کد خبر: 54849

تاریخ بروزرسانی : 1398/09/22

چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری

منابع آزمون دکتری

چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری

چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاون دانشگاه آزاد گفت: از ترم تحصیلی آینده چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری اجباری است، دانشجویان میبایست یکی از مقالات رساله خود را در مجلات علمی دانشگاه به چاپ برسانند.

بابک نگاهداری از برنامه دانشگاه آزاد برای الزام دانشجویان دکتری برای چاپ یکی از مقالات مستخرج از رساله در یکی از ژورنال های علمی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: چندین ماه است که پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه با تمرکز بر ژورنال ها، خلاهای موجود را احصا کرده است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در حال تقویت زیرساخت های مجلات و ژورنال های دانشگاه هستیم، افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد 387 مجله دارد و بنا داریم برای هر رشته گرایش حداقل 2 ژورنال داشته باشیم.

نگاهداری با اعلام اینکه ابتدای ترم آینده، الزام دانشحویان دکتری برای چاپ یکی از مقالات مستخرج از رساله شان به واحدها ابلاغ خواهد شد، خاطرنشان کرد: به زودی سامانه ای متمرکز برای ژورنال های دانشگاه آزاد راه اندازی خواهد شد و فرایند پذیرش مقاله های دانشجویان دکتری، داوری و نظارت از طریق این سامانه و پژوهشگاه صورت خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

رتبه دانشگاه‌های ایران در شاخص تأثیر علمی

در بحث تأثیر علمی، جمهوری اسلامی ایران در رتبه بندی سال 2018 لایدن دارای 26 دانشگاه ممتاز است. 10 دانشگاه نخست عبارتند از تهران، صنعتی امیرکبیر، علوم پزشکی تهران، تربیت مدرس، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، شیراز و تبریز.

رتبه‌های 11 تا 20 در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه شهید بهشتی، واحد علوم و تحقیقات آزاد اسلامی، صنعتی خواجه نصیر، اصفهان، علوم پزشکی تبریز، گیلان، کاشان، علوم پزشکی شیراز و علوم پزشکی مشهد است.

رتبه‌های 21 تا 26 نیز شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، شهید باهنر کرمان، بوعلی سینا، رازی، سمنان و دانشگاه پیام نور است.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x