کد خبر: 70737

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/17

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، در اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آمده است :

ضمن خیر مقدم و تبریک به پذیرفته شدگان آزمون مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند بازه زمانی ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ لغایت روز دوشنبه مورخ ۲۰ /۶/ ۱۴۰۲ می‌باشد. لذا پذیرفته شدگان محترم لازم است با مراجعه به سامانه reg.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی مقطع دکتری تخصصی و دستیاری دامپزشکی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ لغایت روز دوشنبه مورخ ۲۰ /۶/ ۱۴۰۲ ‬ می‌باشد. زمان ثبت نام حضوری از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ در دانشکده محل قبولی می‌باشد.

جزئیات ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، جزئیات ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه تهران در نیم‌سـال اول سـال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۳ اعلام شد.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

💙 سوالات مصاحبه دکتری مدیریت صنعتی پردیس کیش دانشگاه تهران

💙 سوالات مصاحبه دکتری کارآفرینی پردیس کیش دانشگاه تهران

💙 سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

مقایسه میزان ظرفیت پذیرش و تعداد شرکت کنندگان در آزمون دکتری «Ph.D»

مدیرعامل منطقه آزاد کیش درباره تعداد دانشجویان در جزیره کیش در گفت وگویی عنوان کرد: حضور دانشگاه های مطرح و مهم کشور در جزیره کیش مانند دانشگاه های تهران، پردیس کیش امیرکبیر، پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف ، علوم پزشکی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش نشان از ظرفیت های بالای علمی و مهارتی این منطقه دارد.

وی افزود: حدود 100 دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال تحصیل هستند.
مظفری با تاکید بر در پیش گرفتن سیاست های راهبردی آموزشی و مهارتی در مراکز آموزش عالی منطقه آزاد کیش افزود: فرصت های استثنایی در دانشگاه های کیش، این امکان را برای مدیران بخش های مختلف فراهم ساخته تا در گفت وگوها و تفاهم نامه های آموزشی و پژوهشی از چارچوب معمول و مرسوم دانشگاه های کشور فاصله گرفته و مهارت افزایی را مورد توجه قرار دهند(افزایش رشته‌های دوره دکتری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران).
این استاد دانشگاه گفت : برخی رشته ها مانند معماری دانشگاه تهران زبانزد و ویژه است اما باید از این ظرفیت در مدیریت شهری و راهبردی استفاده شود و پیوند میان ظرفیت های دانشگاهی و مدیریت حوزه های گوناگون برقرار شود.
وی با یادآوری فرصت بین المللی بودن دانشگاه های منطقه آزاد کیش تصریح کرد: برقراری همکاری های بین المللی در دانشگاه هایی چون صنعتی شریف، این امکان را فراهم می سازد تا همکاری هایی در سطح بین المللی با پژوهشکده های جهان در حوزه های گوناگون شکل بگیرد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تاکید بر نیاز جامعه و حوزه های گوناگون به مهارت آموزی اظهار داشت: مدیران بخش های گوناگون استقبال خوبی از اجرای سیاست های مهارت آموزی در دانشگاه های منطقه آزاد کیش صورت داده اند و در تلاش هستیم تا ظرفیت های آموزشی را که طی سال های گذشته در کشور اشباع شده است به سوی مهارت آموزی دانشجویان سوق دهیم(سوالات متداول آزمون اختصاصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران).

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

شهریه دانشجویان ورودی نوبت دوم دانشگاه تهران + پردیس کیش دانشگاه تهران

معرفی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تاریخچه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در میان موسسات و سازمان‌های وابسته به آموزش عالی کشور از هر حیث و هر نظر از جایگاهی رفیع بهره‌مند است. در واقع اگر متغیرهایی چون سابقه و قدمت، تدریس استادان بنام و بلند مرتبه، تحصیل دانشجویان ممتاز، کثرت دانشجویان، استادان و کارکنان، ارزش مدارک تحصیلی در کشور و خارج از آن، پیوند و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و موسسات و شرکت‌های صنعتی، اداری، اجرایی و… ، داشتن کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های غنی و مجهز، تعدد رشته‌ها و دانشکده‌ها و موسسات پیوسته و وابسته و… را از معیارهای تعیین اعتبار و اهمیت یک دانشگاه برشماریم، بی گمان دانشگاه تهران را باید معتبرترین و مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور دانست. بی‌جهت نیست که از این دانشگاه با تعبیر «دانشگاه مادر» و «نماد آموزش عالی» یادشده است. پردیس بین المللی کیش به عنوان زیر مجموعه ای از این دانشگاه پرافتخار در سال 1386 در جزیره زیبای کیش تاسیس شد. این پردیس در چارچوب تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران و بر اساس مفاد اساسنامه و ضوابط و مقررات مربوط به آن اداره می شود. پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به استناد اساسنامه خود اهداف مهمی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است. مهمترین اهداف این پردیس عبارتند از: تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور مطابق استانداردهای بین المللی، گسترش آموزش عالی در مناطق آزاد و استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه تهران برای بین المللی شدن، ورود به عرصه رقابت بین المللی برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و جذب دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی و ارتقای شاخص های علمی دانشگاه و توسعه مرزهای دانش. در حال حاضر حدود 2600 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم پایه، هنر و علوم انسانی در پردیس کیش مشغول تحصیل هستند که از ظرفیت اساتید مبرز دانشگاه تهران و دیگر امکانات اموزشی و رفاهی پردیس استفاده می نمایند و حدود 2700 نفر تا کنون از این پردیس فارغ التصیل شده اند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی، دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه ها

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
3 2 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حجتی
میهمان
حجتی
24 آذر ، 1402

پذیرش دانشجو در پردیس کیش به دو صورت امکان پذیر هست: از طریق کنکور سراسری و یا از پذیرش آزاد که به صورت بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه است.

چه چیزی بهتر از این که نگرانی کنکور دیگه نداشته باشی!!! و در جزیره زیبای کیش تحصیل کنی.

صبا
میهمان
صبا
10 شهریور ، 1402

سلام هزینه بلیط و هزینه خودش سر سام اوره

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x