کد خبر: 52490

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/03

اطلاعیه پردیس خودگردان دانشگاه شریف (مصاحبه دکتری)

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه پردیس خودگردان دانشگاه شریف (مصاحبه دکتری 98)

اطلاعیه پردیس خودگردان دانشگاه شریف (مصاحبه دکتری)

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، اطلاعیه پردیس خودگردان دانشگاه شریف (مصاحبه دکتری) توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه منتشر شد.

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم آزمون نیمه متمرکز دکتری این پردیس میرساند:

زمان و مکان مصاحبه حضوری داوطلبان این پردیس در رشته های مختلف مشابه برنامه زمان بندی اعلام شده توسط دانشکده های مربوطه در دانشگاه صنعتی شریف می باشد. طبق اطلاعیه های منتشر شده انجام مصاحبه برای داوطلبان پردیس خودگردان کیش در محل دانشگاه صنعتی شریف تهران، صورت خواهد گرفت. مدارکی که داوطلبان بایستی از طریق سامانه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه بارگذاری نمایند دقیقاً در اطلاعیه شماره 3(اعلام زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه شریف) می باشد.

شرایط تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شریف چیست؟

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

قابل توجه داوطلبان محترم پردیس بین الملل

توجه: دارندگان معدل کارشناسی بالای 13 و معدل کارشناسی ارشد بالای 15 (با توجه به معدل تراز شده) برای پذیرش در پردیس بین الملل کیش اولویت بیشتری دارند.

متقاضیان لازم است به اطلاعیه های منتشر شده در سامانه ثبت نام به آدرس http://admission.grad.sharif.ir مراجعه کنند.

سامانه جهت ثبت توصیه‌نامه “توسط توصیه‌دهندگان ” تا تاریخ 98/03/20 فعال خواهد بود.

آشنایی با دانشگاه صنعتی شریف

 دانشگاه صنعتی شریف در سال 1344 با هدف تربیت و تامین بخشی از نیروهای متخصص موردنیاز کشور، در سطوح بالای علمی تاسیس گردید. این دانشگاه در مقایسه با بسیاری از دانشگاه‌های ایران و جهان دانشگاهی جوان و در حال رشد است. خوشبختانه در طول دوران فعالیت خود توانسته است به صورت یک موسسه علمی پیشرو در صنعت، فناوری‌های روز و علوم کاربردی در عرصه علم، منطقه‌ای و جهانی مطرح و جایگاه ارزشمندی پیدا کند و به عنوان مرکزی برای تبدیل رویاهای نسل‌های ایرانی به واقعیت‌های امروزی همواره مورد تحسین و شگفتی جامعه باشد. هدف این دانشگاه، فراهم نمودن محیطی علمی و پویا برای کسانی است که در راستای کسب علم و دانش تلاش می‌نمایند، و پایگاه و نقطه اتکاء و اعتماد آنانی است که واقعیات و حقایق علمی را درک کرده، برای نشان دادن آن به دیگران کوشش می‌کنند.
دانشگاه صنعتی شریف دیدگاه خویش را در خلق، انتشار و کاربرد دانش در یک محیط یادگیری کاملا پویا جستجو می‌کند. این دیدگاه سبب ارتقای کیفی آموزش، پژوهش، و ارائه خدمات به جامعه و حل مسائل آن در حد توان شده است. بطوری که با بیش از 48 سال تجربه مفتخر است که با یاری خداوند بزرگ و تلاش استادان کارآمد و مجرب، محققین برجسته، و کارشناسان و کارمندان سخت‌کوش و همچنین بهره‌گیری از امکانات کمک‌آموزشی و آزمایشگاه‌های مجهز توانسته است دانشجویان مستعد خویش را در سطح کارآمدترین نیروهای علمی و فنی کشور به جامعه ارائه نماید.
دانش‌آموختگان این دانشگاه همواره در ردیف قوی‌ترین مهندسین و بالاترین مدیریت‌های علمی، فنی و اجرایی کشور بوده و به علاوه در آزمون‌های متمرکز ورودی کارشناس ارشد از نظر میانگین نمرات و درصد قبولی از کارشناسی به کارشناسی‌ارشد در اکثر رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه بالاترین مقام را در بین دانشگاه‌های کشور داشته‌اند. همچنین آنهایی که به قصد ادامه تحصیل راهی خارج از کشور شده‌اند نیز به خوبی در سطح بین‌المللی درخشیده‌اند و پس از کسب موفقیت‌های بالای علمی منشاء خدمات ارزنده‌ای گردیده‌اند.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

دانشگاه صنعتی شریف دارای 475 عضو هیأت علمی است. از این تعداد 162 نفر (34%) در مرتبه استاد تمام، 139 نفر (29%) در مرتبه دانشیار، 163 نفر در مرتبه استادیار (34%) و 11 نفر به عنوان مربی (2%)، اعضای هیأت علمی را تشکیل می دهند.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x