کد خبر: 12385

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/19

اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی

اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی

به اطلاع داوطلبان دریافت مجوز تدریس در دانشگاه علمی‌کاربردی که در آزمون سازمان سنجش کشور در مرداد شرکت کرده اند، می‌رساند نتایج آزمون در سایت سازمان سنجش کشور منتشر و کلیه‌ی داوطلبانی که مجاز به شرکت در جلسات مصاحبه و ارزیابی صلاحیت علمی و عمومی دانشگاه شده اند ( وضعیت متقاضی در پی اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی : دعوت به مصاحبه )، لازم است با توجه دقیق به دستورالعمل نحوه تشکیل پرونده متقاضیان اخذ مجوز تدریس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان تهران، پرونده‌ی علمی خود را تهیه و در روز مصاحبه که به‌زودی برگزار خواهد شد ارائه نمایند. روشن است به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک و مستندات لازم برای تشکیل پرونده و نحوه چینش مستندات در پرونده:

🔴 تهیه‌ی کلربوک با تعداد برگ کافی و رنگ آبی برای متقاضیان تدریس در گروه صنعت، رنگ زرد برای متقاضیان تدریس در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، رنگ قرمز برای متقاضیان تدریس در گروه فرهنگ و هنر و رنگ سبز برای متقاضیان تدریس در گروه کشاورزی

🔴 تکمیل کاربرگ شماره 2 و الصاق یک قطعه عکس روی آن (فایلpdf/docx این فرم در همین سایت موجود است) و قراردادن در صفحه‌ی اول سمت راست کلربوک

🔴 تصویر تمامی صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی و قراردادن در صفحه‌ی دوم سمت راست کلربوک (همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔴تصویر آخرین حکم کارگزینی (برای شاغلین) و قراردادن در صفحه‌ی بعدی کلربوک (همراه داشتن اصل مدرک الزامی می‌باشد)

🔴 تصویر کارت پایان خدمت، معافیت و یا کارت دانشجوئی برای دانشجویان مقطع دکتری (برای آقایان) و قراردادن در صفحه‌ی بعدی کلربوک (همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔴 تصویر گواهینامه موقت یا دانشنامه تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی به ‌همراه ریز نمرات معتبر آنها و قراردادن در صفحه‌ی بعدی کلربوک (به همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔴 در صورت داشتن سابقه تدریس دانشگاهی، گواهی‌های تدریس در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔴 در صورت داشتن سابقه تدریس غیردانشگاهی، گواهی‌های تدریس در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔴 گواهینامه‌های شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرتبط، گواهی‌های تدریس در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

توجه) لطفا فقط کارگاه‌های تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خود را لحاظ نموده و از درج دوره‌های آموزشی غیرمرتبط خودداری نمائید.

🟩 در صورت راه‌اندازی، فعال‌سازی یا تاسیس کسب و کار مرتبط با رشته تحصیلی، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🟩 در صورت داشتن سابقه کار مرتبط، گواهینامه‌های اشتغال به کار و یا سایر مستندات از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

۱۸ هزار دانشجوی دکتری جوان انقلابی جایگزین اساتید حق‌التدریس‌ شدند

توجه) لطفا فقط سوابق اشتغال مرتبط با رشته تحصیلی خود را لحاظ نموده و از درج سوابق اشتغال غیرمرتبط خودداری نمائید.

🔵 در صورت داشتن ثبت اختراع در مجامع معتبر داخلی و یا بین‌المللی، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت ارائه اثر هنری منحصر به فرد و یا دریافت درجه هنری، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت اخذ جایزه، تشویق‌نامه یا نشان افتخار علمی یا هنری مرتبط با حوزه تخصصی خود، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت عضویت در مجامع معتبر علمی داخلی یا خارجی مرتبط با حوزه تخصصی خود، مستندات در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت انتشار مقاله تخصصی در مجلات معتبر، تصویر نامه پذیرش و صفحه اول مقاله در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد. (به‌همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔵 در صورت ارائه مقاله تخصصی در همایش‌ها و سمینارهای معتبر علمی، تصویرنامه پذیرش و صفحه اول مقاله در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد. (به‌همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔵 در صورت تألیف یا ترجمه کتاب، تصویر جلد کتاب و صفحه شناسنامه آن در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد. (به‌همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔵 در صورتیکه در یکی از آزمون‌های معتبر زبان خارجی شرکت نموده و موفق به کسب حداقل امتیاز لازم شده‌اید، تصویر کارنامه آن در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 یک پوشه‌ی الکترونیکی با نام کدملی ده رقمی متقاضی تدریس تهیه شود و کاربرگ شماره 2 تکمیل‌شده (docx)، عکس پرسنلی (jpeg) و تصاویر تمامی مستندات بندهای 3 تا 19 در داخل آن ذخیره شود، سپس در یک لوح فشرده رایت و در کاور پلاستیکی قرار و به سطح داخلی جلد سمت چپ کلربوک الصاق شود.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x