۷۰ نفر از آنها به عنوان نودانشجو پذیرش شده اند.


وی ادامه داد: از کل نودانشجویانی که در ترم مهرماه پذیرش شده اند، ۳۳۶ نفر در مقطع کارشناسی و ۱۳۰ نفر هم در مقطع کارشناسی ارشد هستند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین امسال برای اولین بار دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مقطع دکتری اقدام به جذب شش دانشجو کرده که در رشته
مهندسی برق تحصیل خواهند کرد.

پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه رازی کرمانشاه 1402


به گفته این مسئول، دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ۱۰ رشته کارشناسی، ۱۴ رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری مشغول به تحصیل هستند.
وی یادآورشد: برای ترم جاری دو رشته در مقطع ارشد و یک رشته در مقطع دکتری به رشته‌های دانشگاه صنعتی اضافه شد که در مقطع کارشناسی ارشد توانستیم در رشته مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند برای این ترم جذب دانشجو داشته باشیم، اما باتوجه به اینکه مجوز رشته صنایع دیرتر صادر شد، در این رشته برای مهر امسال جذب دانشجو نداشتیم.
به گفته این مسئول، در مقطع دکتری نیز با راه اندازی رشته مهندسی برق زمینه جذب دانشجو فراهم شد.
فتحی خاطرنشان کرد: در برنامه توسعه‌ای شش ساله دانشگاه، افزایش چند رشته کارشناسی، ارشد و دکتری را در دستور کار قرار داده ایم و برای هرکدام از آنها براساس دستورالعمل وزارتخانه یک پیوست شغلی خواهیم داشت.
وی در ادامه گفت: رشته هایی همچون مهندسی راه آهن، فیزیک مهندسی و علوم مهندسی در بین دانشگاه های استان تنها در دانشگاه صنعتی راه اندازی شده است.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه در خصوص رویکردهای پژوهشی این دانشگاه هم عنوان کرد: افزایش تولیدات علمی و ارتقاء سطح کیفی آنها دو رویکرد مهمی است که در این دانشگاه پیش روی خود قرار داده ایم.
وی تاکید کرد: در بحث تولیدات علمی در حال حاضر سرانه تولید مقاله در این دانشگاه به ازاء هر عضو هیات علمی ۳.۶ است که از این نظر جزو سه دانشگاه برتر کشور به شمار می رویم.
فتحی چاپ مقالات اعضای هیات علمی این دانشگاه در مجلات معتبر بین المللی را هدف مهم دیگر برای ارتقاء سطح کیفی مقالات تولیدی در این دانشگاه عنوان کرد.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

کرمانشاه-بزرگراه امام خمینی(ره)
کدپستی: ۶۷۱۵۶۸۵۴۲۰

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
میهمان
ناشناس
11 آبان ، 1402

کافیست اطلاعیه آموزش دانشگاه رازی را با اطلاعیه آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه مقایسه کنید تا متوجه تفاوت در نگرش و نحوه تصمیم گیری در آموزش دو دانشگاه شوید. اما دردآور‌تر این که حتی پس از اعتراض دانشجویان بابت این نادیده انگاری وهن آمیز؛ آموزش دانشگاه باز هم بر تصمیمات عجولانه و ناصواب خویش اصرار می‌ورزد انگار که از این لجبازی بچگانه لذت می‌برد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه
میهمان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه
11 آبان ، 1402

در اطلاعیه آموزش دانشگاه صنعتی ذکر کردند بدلیل آن که ما با غالب درخواست‌های آموزش دانشجویان موافقت کردیم پس هیچ عذری را نمی‌پذیریم! سوال ما این است که آیا شما مسئولیت خود را فراموش کرده اید؟ شما وظیفه دارید در راستای آموزش بهتر مشکلات دانشجویان را حل کنید این که به اجبار وزارت علوم با برخی درخواست‌های دانشجویان موافقت کرده اید دلیل بر آن نیست که انتقام آن را در زمان امتحان از سایر دانشجویان بگیرید شما هیچ منتی بر سر دانشجویان ندارید!

شورای صنفی رفاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه
میهمان
شورای صنفی رفاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه
11 آبان ، 1402

با توجه به توصیه وزارت علوم و به مانند اکثر دانشگاه‌ها و در جهت کاهش فشار روانی و همچنین در نظر گرفتن شرایط دانشجویان که طبق گفته مسئولین دانشگاه عمدتا از مناطق کمتر برخوردار هستند، بخش عمده ارزشیابی آموزشی، به حل تمارین و در نظر گرفتن پروژه اختصاص گیرد نه خواسته زیادی است و نه از عهده مسئولین آموزشی خارج.

انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی کرمانشاه
میهمان
انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی کرمانشاه
11 آبان ، 1402

مقوله آموزش در دانشگاه نیازمند تعامل اساتید و دانشجویان است. بنابر این تصمیم گیری در رابطه با ارزشیابی آموزشی بدون مشورت با نمایندگان دانشجویان و درک نکردن شرایط دانشجویان آن هم در شرایطی که عبور از بحران موجود نیازمند درک هر چه بیشتر است هیچ گونه توجیهی ندارد.

مهمان
میهمان
مهمان
11 آبان ، 1402

دانشگاه های منطقه غرب اصلا از لحاظ علمی حرفی برای گفتن ندارند

محسنی
میهمان
محسنی
11 آبان ، 1402

یک مرکز فرهنگی و آموزشی معطل اعتبار ۲۰میلیارد بودجه است.انوقت حضرات فوتبالیستها حواله ماشین ۱۰۰میلیاردی دارن.

غلام پور
میهمان
غلام پور
10 آبان ، 1402

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های ایران است ، من دوران کاردانی و کارشناسی و ارشدم اونجا بودم
انشالله دکتری هم اونجا قبول شم عالی میشه
راستی برای مصاحبه شما چه کمکی میکنید؟

درودی
میهمان
درودی
10 آبان ، 1402

بنظرم قبل از افزایش ظرفیت دانشجویان دکتری ، موقعیت و فرصت شغلی ایجاد کنند، چراکه تحصیل کرده بیکار کم نیست

منتظری
میهمان
منتظری
9 آبان ، 1402

سلام و درود
مقاله علمی پژوهشی چقدر زمان میبرد؟

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x