کد خبر: 57219

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/10

بخشنامه جدید دفاع رساله های دکتری

منابع آزمون دکتری

بخشنامه جدید دفاع رساله های دکتری

بخشنامه جدید دفاع رساله های دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بخشنامه جدید دفاع رساله های دکتری که توسط دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است منجربه اعتراض جمعی ازدانشجویان گشته است. ماجرا از این قرار است که در بخشی از این بخشنامه تاکید شده که تمامی دانشجویان دکتری که قبلاً پیش دفاع خود را انجام داده ولی متأسفانه تا تاریخ ۱۵ آبان ماه سال جاری موفق به انجام دفاع نهایی نشده اند، پیش دفاع انجام شده آنها “کان لم یکن” می‌شود و لازم است طبق شرایط اشاره شده، مجدداً پیش دفاع انجام گیرد.

این در حالی است که برخی دانشجویان معترض، معتقدند چرا وقتی پیش دفاع را انجام داده اند و یا حتی مقاله پذیرفته شده دارند، دانشگاه آن را باطل می‌کند و می‌گوید باید دوباره پیش دفاع را انجام دهند. در بخش دیگر این بخشنامه اینطور آمده که چنانچه دانشجو با ارائه یکی از دستاوردهای علمی مشخص شده در بخشنامه و متمم آن بیش از پنج امتیاز را کسب کند، می‌تواند بدون ارائه مقاله دوم نسبت به دفاع و تسویه حساب اقدام کند. با این حال برخی دانشجویان نسبت به این بند هم معترض هستند و می‌گویند کسب بیش از ۵ امتیاز، یعنی مقاله Q۱ که سطح آن بسیار بالاست و به کسانی که حتی مقاله Q۲ دارند هم اجازه دفاع نمی‌دهند.

چگونگی نگارش پروپوزال

دانشگاه تاکید کرده که حتماً یکی از مقالات باید در نشریات علمی پژوهشی داخلی منتشر شود؛ چون می‌خواهند با دانشجوی دکتری رتبه دانشگاه را بالا ببرند. گرفتن اکسپت مقاله آی اس آی بسیار راحت تر از علمی پژوهشی داخلی است چرا که حدود یک سال و نیم طول می‌کشد و از طرفی داور هم ندارند. به ما می‌گویند مقاله دومی هم نباید آی اس آی باشد و داخلی باید باشد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

www.phdphd.org

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x