کد خبر: 62070

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/28

جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

منابع آزمون دکتری

جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جزئیات نحوه ثبت نام مصاحبه علمی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور در سامانه مدد اعلام شد.

معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه پیام نور لازم است با مطالعه دقیق و مجدد دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۱ و همچنین اطلاعیه‌ها و شیوه نامه های این دانشگاه از امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برای نامنویسی به سامانه مصاحبه دوره دکتری- مدد این دانشگاه به آدرس اینترنتی: madad.pnu.ac.ir مراجعه کرده و برای تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنند.

طبق مصوبه معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، جلسات مصاحبه علمی این دانشگاه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شرایط دکتری بدون آزمون پیام نور

جزئیات نحوه ثبت نام در سامانه مدد

داوطلبان با ورود به سامانه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور ، با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان کلمه عبور برای  ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

در هنگام بارگذاری مدارک، به موارد قید شده از قبیل فرمت و حجم پیشنهادی برای ارسال مدارک، دقت لازم بعمل آید (فرمت فایل ترجیحاّ JPG و حداکثر حجم فایل ارسالی ۵۰۰ کیلو بایت).

تصاویر مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه

صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال صفحه توضیحات الزامی است.)، کارت ملی و مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‌ای با قید معدل (دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته ملزم به ارائه مدرک کاردانی و کارشناسی با “قید معدل” یا ریز نمرات دارای معدل می‌باشند.)

تبصره یک: در صورتی که مدارک تحصیلی بدون معدل باشد، ارائه اصل ریز نمرات یا گواهی معدل ممهور به مهر محل تحصیل یا گواهی برای  تائید معدل الزامی است؛ درغیر این صورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نیست.

کارت پایان خدمت و یا گواهی وضعیت نظام وظیفه عمومی ویژه برادران

مدارک ایثارگری و رزمندگان (بر اساس مفاد مندرج در بند مرتبط با سهمیه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۱)

حکم کارگزینی و موافقت نامه محل خدمت برای ادامه تحصیل در دوره دکتری مخصوص متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان.

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

تبصره دو: استفاده از سهمیه مربیان بر اساس مفاد مندرج در صفحه شماره ۱۰ راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) سال ۱۴۰۱ مختص اعضا محترم علمی رسمی آزمایشی و رسمی قطعی همه دانشگاه‌ها و مؤسسه های آموزش عالی است.

تبصره سه: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.

گواهی استمرار همکاری (مخصوص استفاده از سهمیه مربیان)

عکس پرسنلی جدید

مدارک پژوهشی اعم از صفحه مشخصات پایان نامه کارشناسی ارشد، صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب چاپ شده.

(فیلم مشاوره 3 دقیقه ای مصاحبه دکتری).

مدارک مربوط به آزمون‌های زبان انگلیسی (با اعتبار حداقل ۲ سال) در صورت وجود، مانند:

(MSRT) , (ETPNU) , (MCHE) , (IELTS) , (TOEFL PBT) , (TOEFL IBT) , (TOEFL CBT)، (TOLIMO) ضروری است داوطلبان با انتخاب درگاه پرداخت برای  واریز مبلغ ۱،۲۱۶،۰۰۰ ریال هزینه مصاحبه اقدام نمایند.

تبصره: مطابق با بند ۳ بخشنامه شماره ۱۸۳۹۹ مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان که در بیش از یک رشته محل در یک مؤسسه (مرکز مجری)، دعوت به مصاحبه شده‌اند و جلسات مصاحبه گرایش‌های مورد نظر بصورت یکپارچه برگزار خواهد شد، لازم است بدون در نظر گرفتن تعداد کد رشته محل‌ها معرفی شده برای  پرداخت منحصراً یک هزینه مصاحبه اقدام نمایند.

توجه: این دسته از داوطلبان با پرداخت یکبار هزینه، در روز مصاحبه و در صورت تمایل برای سایر گرایش‌های معرفی شده نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

در پایان لازم است داوطلبان پس از بررسی دقیق مراحل ثبت نام و واریز هزینه مصاحبه، نسبت به بارگذاری کامل مدارک اطمینان حاصل نمایند.

تذکرات مهم:

با توجه به شرایط خاص و زمان محدود برای انجام مصاحبه اکیداً توصیه می‌شود داوطلبان گرامی در روز و ساعت اعلام شده از طرف مرکز مجری، آمادگی لازم برای حضور در جلسه را داشته باشند تا از تلاقی با مصاحبه‌های بعدی جلوگیری بعمل آید.

