کد خبر: 62346

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/07

فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج کشور برای دانشجویان دکتری

منابع آزمون دکتری

کاهش سهمیه فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج کشور برای دانشجویان دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، شیوه نامه جدید فرصت تحقیقاتی دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره دکتری تخصصی حضوری تمام وقت نوبت اول (روزانه) تهیه و به تصویب شورای مرکزی بورس رسید.

اعطای ۷۵ میلیون تومان کمک هزینه به دانشجویان دکتری

بر اساس این شیوه نامه دانشجویان می‌توانند از یک دوره سه ماهه، شش ماهه و نه ماهه تحقیقاتی در دانشگاه‌های داخل و دوره شش ماهه دانشگاه‌های خارج از کشور استفاده نمایند.
مزیت استفاده فرصت مطالعاتی داخل کشور، تبادل علمی بین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های داخل و امکان استفاده بهینه از ظرفیت عظیم آزمایشگاه‌ها و امکانات علمی دانشگاه‌های کشور است. در این راستا، ۵ میلیون تومان جهت خوابگاه و تغذیه و همکاری استاد و بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان بابت خدمات آزمایشگاهی و امکانات علمی به دانشگاه پرداخت می‌شود.
همچنین تا سقف ۲۴ میلیون تومان مقرری به دانشجو پرداخت می‌شود که نسبت به آیین نامه قبلی مقدار آن دو برابر شده است؛ برای این مهم تا سقف ۲۰۰۰ نفر اعتبار در نظر گرفته شده است.
در راستای تبادل علمی سازنده با دانشگاه‌های معتبر بین المللی، شرایط و امکانات لازم جهت اعزام دانشجویان دکترا (۱۰۰۰ نفر) برای انجام فرصت تحقیقاتی شش ماهه در خارج از کشور فراهم آمده است و مقرری مناسبی متناسب با کشور مقصد به دانشجویان پرداخت می‌شود. در این فرصت اولویت برای افرادی است که پایان نامه آن‌ها نیاز واقعی به امکانات دانشگاه‌های خارج از کشور داشته و آورده شایان ذکری برای کشور داشته باشد. تشخیص این موضوع با کمیته‌های تخصصی سازمان است که بر اساس پروپوزال ارسالی و فرم‌های تکمیل شده و مصاحبه با متقاضی تصمیم گیری می‌کنند.
دانشجویان عزیز متقاضی جهت کسب اطلاع و ثبت درخواست خود به معاونت آموزشی دانشگاه خود مراجعه نمایند و در صورت هرگونه سوال و ابهام، سایت اداره کل بورس سازمان دانشجویان را ملاحظه کنند یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x