کد خبر: 77223

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/23

فراخوان دو طرح پسادکتری بنیاد ملی نخبگان

منابع آزمون دکتری

فراخوان دو طرح پسادکتری بنیاد ملی نخبگان

فراخوان دو طرح پسادکتری بنیاد ملی نخبگان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، این بنیاد با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در فاصله زمانی پس از دانش‌آموختگی تا اشتغال، تسهیلات دوره پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران) را اعطا می‌کند.

بنیاد ملی نخبگان به استناد تبصره ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۴ آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی» در خصوص اعطای تسهیلات دوره پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران) و با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در فاصله زمانی پس از دانش‌آموختگی تا اشتغال، اقدام به اجرایی‌سازی شیوه‌نامه «شیوه‌نامه بهره‌مندی دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات دوره پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران)» کرده است.
دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات جهت تشکیل پرونده و ثبت درخواست به سامانه سینا به آدرس https://sina.bmn.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر این پیوند را مطالعه کنند کنند.
افزون بر این، بنیاد با هدف بکارگیری توانمندی های پژوهشی و فناورانه دانش آموختگان برتر مقطع دکتری برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از پذیرش پژوهشگر پسادکتری در زمینه های زیر حمایت می کند و از تمام دانش‌آموختگان دوره‌های دکتری و واجد شرایط زیر دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://sina.bmn.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ اقدام کنند. پژوهشگران پسادکتری برگزیده در این برنامه حقوق معادل استادیار پایه ۱ دانشگاه تهران برای مدت یکسال را دریافت کرده و مطابق شیوه‌نامه طرح شهید دکتر چمران، حمایت می‌شوند.

شرایط پژوهشگر پسادکتری

🟣 حداکثر ۵ سال از زمان دانش آموختگی دکتری در زمان ثبت درخواست گذشته باشد.
🟣 سن متقاضی در زمان ثبت درخواست، بیشتر از ۳۵ سال نباشد.
🟣 متقاضی در صورت پذیرش، متعهد به اشتغال تمام وقت در دوره پسادکتری می شود.
🟣 پژوهشگر پسادکتری همزمان تحت حمایت سازمان، موسسه یا دانشگاهی دیگر نباشد.
🟣 متقاضی دارای سوابق پژوهشی برجسته در زمینه تخصصی باشد.
🟣 متقاضی سکونت و یا امکان اقامت در تهران را داشته باشد.
🟣 متقاضی، منع قانونی (مانند مشمول سربازی بودن) برای پژوهش تمام وقت نداشته باشد و دارای صلاحیت عمومی و عدم منع قانونی برای عقد قرارداد پژوهشی باشد.
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثریاخانلو
میهمان
ثریاخانلو
23 بهمن ، 1402

سلام وقت به خیر من سهمیهشاهد هستم ،معدل کارشناسیم ۱۴هستش وارشدم۱۸٫۳۶هست ورشته ارشد با کارشناسیم متفاوت هست میتونم تو استعداد درخشان دانشگاه آزاد شرکت کنم آیا سهمیه تاثیر داره؟

توکلی
میهمان
توکلی
23 بهمن ، 1402

درود و عرض احترام خدمت آقای دکتر سپهری و سرکار خانم دکتر رضایی،امیدوارم شاد و سرحال باشید ،الان که بعداز ۲سال دوباره دارم وضعیت کانالتون رو نگاه می کنم،یادم به زمان داوطلبی خودم وامید وانگیزه های شما افتاده ،که اگر نبود من الان ترم ۴یا بهتر عرض کنم ترم آمادگی برای آزمون جامع نبودم ،واز طرفی از سوی بنیاد نخبگان کشور به عنوان معلول نخبه معرفی نشده بودم ،چون خاطر شریفتون باشه بنده مبتلا به ام اس هستم وبا همین بیماری آزمون دادم والان دانشجو هستم و تونستم به بیماران ام اس اثبات کنم بیمار شدن آخر دنیا نیست. حدیثه توکلی

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x