داوطلب لازم است یک ساعت قبل از شروع جلسه مصاحبه در محل برگزاری حضور داشته باشد تا قبل از شروع جلسه، هماهنگی‌های لازم توسط کارشناسان مربوطه صورت پذیرد. حضور در ساعات دیگر باعث اختلال در نظم و عدم تمرکز تیم اجرایی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

از آنجائیکه در زمان مصاحبه ممکن است اساتید نیاز به ارائه مدارکی از داوطلب داشته باشند، به همراه داشتن کلیه مدارک پژوهشی و آموزشی بارگذاری شده در سامانه در زمان مصاحبه الزامی است.

پذیرش داوطلب منوط به ثبت نام در سامانه مصاحبه بوده و در روز مقرر صرفاً از افرادی مصاحبه بعمل خواهد آمد که مدارک خود را قبلاً بارگذاری نموده‌اند.

در پایان تاریخ، ساعت و آدرس محل برگزاری جلسات مصاحبه متعاقباً از طریق پیامک توسط مراکز مجری به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این هرداوطلب پس ازپایان تاریخ ثبت نام می‌تواند با مراجعه به سامانه مدد، تاریخ، ساعت و آدرس محل برگزاری جلسات مصاحبه را در صفحه شخصی خود مشاهده کند.

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو در سال 1393در این دانشگاه، پوشش حدود 30 درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 و کسب رتبه برتر خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390.

دانشگاه پیام‌نور دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و سعی در هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح را دارد. گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی با دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، از جمله اهداف دانشگاه پیام‌نور بوده که از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه می‌توان تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های: رادیو تلویزیونی (چین)، ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را نام برد. این دانشگاه همچنین در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا مانند: انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز، انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام عضویت فعال دارند.

آخرین اخبار آزمون دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری حسابداری
میهمان
دکتری حسابداری
14 مرداد ، 1401

مصاحبه حسابداری داشتم ،درکل نمیشه با اطمینان گفت چی میپرسن بطورمثال از من اصلا از پایان نامه سوال نکردن،فقط اصطلاحات تخصصی رو‌به لاتین میگفتن وازم خواستن درموردشون توضیح بدم.بعداز مصاحبه هم مدارک رو بهم تحویل دادن.زبان هم گفتن خودتون معرفی کنید ودرمورد شغل سوال کردن.با ارزوی موفقیت واسه همه شما خوبان

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
14 مرداد ، 1401

مصاحبه ی عمران سازه-در ساختمان بلوک ۲ داشتم رفتم داخل سالن صدامون زدن ،تا دوتا از کلاسها مطلع دارم که مربوط به گرایش سازه بود،رفتم داخل و قبلش نام و مذهب و پرسیدن و شروع کردن به سوال پرسیدن و چکاره ای و سوالات شخصی، بعدش ۳ تا داور بودن که به نوبت سوال میپرسیدن
سوالاتشون خیلی سخت میپرسیدن، میگفتن مثلا خسارت در سازه چیه منم هی توضیح میدادم میگفت نه این توضیح ادبیاتیه من توضیح تخصصی میخوام!!!! در کل جوش سنگین بود میخوان دانشجورو تحقیر کنن حتی اگر نمره قبولی بهش بدن

از پاییاننامه پرسیدن گفتن خودت انجام دادی!!!گفتم بله فقط کار نرم افزاریشی کمک گرفتم از دوستان مسلط نیستم نرم افزار آباکوس در کل وقتی اومدم بیروم احساس کردم این همه درس خودنم اصلا هیچی بارم نیست و خیلی نا امید شدم تا حدی که پیش خودم تصمیم گرفتم حتی اگر قبول بشم بیخیال دکتری بشم.
اینم تجربیات بنده بودش

به امید موفقیت برای تک تک شما عزیزان.

ناشناس
میهمان
ناشناس
13 مرداد ، 1401

تحصیل در پیامنور از آزاد سخت تر هست و بنظرم اگر دولتی خوب نمیتونید قبول بشید و اهل مطالعه ی بیشتر و چالش باشید، پیامنور بهتر میتونه باشه. البته برخی دانشگاههای آزاد امکانات بهتری هم میتونن در رشته شما داشته باشند، کمی به رشته هم مربوط. برای تصمیمگیری، بنظرم بهتر هست که سایت دانشگاه مد نظرتون(آزاد یا پیامنور) را چک کنید. هیات علمی های رشته را ببینید و ببینید چقدر استاد و دانشیار و … دارند. به این شیوه میتونید به یه جمع بندی نسبی در مورد قوت رشته تون در اون دانشگاه پی ببرید. دکتری بیشتر استاد محور هست. یعنی ممکنه یک رشته در یک دانشگاه معمولی از مشابهش در یک دانشگاه درجه یک بهتر باشه! برای کار هم، من تابحال ندیدم آزا یا پیامنور بودن را نسبت به هم بسنجند. در دکتری عملکرد شما تعیین کننده هست نه صرفا دانشگاه. موفق باشید

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x