کد خبر: 8796

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/15

دسترسی آسان به مقالات در سایت researchgate

منابع آزمون دکتری

دسترسی آسان به مقالات در سایت researchgate

دسترسی آسان به مقالات در سایت researchgate

این وبگاه در سال ۲۰۰۸ و توسط دو پزشک ویروس‌شناس به نام‌های ایاد مادیش و سورن هاف مایر، و یک متخصص رایانه به نام هارست فیکنشر در بوستون آمریکا راه‌اندازی شد و چندی بعد به برلین آلمان انتقال یافت. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی از ۲۵۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۱ به شش میلیون نفر در پایان سال ۲۰۱۴، رسیده است. تعداد کارکنان آن نیز در پایان سال ۲۰۱۴، ۱۲۰ نفر گزارش شده‌است.

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

ریسرچ‌ گیت یا دروازه پژوهش ، دروازه ای برای پژوهشگران و محققان، برای ورود به دنیای پژوهش است. این سایت، معتبرترین سایت اجتماعی پژوهشگران و محققان در دنیاست که تقریباً، تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات در سراسر جهان، در آن عضویت دارند و بیش از 6 میلیون از اساتید و دانشجویان سراسر جهان، کاربران این وبگاه را تشکیل می‌دهند.

در این سایت هم دانشگاه‌ها و هم کاربران رتبه‌ بندی می‌شوند و این رتبه‌بندی با RG نمایش داده می‌شود. RG، ترکیبی از تعداد مقالات، ارزش مقالات، سؤال با ارزش از بقیه محققین، جواب با ارزش به محققین و … تشکیل شده است.

این سایت علاوه بر عضویت رایگان، امکان دسترسی رایگان به بسیاری از مقاله‌های تمامی اساتید جهان را فراهم کرده است. حتی اگر استادی، مقاله خود را به دلیل قانون کپی رایت، در این سایت آپلود نکرده باشد؛ ولی با تجربه شخصی، با گذاشتن پیام خصوصی، 100% اساتید، مقاله‌های خود را برای شما ارسال می‌کنند

مراحل ایجاد پروفایل : ورود به سایت ریسرچ گیت، وارد کردن نام و نام خانوادگی، وارد کردن اطلاعات دانشگاهی، وارد کردن رشتهٔ تحصیلی، اضافه نمودن مهارت‌ها و تخصص‌ها، آپلود عکس پروفایل.

امکانات ریسرچ گیت به قرار زیر است:

📢 امکان جستجوی مشاغل، کنفرانس‌ها، همایش­­ها، کارگاه ­ها در موضوعات مورد علاقه

📢 امکان جستجو براساس نام پژوهشگر، نام سازمان، نام مجلات، موضوع و غیره

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

📢 امکان پرسیدن سوالات تخصصی و پاسخ دادن به سوالات تخصصی سایر افراد

📢 رتبه‌بندی افراد و سازمان­ها (براساس رتبه افراد وابسته به آن سازمان) براساس شاخص نمره تأثیرگذاری

📢 رتبه‌بندی افراد و سازمان­ها (براساس رتبه افراد وابسته به آن سازمان) براساس شاخص ریسرچ ­گیت یا آر. جی و …

برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر به سایت www.researchgate.net مراجعه کنید.

رتبه ریسرچ گیت (انگلیسی: ResearchGate score) نمره‌ای است که شبکه ریسرچ گیت توسط الگوریتم مخصوص به خود، به هر محقق، دانشگاه یا مؤسسه اختصاص می‌دهد. رتبه آر. جی، تعامل بین محققان را که بخش مهمی از فرایند پژوهش است، قابل مشاهده و قابل سنجش می‌کند. رتبه آر. جی، وسیله سنجش اعتبار علمی پژوهشگران در شبکه اجتماعی ریسرچ گیت است. محققان با به اشتراک گذار تألیفات خود، امکان استفاده از بازخورد فوری همتایان را فراهم می‌آورند. همچنین تألیفات محقق، منبعی جهت کسب اعتبار برای او خواهد بود، چرا که تمامی فعالیت‌هایی که محقق در شبکه ریسرچ گیت انجام می‌دهد، از جمله فاکتورهای افزایش رتبه آر. جی وی خواهند بود چهار فاکتور برای تعیین میزان این نمره حائز اهمیت می‌باشد؛ تعداد تألیفات به اشتراک گذاری شده؛ فعالیت محقق در پرسیدن سؤال؛ پاسخ به سوالات سایرین؛ دنبال کننده‌ها.

تعریف شاپا یا ISSN

www.phdphd.org

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x