کد خبر: 13822

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/21

اشنایی با پایگاه اطلاعاتی  Eric

منابع آزمون دکتری

اشنایی با پایگاه اطلاعاتی  Eric

اشنایی با پایگاه اطلاعاتی  Eric

پایگاه اطلاعاتی ERIC یا  educational resources information (ERIC) راه اندازی شده است ونوعی نظام ملی اطلاع رسانی در حوزه آموزش و پرورش ایالات متحده است. این پایگاه جامع ترین منبع راهنما برای دست اندرکاران تعلیم و تربیت است که منابع و خدمات مربوط به آنها توسط دفتر مرکزی اریک تهیه می شود.

✅ بیش از 1.6 میلیون رکورد

✅ لینک به حدود 750000 سند با متن کامل

✅ پوشش مطالب از سال 1966

✅ اصطلاحنامه تخصصی آموزش، شامل بیش از 11700 واژه

معرفی پایگاه اطلاعاتی Springer Science

جامع ترین منبع راهنما برای دست اندرکاران تعلیم و تربیت است که این منابع و خدمات مربوط به آنها توسط دفتر مرکزی اریک ، شانزده مرکز اسناد ، هشت مرکز فرعی اسناد و سه بخش پشتیبانی ارائه می شود. هر مرکز اسناد مسئول فهرست بندی ، چکیده نویسی و تهیه نمایه برای منابع مربوط به یک موضوع خاص است . بعلاوه ، هر مرکز اسناد ، خبرنامه ها ، بولنتها و کتابنامه های مخصوص به خود را منتشر می کند.
پایگاه اطلاعاتی Eric ، شبکه ای است که از یک مرکز اصلی و 20 مرکز گردآوری و پخش اطلاعات تشکیل شده است. اریک مرکزی وظیفه مدیریت و سیاست گذاری این نظام را بر عهده دارد. مراکز وابسته به شبکه اریک نمونه های خوبی از مراکز گردآوری و پخش اطلاعات و روش های آگاهی رسانی مراکز تحلیل اطلاعات به حساب می آیند. این مراکز اجزاء یک نظام ملی اطلاعاتی را تشکیل می دهند.

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی JCR برای مصاحبه آزمون دکتری

اشنایی با پایگاه اطلاعاتی  Eric

هر یک از مراکز بیست گانه مسئولیت فراهم آوری ارزشیابی، آماده سازی، ذخیره و اشاعه اطلاعات مربوط به زمینه ای خاص در آموزش و پرورش نظیر:مدیریت آموزشی، آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و… را عهده دار هستند.(سابقه پژوهش چیست؟)

وب سایت پایگاه ERIC

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

 

www.phdphd.org

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x