کد خبر: 52766

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

اعلام ظرفیت جدید پذیرش دکتری 98 دانشگاه‌ها ؛ امروز

منابع آزمون دکتری

اعلام ظرفیت جدید پذیرش دکتری 98 دانشگاه‌ها

اعلام ظرفیت جدید پذیرش دکتری 98 دانشگاه‌ها ؛ امروز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از مهر ؛ ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش، درباره اعلام ظرفیت جدید پذیرش دکتری 98 دانشگاه‌ها اظهار کرد: بار دیگر نتایج آزمون دوره دکتری در حال بررسی است.

وی درباره اینکه چه تعداد به داوطلبان افزوده می‌شود گفت: امروز اسامی حدود ۶ تا ۷ هزار نفر برای مراجعه به دانشگاه‌ها و انجام مصاحبه اعلام می‌شود. خدایی در ادامه بیان کرد: دانشگاه تهران و یک دانشگاه دیگر حد نصاب پذیرش را پایین آوردند.

به گزارش آنا، این تصمیم سازمان سنجش در پی اعتراض برخی از داوطلبان دوره دکتری درباره نمره حدنصاب دانشگاه‌ها صورت گرفته است. برخی از دانشگاه‌ها نمره حدنصاب بالایی را در نظر گرفته بودند که حتی بعضی از داوطلبان تک رقمی هم برای مصاحبه دعوت نشده بودند.

کارنامه داوطلبان از دسترس خارج شده است

وی در پاسخ به اینکه چرا کارنامه داوطلبان از دسترس خارج شده است گفت: بار دیگر کارنامه‌ها به‌روزرسانی می‌شود و تا پایان وقت امروز اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: به همه داوطلبانی که نتایج آنها تغییر کرده پیامکی ارسال می‌شود تا بار دیگر کارنامه خود را مشاهده کنند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه شیوه اطلاع رسانی به دانشجویان چگونه است گفت: به این دانشجویان پیامک ارسال می‌گردد که ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کارنامه خود را مطالعه کنند و سپس به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

فوق دکترا در ایران

مطلب پیشنهادی :  مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی در خردادماه
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x