کد خبر: 67296

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/10

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 1402

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 1402

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، با توجه به آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحلهای خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با شیوه نامه ابلاغی شماره 12427 سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت. مرحله اول مربوط به آزمون متمرکز بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام میگیرد و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت میگیرد. در راستای اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در دانشگاه تبریز، موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان میرساند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آنها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محلهای انتخابی میتوانند از تاریخ 1402/03/01 تا 1402/03/06 (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کدرشته محل) با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی www.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

برنامه زمانی آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی):
آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش) از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است. عدم حضور در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.
زمان اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری سال 1402 این دانشگاه در کلیه رشته- گرایشها طبق برنامه زمانی اعلامی در جدول 8 خواهد بود.

اعلام نتایج اولیه و زمانبندی مصاحبه مدعوین،تکمیل ظرفیت دکتری پردیس ارس دانشگاه تبریز 1402

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1402 دانشگاه تبریز که متقاضیان در روز مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز میبایست همراه داشته باشند و فایل اسکن مدارک زیر را از طریق وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به https://takmili.tabrizu.ac.ir آپلود نمایند به شرح زیر است :

🔴 فرم شماره 1 تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی (قابل دریافت از وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز) با فرمت jpg.
🔴 تصویر کارنامه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) دکتری سال 1402 با فرمت jpg.
🔴 اصل و تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد) با فرمت jpg.
🔴 اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت jpg.
🔴 اصل و تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع با فرمت jpg.

🔴 مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).
🔴مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی و یا خارجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).
🔴 اصل و تصویر گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی به همراه تاییدیه علمی با فرمت jpg.
🔴 اصل کتب تالیف/ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول با فرمت jpg.
🔴 اصل و تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره های علمی معتبر با فرمت jpg.
🔴 پایان نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده.
🔴 پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده (ارسال فقط صفحه اول و چکیده با فرمت pdf. از طریق وبگاه) برای داوطلبانی که از پایان نامه خود دفاع ننمودهاند ارائه فرم پیشنهاد پایان نامه الزامی است. (ارسال فقط چکیده پیشنهاد پایان نامه با فرمت pdf از طریق وبگاه)
🔴 اصل و تصویر مدارک زبان معتبر با فرمت jpg.
🔴 فرم مخصوص تعهد حضور تماموقت دانشجویان دکتری تکمیل شده (فرم از قسمت فرمهای وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز برداشته و تکمیل شود.) با فرمت jpg.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

🔴 تصویر فیش واریزی به مبلغ 2/000/000 (دو میلیون) ریال بابت هزینه مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) واریزی از طریق سامانه امور مالی قابل دستیابی در صفحه اصلی وبگاه دانشگاه تبریز با فرمت jpg.
https://portal.tabrizu.ac.ir/payment?earmark=390072254116000110309035003475
🔴 اصل و تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با فرمت jpg.
🔴 فرم پیشنهاد استاد راهنما در وبسایت گروه و دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز.

لازم است داوطلبان پس از تکمیل آپلود مدارک، کارت شرکت در آزمون مصاحبه علمی و سنجش عملی دانشگاه تبریز را از منوی مربوطه در قسمت آپلود مدارک، دریافت و چاپ نمایند و در روز آزمون به همراه داشته باشند. ورود به جلسه آزمون منوط به داشتن کارت شرکت در آزمون خواهد بود.

در صورت بروز مشکل در آپلود مدارک، داوطلبان با شماره تلفن 33392454-041 حاصل نمایند.

دانلود فایل اطلاعیه +فرم ها و جداول مورد نیاز

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x