کد خبر: 8460

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/16

لیست مجلات معتبر دکتری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

منابع آزمون دکتری

دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

لیست مجلات معتبر دکتری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه­ طباطبایی با پیشینه ­ای که به زمان تأسیس مدرسه عالی بازرگانی در سال ۱۳۳۷ بازمی­گردد،‌ یکی از ریشه ­دارترین دانشکده­ های اقتصاد در کشور است.  
این دانشکده با دارا بودن بیشترین تعداد عضو هیأت علمی در بین دانشکده­ های اقتصاد سراسر کشور، تنوعی بی­ بدیل را در تخصص ­ها و دیدگاه ­های مختلف داراست که نتیجه آن در تنوع رشته ­ها و گرایش­ های مختلف اقتصاد متبلور شده است. این ویژگی­ در کنار مزیت­ های دیگری همچون وجود قطب علمی اقتصاد توسعه،‌ پژوهشکده علوم اقتصادی و دارا بودن فصلنامه ­های علمی-پژوهشی متعدد سبب شده تا همواره مورد توجه ویژه نهادهای سیاستگذاری و برنامه­ ریزی کشور قرار گرفته و به عنوان سرمایه­ ای نمادین در آموزش و پژوهش اقتصاد در ایران،‌ ایفای نقش نماید. این دانشکده تاکنون در مقاطع و گرایش‌ های مختلف به شرح زیر دانشجو پذیرفته است:

🔴 – مقطع کارشناسی در 4 رشته اقتصاد بازرگانی،‌اقتصاد صنعتی،‌ اقتصاد کشاورزی و اقتصاد نظری می‌باشد و از سال 1395 به بعد دانشجو فقط به عنوان رشته علوم اقتصادی پذیرفته می‌شود و در ترم 3 می‌توانند گرایش‌های خود را انتخاب کنند.

🔴 – مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته علوم اقتصادی (با 6 گرایش اقتصاد نظری،‌ اقتصاد توسعه و برنامه‌­ریزی اقتصادی، ‌اقتصاد محیط زیست، اقتصاد انرژی، اقتصاد اسلامی و اقتصاد و تجارت‌الکترونیک)

🔴 – مقطع دکتری در 3 رشته علوم اقتصادی (با گرایش‌­های اقتصاد بین‌­الملل،‌اقتصاد ایران،‌اقتصاد ریاضی،‌اقتصاد سنجی،‌اقتصاد پولی،‌اقتصاد مالی،‌اقتصاد منابع،‌اقتصاد شهری و منطقه‌­ای، ‌توسعه اقتصادی و اقتصاد بخش‌عمومی)،‌اقتصاد نفت و گاز (با گرایش­‌های بازارها و مالیه نفت و گاز و حقوق و قراردادهای نفت و گاز) و فلسفه اقتصاد اسلامی.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

سوابق پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

لیست مجلات معتبر دکتری دانشکده اقتصاد

🌏 پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران

🌏 فصلنامه اقتصاد کشاورزی و محیط زیست

🌏 پژوهش های اقتصادی ایران

واحد خدمات آموزشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

این بخش با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و آموزش دیده به انجام کلیه خدمات مرتبط با مسائل آموزشی دانشجویان می‌پردازد. دانشجویان جهت ثبت نام، پیگیری امور مرتبط با برنامه‌ریزی و برگزاری کلاس‌ها، پیگیری بخش نامه‌های ابلاغ شده، انجام امور فارغ‌التحصیلی و … می‌توانند به این واحد مراجعه نمایند.

واحد پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

این بخش با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و آموزش دیده به انجام کلیه خدمات مرتبط با مسائل و امور پژوهشی استادان و دانشجویان می‌پردازد. اعضای هیات علمی و دانشجویان برای چاپ مقالات، تشویق مقالات، اقدام جهت اخذ فرصت مطالعاتی، دریافت معرفی نامه جهت پژوهش و انجام دادن وظایف پژوهشی در دانشکده و سازمان‌های دیگر می‌توانند به این واحد مراجعه نمایند.

www.phdphd.org

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x