کد خبر: 16028

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/22

اطلاعیه پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

اطلاعیه پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

به اطلاع داوطلبین دریافت مجوز پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی که در آزمون سازمان سنجش کشور در مردادماه شرکت کرده،مجاز به شرکت در جلسات مصاحبه و ارزیابی صلاحیت علمی و عمومی دانشگاه شده‌ و در دبیرخانه جذب و به‌کارگیری مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی واحد تهران تشکیل پرونده علمی داده‌اند، می‌رساند زمان برگزاری مصاحبه‌ها از 22 مهر شروع خواهد شد. برنامه زمانبندی و اعلام ساعات مراجعه متقاضیان تدریس برای مصاحبه براساس رشته‌های تحصیلی خواهد بود.

۳۲ هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد «عضو هیات‌ علمی» شدند

شرایط پذیرش

۱- شرایط عمومی:

الف- اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب- تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج – تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

د – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

هـ- نداشتن سابقه کیفری و عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.

و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ز عدم اشتهار به فسق و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.

ح – دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا برخورداری از معافیت قانونی

ط – تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات).

ی- عدم وابستگی به احزاب وابسته به رژیم گذشته، فراماسونری و عضویت در ساواک، عدم هواداری و عضویت در گروهک های معاند و الحادی، عدم عضویت در احزاب و سازمانها و فرقه های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولتهای بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی

تبصره ۱: اقلیت های دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از بند (ج) مستثنی بوده ولی باید عملاً متدین به ادیان خود باشند و در جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیایند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

۲- شرایط اختصاصی:

الف – دارا بودن مدرک معتبر دکتری یا کارشناسی ارشد.

ب – دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال تا تاریخ فراخوان، (متولدین بعد از ۱۳۳۶/۰۹/۰۱ و قبل از ۱۳۷۳/۰۹/۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند.)

ج – جذب مدرس به صورت بومی می‌باشد و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت یا محل کار خود با ارائه مستندات لازم خواهد بود.

تبصره ۲: درصورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده، ریزنمرات معتبر (ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل) آن مقطع الزامی می باشد.

تبصره ۳: دارندگان مدارک مجازی و الکترونیکی، مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت نام فراخوان نبوده و پرونده این قبیل افراد با ارائه درخواست و درصورت حائز شرایط بودن بصورت خبره / تجربی در مرکز امور مدرسان مورد بررسی قرار می گیرد.

مکان برگزاری:

مرکز آموزش علمی‌کاربردی چرم تهران به آدرس میدان ولیعصر (عج) – بلوار کشاورز – خیابان شهید کبکانیان- نرسیده به زرتشت –  کوچه برادران شهید حمید و وحید غفاری – پلاک2    (میدان فاطمی- خیابان فلسطین شمالی – پایین‌تر از زرتشت – کوچه برادران شهید حمید و وحید غفاری – پلاک2)

www.phdphd.org

 

 

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x