کد خبر: 65867

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/22

حمایت بانک سپه از طرح‌های پژوهشی نخبگان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

منابع آزمون دکتری

طرح‌های پژوهشی نخبگان بانک سپه

حمایت بانک سپه از طرح‌های پژوهشی نخبگان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح‌های پژوهشی در بانک سپه می‌توانند از امتیاز طرح‌های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.

تبدیل پایان نامه به کتاب

دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تحصیلی مدیریت (گرایش‌های مالی، بازرگانی، کسب و کار و …)، اقتصاد، مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و کامپیوتر می‌توانند با اجرای طرح‌های پژوهشی مورد نظر بانک سپه از مزایای طرح جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

متقاضیان واجد شرایط می‌بایست سوابق تحصیلی و دانشگاهی خود را به آدرس پست الکترونیک research@ebanksepah.ir ارسال و درخواست خود را ثبت نمایند.

بدیهی است پس از بررسی مدارک ارسالی از داوطلبان گرامی برای مصاحبه و احراز سوابق و صلاحیت‌های علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

سابقه پژوهش چیست؟

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: 02188642979

درباره بانک سپه

بانک سپه نخستین بانک ایرانی است که اکنون سهام آن به‌طور کامل در اختیار دولت ایران است. این بانک در زمینه ارائه خدمات بانکداری خرد با حداکثر 3800 شعبه و 2581 دستگاه خودپرداز در سراسر ایران فعالیت می‌کند و شعبه‌های بین‌المللی بانک سپه نیز در کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و بریتانیا مستقر هستند.
 
این بانک در سال 1304 با نام «بانک پهلوی قشون» بنیان‌گذاری شد و در سال نخست، امور مالی نظامیان ارتش شاهنشاهی ایران را انجام می‌داد. با گذشت یک سال، این بانک فعالیت خود را فراتر برده و تبدیل به یک بانک کشوری شد و آغاز به ساخت شعبه‌هایی در دیگر نقاط کشور کرد. در سال 1305، اساسنامهٔ تازهٔ بانک با نام «اساسنامه بانک پهلوی ایران» تهیه گردید که در آن، هدف این بانک، رفع نیازهای ایران در امور تجاری و اقتصادی ذکر شده بود. پس از این اساسنامه که حالت بانک را به شکل کلی تغییر داد، بانک سپه در طول دهه‌ها فعالیت خود، به‌شکل پیوسته گسترش یافت و هم‌اکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک ایرانی شناخته می‌شود.
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محیا
میهمان
محیا
22 آذر ، 1402

ارشد بدون پایان نامه ارشد نیست دیگر! اگر کسی نمیتونه نباید بخونه

دکتر لکتر
میهمان
دکتر لکتر
22 آذر ، 1402

جهت نوشتن تز دکترا و پایان نامه فوق لیسانس و جلو گیری از هر گونه تقلب که متاسفانه در کشور و دانشگاه ها اعم از دولتی و غیر دولتی رایج است چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد و اجرا گردد که عبارتند از = 1-موقعی که موضوع تز و یا پایان نامه توسط دانشجو ارائه میگردد استاد راهنما باید دقیقا انرا مورد بررسی قرار دهد و در صورت پذیرفتن از دانشجو بخواهد پلان و یا نقشه آنرا تهیه کرده و آنرا به استاد ارئه دهد و در صورتی که پلان پذیرفته شد دانشجو به تحقیق بپردازد و پس از پایان تحقیقات و قبل از ماشین و جلد بندی شدن متن تحقیقات را در اختیار استاد راهنما قرار دهد تا آنرا مطالعه نموده و در صورت پذیرش از دانشجو بخواهد که متن را ماشین و جلد کرده و با در نظر گرفتن تعداد اساتید ناظر تعدادی از رساله و یا پایان نامه را در اختیار آنان جهت مطالعه قرار دهد.= 2- دانشجو باید در صورت نقل قول از متون منابعی که جهت تحقیق مورد مطالعه قرار داده است بخش موضوع نقل قول را بین پرانتز قرار دهد و در زیر صفحه نام نوسنده و شماره صفحه منبع موردمطالعه و تیتر منبع را درج نماید.= 3 – دانشجو باید در پایان تز و یا پایان نامه اسامی کلیه منابعی را که جهت تحقیق مطالعه نمود ه است به چاپ برساند تا تز و یا پایان نامه تکمیل و آماده دفاع گردد.= 4- حال مشاهده میگردد که در این قسمت به منابعی اشاره شده که بزبانهای انگلیسی و یا فرانسوی و یا آلمانی و غیره نوشته شده اند. در اینجا اساتید حاضر اگر با این زبانها آشنائی دارند با ید از دانشجو بخواهند که چند جمله به آن زبان سخن گوید . در این شرایط میتوان به اصل مو ضوع تا حدودی پی برد تز و یا پایان نامه نتیجه تحقیقات واقعی دانشجوست و یا رو نویس از منبع و یا منابع دیگر است.

Asgharzadeh
میهمان
Asgharzadeh
22 آذر ، 1402

به عنوان کسى که با تجربه شخصى دانشگاهى در ایران و چند کشور دیگر قادر به مقایسه دانشگاههاى ایران از نظر سطح علمى و فایده براى کشور با دانشگاههاى معتبر جهانى هستم عرض مى کنم که هیچ دانشگاهى در ایران بودنش به سود مملکت نیست. آزاد بدتر از دولتى و دولتى بد تر از آزاد!

علی میر
میهمان
علی میر
22 آذر ، 1402

دانشگاه آزاد همه چیز رو بخاطر درآمد زائی ول کرده است. پژوهش و کار علمی در این دانشگاه اهمیت ندارد و هیچ نظارتی صورت نمی گیرد

مدیر
میهمان
مدیر
22 آذر ، 1402
پاسخ به  علی میر

من به عنوان کارفرما، همین فارغ التحصیلهاى دانشگاه آزاد را به دولتى ترجیح میدهم چون حداقل اینها حاضرند جیز جدید یاد بگیرند. اما فارغ التحصیلاى دولتى با اینکه ا لحاظ سطح علمى در همان حد هستند، در توهم نبوغ هم به سر مى برندو ذهنشان را به روى همه چیز بسته اند.

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x