کد خبر: 54996

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/08

اولین دوره دانشجوی دوره دکتری پژوهش محور دانشگاه ایلام

منابع آزمون دکتری

دکتری پژوهش محور دانشگاه ایلام

اولین دوره دانشجوی دوره دکتری پژوهش محور دانشگاه ایلام

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام جذب دانشجو در مقطع دکتری به این شکل برای اولین بار و بر اساس آئین نامه مصوب خبر داد.

دکتر «مینا پیرزادنیا» اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف کلان دانشگاه ایلام و ارتقای جایگاه بین المللی و در راستای تربیت نیروی انسانی و جذب دانشجویان غیرایرانی، دانشگاه ایلام دانشجوی غیرایرانی در مقطع دکتری به شیوه پژوهش محور جذب کرد.

پذیرش 19 دانشجوی دکتری پژوهش محور پژوهشگاه مواد و انرژی

وی درباره فرایند پذیرش دانشجوی خارجی پژوهش محور، گفت: در کلیه رشته‌هایی که دانشگاه مجوز پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی دارد، امکان پذیرش دانشجویان غیرایرانی در دوره دکتری تخصصی پژوهش محور در دو نوبت شهریور و بهمن ماه هر سال وجود دارد.

وی افزود: دانشجویان در ابتدا ملزم به ارائه درخواست و رزومه و کلیه مدارک خود به گروه همکاری های علمی و بین‌‌المللی هستند و بعد بررسی و تایید شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان توسط گروه همکاری های علمی و بین ­المللی و با همکاری گروه آموزشی مربوطه فرآیند پذیرش صورت می‌گیرد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: طول مدت مجاز تحصیل دانشجو در دوره دکتری پژوهش محور حداکثر 8 ترم تحصیلی و در صورت عدم فارغ­التحصیلی دانشجو در سنوات مجاز، امکان افزایش سنوات طبق آیین­ نامه­ های وزارت علوم و با اخذ شهریه مازاد وجود دارد که در این مدت دانشجو ملزم به گذراندن 36 واحد درسی است که از این تعداد 8 تا 10 واحد به صورت آموزشی و 26 تا 28 واحد به صورت پژوهشی است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، پیرزادنیا، گفت: خوشبختانه با همکاری تمام واحدها و بخصوص دفتر همکاری های علمی و بین المللی، تاکنون دو دانشجوی خارجی پژوهش محور در رشته آموزش زبان انگلیسی جذب شده است.

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x