کد خبر: 56935

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/11

واحد تهران دانشگاه خوارزمی به پذیرفته شدگان دکتری خوابگاه نمی دهد

منابع آزمون دکتری

واحد تهران دانشگاه خوارزمی به پذیرفته شدگان دکتری خوابگاه نمی دهد

واحد تهران دانشگاه خوارزمی به پذیرفته شدگان دکتری خوابگاه نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی خطاب به پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: امکانات خوابگاه برای دانشجویان پذیرفته شده در واحد تهران وجود ندارد.(جزئیات واگذاری خوابگاه دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان مقطع دکتری)

همچنین معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی نکاتی در خصوص مصاحبه داوطلبان دکتری این دانشگاه مطرح کرد که برخی از این نکات به شرح زیر است :

داوطلبان دکتری  قبل از مصاحبه لازم است صفحه اینترنتی دانشکده ها را نیز مشاهده کنند تا از نکات تکمیلی احتمالی آگاه شوند. زمان برگزاری مصاحبه طبق جدول برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری اعلام شده است بنابراین عدم حضور در زمانهای اعلام شده به منزله غیبت و انصراف از داوطلبی دانشگاه خوارزمی تلقی می شود. مصاحبه ممکن است بصورت حضوری و یا غیرحضوری انجام گیرد.

ثبت نام الکترونیکی خوابگاه های دانشگاه تهران آغاز شد

مصاحبه غیرحضوری از طریق سامانه مجازی دانشگاه خوارزمی انجام خواهد گرفت. متقاضیانی که دارای مصاحبه غیرحضوری هستند لازم است پیش از مصاحبه چگونگی کار با سامانه مجازی دانشگاه خوارزمی را آموزش ببیند.

برای مصاحبه غیرحضوری نیاز به نرم افزار اداب کانکت است و برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه استفاده از سامانه داوطلبان می توانند از ویدئوهای آموزشی لینک https://www.aparat.com/v/AKxYQ استفاده کنند.

برای مصاحبه های غیرحضوری، کارشناس هر دانشکده از طریق برقراری تماس تلفنی، نام کاربری و کلمه عبور هر داوطلب را برای ورود به فضای مجازی مصاحبه، در اختیار خود وی قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

ساعت تقریبی زمان مصاحبه هر داوطلب (چه حضوری و چه غیرحضوری) از طریق کارشناس به هر داوطلب اعلام می شود. تأکید می شود که در صورت عدم حضور به موقع در ساعت و روز تعیین شده، امکان تکرار جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت.

برای مصاحبه های غیرحضوری، به علت آن که مصاحبه به صورت صوتی- تصویری است، داشتن دوربین و میکروفن مناسب برای هر متقاضی الزامی است. در صورت عدم وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب، مصاحبه فاقد اعتبار است.

اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x