کد خبر: 56872

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/17

مصاحبه دکتری 99 دانشگاه باهنر کرمان

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه باهنر کرمان

مصاحبه دکتری 99 دانشگاه باهنر کرمان

* داوطلبانی مجاز به ثبت نام الکترونیکی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی .Ph.D (آزمون مصاحبه سال 1399)هستند که حد نصاب اعلامی دانشگاه را دارا بوده و توسط سازمان سنجش به دانشگاه معرفی شده باشند که این اطلاعات در کارنامه شماره 2 داوطلب  قابل مشاهده است.

سوالات پرتکرار مصاحبه با جواب pdf

* قبل از اینکه فرم را تکمیل و دکمه ارسال را کلیک نمائید برای پرداخت الکترونیک شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم کارت، CVV2 و تاریخ انقضا کارت را آماده نمائید.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان 1402

* نحوه مصاحبه طبق برنامه زمان بندی درج شده در سایت (جدول زمان بندی) صرفا بصورت آنلاین خواهد بود و ساعت مصاحبه طی پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. لذا داوطلبان گرامی قبل از ورود به جلسه مصاحبه مجازی، از اتصال اینترنت خود مطمئن باشند.

توجه 1: زمان ثبت نام حداکثر تا دو روز قبل از تاریخ های اعلام شده جهت مصاحبه هر رشته است.

توجه 2: درصورت احراز هر گونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی به‌عمل خواهد آمد.

توجه3: داوطلبان گرامی در صورتی ثبت نام شما قطعی می گردد که پس از تکمیل فرم و پرداخت الکترونیک از طریق لینک ذیل کد رهگیری پرداخت و کد رهگیری ثبت نام را دریافت کرده باشید و تصویر وجه پرداختی را در فرم ذیل آپلود نمائید.

مرحله1-برای پرداخت الکترونیک کلیک نمایید.

(در سایت مربوطه جهت پرداخت با کلیک بر روی دکمه ” لطفا دوره مورد نظر خود را انتخاب نمائید” گزینه پرداخت الکترونیکی مصاحبه دوره دکتری را انتخاب و سپس با انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی اقدام به پرداخت نمائید.)

مرحله 2-برای تکمیل فرم پایین صفحه کلیک نمایید

فرم ها و مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 99 دانشگاه باهنر کرمان:

1- اسکن از شناسنامه و کارت ملی

2- اسکن از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل در آن قید شده باشد.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد می باشند و حداکثر تا تاریخ 31/1399/6 فارغ التحصیل خواهند شد، بایستی فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد در صفحه 178 دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را تکمیل و به تائید دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل رسانده و بارگذاری نمایند.

تبصره 2- فارغ اتحصیلان دوره­ های کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای حرفه­ ای (عمومی) تنها مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای  (عمومی) کافی می باشد.

3- تصویر کارنامه نهایی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399.

4- اسکن از گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی بوده که به تایید بالاترین مقام مسئول (معاون آموزشی یا رئیس موسسه) نیز رسیده باشد همراه با اصل حکم کارگزینی، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند (مانند نمونه).

5- اسکن از مدرکی که نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران باشد: برای آن دسته از داوطلبانی که از این سهمیه ها استفاده نموده اند.

مطلب پیشنهادی :  مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی در خردادماه

6- جهت پرداخت مبلغ واریزی (600000 ریال) این آزمون از طریق درگاه پرداخت مندرج در فرم ثبت نام مصاحبه دوره دکتری به آدرس  مراجعه نمائید.

7- دانلود و تکمیل فرم شماره یک (موجود در قسمت فرم ها و مدارک مورد نیاز)

8- کلیه مستندات آموزشی و پژوهشی بر اساس اطلاعات فرم شماره 1 جهت استفاده از امتیازات مربوطه(صفحه اول مستندات پژوهشی جهت upload  کافی است. منظور صفحه اول مقاله، صفحه اول پایان نامه، صفحه اول کتاب یا هر برونداد پژوهشی  دیگر، صفحه اول  کافی است اما در زمان مصاحبه اصل کلیه مستندات و یک نسخه کپی از آنها جهت تحویل به بخش مربوطه به همراه داشته باشید).

9-  آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد.

توجه 1: داوطلبان گرامی بایستی فقط در تاریخ تعیین شده جهت مصاحبه  و در ساعات مشخص شده برای هر داوطلب با به همراه داشتن کد رهگیری (کد پیگیری پرداخت) ثبت نام مرحله دوم (مرحله مصاحبه) و اصل مدارک مورد نیاز در ساعات تعیین شده وارد اتاق مجازی مصاحبه شوند. لینک ورود به داوطلبین پیامک خواهد گردید.

توجه 2: تمام مدارک و سوابق مورد نیاز را در یک فایل pdf  (مانند نمونه) تهیه و درفرم ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری، قسمت مدارک ارسالی بارگذاری نمایید.

توجه 3: اتاق ویدئو کنفرانس در تاریخ مقرر برای داوطلبان فعال خواهد شد. لازم است داوطلبین محترم قبل از انجام مصاحبه از داشتن اینترنت با سرعت بالا و امکانات لازم جهت مصاحبه به صورت صوتی و تصویری اطمینان خاطر داشته باشند.

مهم: درصورت احراز هر گونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، درهر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی بعمل خواهد آمد.

فرم های مورد نیاز:

فرم شماره 1: (فایل WORD)

فرم شماره 2 (اطلاعات و جداول امتیازدهی آزمون) (فایل WORD)

فرم شماره 3 (جهت استفاده مصاحبه کنندگان) (فایل WORD)

برای مشاهده زمان مصاحبه و شماره تماس، کلیک نمایید.

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x