کد خبر: 16855

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/14

اطلاعیه حمایت مالی از دوره های پسادکتری

منابع آزمون دکتری

دوره های پسادکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، فراخوان حمایت مالی از دوره های پسادکتری(جهت کسب اطلاع از دوره تحقیقاتی فوق دکتری کلیک کنید) منتشر شد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال از دوره‌های پسادکتری در دانشگاه‌های علوم پزشکی حمایت مالی می‌کند.

این حمایت در صورت تصویب طرح تحقیقاتی فرد در دانشگاه مربوطه و حمایت مالی از پروژه توسط آن دانشگاه صورت می گیرد.

دستورالعمل حمایت از پژوهشگران پسادکتری اصلاح شد

توجه داشته باشید :

مدارک خواسته شده باید جهت بررسی اولیه حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذرماه برای حمایت مالی از دوره های پسادکتری به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سوی دانشگاه های علوم پزشکی ارسال شود.

گواهی مربوط به مدرک فارغ التحصیلی داوطلب، کپی شناسنامه داوطلب (سن داوطلب کمتر از ۴۰ سال)، تصویر h index محقق اصلی (استاد راهنما) بر اساس اسکوپوس (h index بالاتر از ۱۵)، کپی قرارداد طرح تحقیقاتی دانشگاه با محقق اصلی (استاد راهنما)، رزومه اساتید و داوطلبان آن دانشگاه به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب، از جمله مدارک مورد نیاز جهت بررسی است.

اعلام نتایج بررسی پرونده متقاضیان پسادکتری دانشگاه سمنان

با توجه به رقابتی بودن سهمیه ی حمایت مالی از دوره های پسادکتری ، سابقه پژوهشی استاد، فرد داوطلب و کیفیت طرح تحقیقاتی در فرآیند اختصاص بودجه حائز اهمیت است.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

حمایت مالی ۹۰ میلیون تومانی از طرح های دوره دکتری

دستورالعمل حمایت از دوره‌های پسا ارشد و پسادکتری

توسعه دانش و فناوری در کشور مستلزم سرمایه‌گذاری بر روی پژوهش و زیرساخت‌های آن به خصوص زیرساخت‌های انسانی پژوهش است. صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در راستای مأموریت‌های خود و کمک به توسعه زیرساخت‌های پژوهش در کشور، برنامه حمایت از دوره‌های پساارشد و پسادکتری را تعریف نموده است، تا ضمن استفاده از پتانسیل‌های پژوهشی موجود در دانشگاه‌ها جهت انجام پژوهش‌های پیشرو اولویت‌دار و تقاضامحور، از طریق این دوره‌ها به توسعه زیرساخت انسانی پژوهش در کشور کمک نماید. نحوه حمایت صندوق در چارچوب این دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرایی آن می‌باشد.

جهت دانلود دستورالعمل حمایت از دوره‌های پسا ارشد و پسادکتری؛ بر روی فایل ذیل کلیک نمایید.

 دانلود فایل

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x