کد خبر: 37249

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/09

پربازدیدترین رساله دکتری در جهان + رساله دکتری یک ایرانی

منابع آزمون دکتری

پربازدیدترین رساله دکتری در جهان + رساله دکتری یک ایرانی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، پربازدیدترین رساله دکتری در جهان ، با ۳۷۰۰۰ دانلود، متعلق به دکتر سید امیرسعید محمودی، دانشیار دانشکده معماری، از سوی مؤسسه وایت رز کشور انگلستان معرفی شد. به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، رساله دکتری سید امیرسعید محمودی، دانشیار دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبا، با عنوان «فرایند طراحی معماری، یک رویکرد آموزشی با استفاده از تفکر تعاملی»، که در سال ۲۰۰۱ نگاشته شده است، از سوی مؤسسه وایت رز متعلق به دانشگاه لیدز در کشور انگلستان به عنوان محبوب‌ترین و پر بازدیدترین رساله دکتری بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ با بیش از ۳۷۰۰۰ مرتبه دانلود از سراسر جهان، با بیشترین دانلود از ایالات متحده آمریکا معرفی شده است. پیشنهاد میکنیم ، مطلب مرتبط با رساله دکتری “مراحل انتخاب موضوع رساله دکتری” را مطالعه کنید.

دکتر سید امیر سعید محمودی

با توجه به شایستگی علمی و فعالیت‌های آموزشی دکتر سید امیر سعید محمودی، عضو هیئت علمی و مدیر گروه معماری دانشکده معماری ، ایشان در سومین جشنواره آموزش دانشگاه شایسته دریافت عنوان عضو هیئت علمی برگزیده آموزشی گردیدند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

دانشگاه لیدز (به انگلیسی: University of Leeds)، دانشگاهی در شهر لیدز انگلستان است. این دانشگاه مطرح یکی از بهترین دانشگاه‌های انگلستان و ۸۷ امین دانشگاه جهان طبق رنکینگ QS در سال ۲۰۱۵ می‌باشد. دانشگاه لیدز، یکی از اعضای گروه راسل (دانشگاه‌های برجستهٔ پژوهشی انگلستان) و همچنین گروه ان۸ است. همچنین این دانشگاه، یکی از دانشگاه‌های انگلستان شناخته شده با نام رد بریک (آجر قرمز) است. از دانش‌آموختگان معروف این دانشگاه در ایران میتوان به دکتر محمدرضا حافظی (معمار) از معمار های برجسته ایران و طراح برج میلاد در تهران نام برد.

 

پربازدیدترین رساله دکتری در جهان + رساله دکتری یک ایرانی

 

 

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x