کد خبر: 70897

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/22

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تبریز 1402

منابع آزمون دکتری

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تبریز

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تبریز 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشجویان عزیز حضورتان را در جمع خانواده بزرگ دانشگاه تبریز ارج می نهیم. لطفا برای دریافت هرگونه اطلاعات در مورد شرایط و مراحل ثبت نام در دانشگاه تبریز، این اطلاعیه ها را با دقت و حوصله مطالعه فرمایید. اطلاعیه های مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تبریز به روز رسانی خواهند شد.

 اطلاعیه شماره ۱:

 ثبت نام تمامی ورودی های جدید دانشگاه تبریز به صورت اینترنتی خواهد بود. لطفا ازمراجعه حضوری به دانشکده ها خودداری شود. مراحل ثبت نام اینترنتی به شرح زیر می باشد:

1) ورود به نشانی الکترونیکی https://amozesh.tabrizu.ac.ir

🔴 ورود به سامانه با انجام مراحل زیر:

✔️ – انتخاب «دانشجویان جدیدالورود» به عنوان «نوع کاربری»

✔️ – وارد نمودن کد ملی

✔️ – وارد کردن شماره داوطلبی کنکوربه عنوان«کلمه عبور»

 اطلاعیه شماره ۲:

ثبت نام اینترنتی ورودیهای جدید مقطع دکتری تخصصی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۴ تا ۱۴۰۲/۶/۲۰ خواهد بود. تحویل مدارک به صورت فیزیکی به دانشکده ها مورخ ۱۴۰۲/۷/۱ می باشد.

پذیرش دکتری بدون آزمون استاد محور دانشگاه تبریز سال تحصیلی 1402-1403

 

نشانی: ایران،آذربایجان شرقی،تبریز، بلوار ۲۹بهمن،دانشگاه تبریز
تلفن: 9-33340081-041
دورنگار: 33344013-041
کد پستی: 5166616471

رشته های دکتری پردیس ارس دانشگاه تبریز

اطلاعیه شماره 3 :

راهنمای ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم جهت ثبت نام ورودیهای جدید/ کلیک کنید

اطلاعیه شماره 4:

ثبت نام ورودی های جدید سال تحصیلی 1403- 1402:  

ثبت نام اینترنتی ورودیهای جدید مقطع کارشناسی ارشد از روز چهارشنبه مورخ 22/06/1402 تا 30/06/1402 خواهد بود. تحویل مدارک به صورت فیزیکی به دانشکده ها مورخ 03/07/1402 می باشد.

 اطلاعیه تکمیل اطلاعات کارت دانشجویی (دانشجویان دکتری ورودی 1402)/کلیک کنید

 

اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه ها

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

درباره دانشگاه تبریز

دانشگاه تبریز دانشگاهی دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در تبریز، ایران واقع است. این دانشگاه شامل ۲۲ دانشکده و در کل دارای ۲۹ قطب علمی و مجتمع آموزشی است. این دانشگاه در سال ۱۳۲۶ از سوی دو تن از استادان دانشگاه تهران، به نام‌های مصطفی حبیبی و خانبابا بیانی جهت راه‌اندازی واقعی با امکانات مورد نیاز، تأسیس شد. این دانشگاه هم‌اکنون بزرگ‌ترین مرکز آموزشی در غرب و شمال غرب کشور است.

دومین دانشگاه بزرگ ایران

به لحاظ وسعت و خاک، دانشگاه تبریز بعد از دانشگاه صنعتی اصفهان دومین دانشگاه بزرگ ایران می‌باشد. وسعت محوطه دانشگاه تبریز حدوداً ۶۰۰ هکتار است.

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تبریز

رنکینگ جهانی دانشگاه تبریز

در رتبه‌بندی مؤسسه تایمز(THE) در سال ۲۰۲۲ دانشگاه تبریز توانست در رتبهٔ ۶۰۱–۸۰۰ دنیا قرار بگیرد این دانشگاه در نظام رتبه‌بندی دانشگاه لایدن(CWTS) در سال ۲۰۲۱ توانست رتبه ۴۸۶ جهان را در معیار مرجعیت علمی کسب کند و رتبهٔ چهارم دانشگاه‌های جامع ایران را به‌دست آورد. در رتبه‌بندی (URAP) رتبه ۵۸۹ را در سال ۲۰۲۲ توانست به خود اختصاص دهد. همچنین بر اساس رتبه‌بندی جهانی ISC، این دانشگاه در رتبه ۵۱–۷۵ دانشگاه‌های جهان اسلام قرار گرفت.در رتبه‌بندی یو. اِس. نیوز(U.S.News) در سال ۲۰۲۲ دانشگاه تبریز در ردهٔ هفتم کل دانشگاه‌های ایران قرار گرفت و موفق شد با ۱۴۷ پله صعود نسبت به سال قبل، در جایگاه ۶۸۴ دنیا قرار بگیرد. در رتبه بندی شانگهای(ARWU) رتبهٔ نهم را در میان کل دانشگاه‌های کشور کسب کرد و ردهٔ ۸۰۱–۹۰۰ جهان را به خود اختصاص داد. در سال ۲۰۲۱ نظام رتبه‌بندی دانشگاه ملی تایوان(NTU) رتبهٔ ۷۰۱–۷۵۰ را به دانشگاه تبریز داد.
 

رتبه‌بندی داخلی دانشگاه تبریز

در رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران بر اساس رتبه‌بندی وزارت علوم، دانشگاه تبریز جزو دانشگاه‌های تراز یک ایران (در رتبه ۱–۱۵) قرار گرفت و در بین دانشگاه‌های جامع کشور ردهٔ ۱–۱۰ را کسب کرد. بر اساس آمار آنلاین بخش علم سنجی و رتبه‌بندی دانشگاه، پایگاه سیویلیکا(CIVILICA) که تعداد مقالات تولید شده در کنفرانس‌های کشور را اعلام می‌نماید، دانشگاه تبریز با داشتن حدوداً ۲۲۹۰۰ مقاله داخلی و ۱۹۶۰۰ مقاله بین‌المللی در رتبه ششم دانشگاه‌های دولتی کشور از نظر تعداد مقالات و ژورنال‌ها و کنفرانس قرار دارد.
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x