کد خبر: 67291

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/01

اطلاعیه شماره ۱ : مصاحبه دکتری دانشگاه اصفهان 1402

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه اصفهان 1402

اطلاعیه شماره ۱ : مصاحبه دکتری دانشگاه اصفهان 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ضمن عرض تبریک به داوطلبانی که مجاز به شرکت در مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه اصفهان می باشند؛ بدینوسیله موارد زیر به آگاهی می‌رسد:

۱- این دانشگاه مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) را بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و نیز آزمون تخصصی (کتبی / مصاحبه) به صورت حضوری برگزار می‌نماید. اطلاعات تکمیلی در این مورد در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

۲- داوطلبان حائز شرایط لازم است در بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ تا ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ نسبت به ثبت نام الکترونیکی برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند و انجام ثبت نام الکترونیکی برای شرکت در مرحله ارزیابی الزامی می باشد. جزئیات ثبت نام الکترونیکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

اعلام لیست نهایی پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه اصفهان

۳- توصیه می شود داوطلبان نسبت به تهیه و تدارک فایل رزومه و مستندات علمی خود اقدام نمایند تا هنگام ثبت نام در اسرع وقت بارگذاری نمایند. (مدارک لازم را از اینجا دریافت نمایید)

۴- این دانشگاه، داوطلبان دارای رتبه برتر را که در دانشگاه اصفهان پذیرش نهایی شوند؛ طبق شیوه نامه مصوب هیات امنا مورد حمایت مالی قرار خواهد داد.

۵- وجه ثبت نام برای مصاحبه دکتری دانشگاه اصفهان سال ۱۴۰۲، مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و پنجاه هزار تومان می باشد که در زمان ثبت نام به صورت الکترونیکی دریافت می شود.

۶- اطلاعات تکمیلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس http://Academics.ui.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوره مصاحبه دکتری (آزاد و سراسری)

۷- این دانشگاه در سال جاری علاوه بر پذیرش دانشجو به شیوه معمول، در تعدادی از رشته ها، پذیرش به صورت استاد محور دارد. لیست رشته ها و طرح های تحقیقاتی آن را از اینجا دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

۸- جزئیات برگزاری مصاحبه هر گروه را از اینجا دریافت کنید.

۹- شماره تماس گروه های آموزشی را از اینجا دریافت کنید.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع دکتری دانشگاه اصفهان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x