کد خبر: 67406

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/17

اطلاعیه 1: مصاحبه دکتری 1402 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه 1: مصاحبه دکتری 1402 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه 1: مصاحبه دکتری 1402 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به اطلاع می‌رساند: دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی برای سال ۱۴۰۲ در دوره دکتری تخصصی (PhD) نیمه متمرکز، از بین پذیرفته شدگان مرحله اول چند برابر ظرفیت آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی مطابق با قانون سنجش و پذیرش و مصوبات شورای سنجش و شیوه نامه داخلی دانشگاه، در دوره دکتری تخصصی (PhD) دانشجو می‌پذیرد.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

سوالات پرتکرار مصاحبه با جواب pdf

شایان ذکر است بازه زمانی ثبت نام و تاریخ تقریبی ارزیابی مرحله دوم (مصاحبه) دکتری تخصصی (PhD)، در خرداد ماه سال جاری خواهد بود که طی اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع خواهد رسید. لذا ضروری است مستمراً به سایت دانشگاه ، سایت معاونت آموزشی دانشگاه و سایت پردیس بین المللی کیش مراجعه گردد. مکان مصاحبه های دکتری تخصصی  (PhD)، در شهر تهران می باشد.(سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران) زمان و مکان دقیق مصاحبه های تخصصی در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.(سوالات مصاحبه دکتری کارآفرینی پردیس کیش دانشگاه تهران)
 
شهریه دانشجویان ورودی نوبت دوم دانشگاه تهران + پردیس کیش دانشگاه تهران

به موارد آموزشی رشته تخصصی خود تسلط داشته باشید

توصیه یکی از اساتید دانشگاه

توصیه اولم به داوطلبان برای حضور در مصاحبه دکتری 1402 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران این است که با آمادگی کامل در جلسه مصاحبه حضور داشته باشید. نکته دوم اینکه به موارد آموزشی رشته تخصصی خود و مقالات نیز تسلط داشته باشید. جلسه مصاحبه استانداردهایی دارد که مشخص و ثابت است. در واقع یک‌سری فعالیت‌های پژوهشی در جلسه مصاحبه مدنظر است که امتیازاتی به آنها تعلق می‌گیرد. همچنین سوالاتی در جلسه مطرح می‌شود که بستگی به آمادگی مصاحبه‌شونده دارد. این آمادگی به حوزه و گرایش تخصصی فرد بستگی دارد. بنابراین اگر داوطلبان این آمادگی را در خود ایجاد کنند به همراه استانداردهای ثابتی که برای مصاحبه تخصصی دکتری لازم است می‌توانند 50 درصد نمره مصاحبه را به خود اختصاص دهند. برای ورود به دوره دکتری دو بخش وجود دارد: بخش امتحان کتبی که دست ما نیست اما در بخش مصاحبه دانشجویان باید استانداردهای لازم را داشته باشند. مثل نمره پایان‌نامه و مقالات علمی و پژوهشی. اما میزان تسلط خود مصاحبه‌شونده مهم است؛ اینکه چگونه بتواند در حوزه تخصصی‌اش یک اظهارنظر تخصصی داشته باشد. همچنین بخشی از امتیازی که به فرد داوطلب اختصاص می‌دهم به چگونگی تحلیل آن شخص از مسائل تخصصی حوزه خود در زمان مصاحبه بستگی دارد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403

زمان مصاحبه داوطلبان رشته‌های بورسیه صنعتی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x