کد خبر: 55714

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/15

تجربه شخصی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر

منابع آزمون دکتری

تجربه شخصی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر

تجربه شخصی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر

می خوام از تجربه شخصی خودم براتون بگم که چطوری تونستم بالاخره بعد از کلی گذروندن روزهای سخت و جستجوهای زیاد به هدفم که چاپ مقاله بود دست پیدا کنم. من سال 93 بود که باید از پایان نامه ارشد ام دفاع می کردم و دانشگاه گفته بود باید برای کسب دو نمره چاپ مقاله ISI ارائه بدهم. البته دانشگاه گزینه دیگری هم گفته بود می تونم انجام بدم که چاپ مقاله علمی پژوهشی بود، ولی من ترجیح دادم مجله خارجی انجام بدم چون ممکن بود برای مهاجرت اپلای کنم.

کد ISSN در مجلات

با توجه به تجربه شخصی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر تصمیم گرفتم استخراج مقاله ISI از پایان نامه ارشد رو انجام بدم، بهرحال متن مقاله را از پایان نامه درمیوردم و به یه مجله می دادم برای چاپ، خیلی راحت و آسان بنظرم میومد. فایل پایان نامه را باز کردم بعد از کلی پایین بالا کردن فایل، متوجه شدم هیچی از اصول استخراج مقاله ISI نمیدونم، و نه استادم راهنمایی می کرد. حالا به مرحله بعد هم فکر میکردم که ترجمه مقاله را انجام بدم. ترجمه مقاله هم که کار من نبود. خان دیگر هم، پیدا کردن مجله بود و حالا چطوری باید سابمیت می کردم و فرایند چاپ رو شروع میکردم.
اصلا اطلاعاتی نداشتم و به مهارت تخصصی و تجربه کافی نیاز داشت. شنیده بودم که اگر اصول مقاله نویسی را هم رعایت نکنم و مجله متناسبی انتخاب نکنم بعد از چند ماه وقت گذاشتن، مقاله رد می شه. تمام تلاش ها و زمان هم به هدر می رفت.
باید فرد یا موسسه مطمئنی را که تخصصی کار پذیرش و چاپ مقاله را انجام می دادند، پیدا می کردم. از دوستانی که مقاله ارائه داده بودند، پرسیدم کسی رو میشناسند که بالاخره چاپ مقاله ISI تضمینی برام انجام بده و به اصول نگارش مقاله و استخراج مقاله مسلط باشه و اگر مقاله هم نیاز به اصلاحات داوری داشت، کاملا انجام بدن و کار را صفر تا صد بهم تحویل بدهند . در عین حال هزینه خدماتشون هم مناسب باشه، چون بالاخره من هم دانشجویی بیشتر نبودم و بیکار بودم.

چه نوع مقالات در مصاحبه دکتری شانس قبولی را بالا می برد؟

دوستانم موسسه آویژه را که ارائه دهنده خدمات اکسپت مقاله و چاپ مقاله است بهم معرفی کردن. من هم سریع سایت و آدرسشون رو پرسیدم و باهاشون تماس گرفتم، خدمات را از صفر تا صد برام توضیح دادند و پایان نامه را براشون ایمیل کردم تا کار استخراج تا چاپ مقاله ISI را انجام بدهند. همونطور که دوستانم بهم گفته بودند ، اکسپت مقاله فوری بهم دادند و ظرف چند ماه هم چاپ مقاله ISI را بهم تحویل دادند، و من هم به دانشگاه ارائه دادم و فارغ التحصیل شدم. خیلی سریع و تضمینی چاپ مقاله را انجام دادند من هم فارغ اتحصیل شدم و مدرکم را گرفتم.
همون سال هم برای دکترا شرکت کردم و قبول شدم. حالا هم باید خان مقاله را برای دفاع رساله دکترا شروع می کردم. بعد از گذشت 5 سال امیدوار بودم که موسسه آویژه فعالیت خود را ادامه داده باشه. با همون شماره ای که از قبل داشتم تماس گرفتم، دیدم خوشبختانه شماره درسته و موسسه آویژه به فعالیت خودش داره ادامه میده، من هم شرایط چاپ مقاله علمی پژوهشی که دانشگاه گفته بود از رساله باید استخراج می کردم و چاپ می کردم، پرسیدم. مقاله را براشون فرستادم و این بار هم پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی وزارتین را از مرحله پذیرش تا چاپ تضمینی انجام دادند. مرحله به مرحله چاپ مقاله را می پرسیدم و پشتیبان موسسه من را کاملا در جریان میزاشت. و حالا من هم به دوستانم که منتظر دفاع دکترا هستن، موسسه آویژه را پییشنهاد می دهم.
اگر شما هم برای تقویت رزومه، موفقیت در مصاحبه دکترا، چاپ مقاله برای امتیاز ارشد و دفاع رساله خود نیاز به خدمات تضمینی دارید، می توانید به وب سایت این موسسه سربزنید و از خدماتشون به صورت حضوری و غیر حضوری استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x