کد خبر: 68607

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/24

جذب دومین پژوهشگر دوره پسادکتری روانشناسی در دانشگاه آزاد شهرکرد

منابع آزمون دکتری

جذب دومین پژوهشگر دوره پسادکتری روانشناسی در دانشگاه آزاد شهرکرد

جذب دومین پژوهشگر دوره پسادکتری روانشناسی در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد ، دومین پژوهشگر دوره پسادکتری در رشته روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد پذیرش و فعالیت‌های تحقیقاتی خود را آغاز کرد.

فرشید خیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در شهرکرد، گفت: دومین پژوهشگر دوره پسادکتری در رشته روانشناسی در این دانشگاه توسط عضو هیئت علمی و دانشیار روانشناسی دانشگاه آزاد شهرکرد، پذیرش و فعالیت‌های تحقیقاتی خود را آغاز کرد. وی اعلام کرد: امیر میرزایی فارغ التحصیل دکتری روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، پژوهش پسا دکتری خود را با عنوان مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و روانپویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر اختلال عملکرد جنسی و کیفیت جنسی زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره و روان درمانی شهر اصفهان و با هدایت و راهنمایی طیبه شریفی عضو هیأت علمی و دانشیار گروه روانشناسی این دانشگاه، آغاز کرد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یادآور شد: پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و روان پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر اختلال عملکرد جنسی و کیفیت جنسی زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره و روان درمانی شهر اصفهان اجرا خواهد شد. فرشید خیری یادآور شد: ازجمله شرایط ورود به دوره پسادکتری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) است و از پایان دوره دکتری تخصصی نباید بیش از پنج سال گذشته باشد.

اعلام نتایج پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد

طیبه شریفی ناظر و راهنمای این پژوهش پسادکتری بیان کرد: در راستای اجرایی کردن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، با تکیه بر محور دانشگاه سرآمد و قابلیت حل مسأله و همچنین توسعه پژوهش های کیفی و کاربردی با پژوهش در دوره پسا دکتری از سوی مدیرکل پژوهش و معاونت علوم انسانی و هنر موافقت شد. این استاد دانشگاه از پیگیری های مجدانه معاونت پژوهش و فناوری و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد قدردانی کرد. به گفته ی امیرمیرزایی، پژوهش از لحاظ هدف کاربردی واز لحاظ روش نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون- پیگیری و گروه گواه است. وی اظهار کرد: جامعه ی آماری کلیه ی زنان ۱۸ تا ۴۰ سال دارای اختلال عملکرد جنسی است که از بین آن ها 45 نفر بصورت نمونه گیری هدفمند و بر اساس نمره پرسشنامه های عملکرد جنسی زنان و کیفیت جنسی زنان است که در 2 گروه آزمایش و یک گروه گواه جایگزین می شوند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

به گفته میرزایی، گروه آزمایش یک تحت روان درمانی درمان هیجان مدار و گروه آزمایش دو تحت درمان روانکاوی پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) قرار می گیرند؛ اما گروه گواه درمانی دریافت نمی کنند. فارغ التحصیل دکتری تخصصی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در پایان بیان کرد: پرسشنامه عملکرد جنسی زنان( روزن و همکاران) و کیفیت جنسی زنان (سیموند) در سه مرحله پیش آزمون، پس آزمون و پیگیری دو ماهه تکمیل می شود و در نهایت داده ها با روش تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر و طرح آمیخته و با استفاده از نرم افزار آماری (SPSS) تحلیل خواهد شد.

اضافه می شود: نیلوفر بیگی نخستین پژوهشگر پسادکتری در رشته روانشناسی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است. همچنین نصیر لندی نخستین پژوهشگر پسادکتری در رشته مهندسی علوم دامی-گرایش تغذیه دام، در زمینه اثربخشی پپتیدهای زیست‌فعال مشتق‌شده از تخم پنبه بر عملکرد، خصوصیات لاشه، فعالیت ضداکسندگی تام سرم خون، فعالیت ضداکسندگی دستگاه گوارش، جمعیت میکروبی ایلئوم، توسعه دستگاه گوارش و میزان ترشح زیموژن‌ها در جوجه‌های گوشتی، فعالیت می‌کند و نتایج حاصل از پژوهش‌ها را در مجلات علمی معتبر منتشر می کند و پریسا بهشود دومین پژوهشگر دوره پسادکتری در رشته میکروبیولوژی، این پژوهشگر قرار است در زمینه آنالیز مولکولی و بررسی تشکیل بیوفیلم در ایزوله‌های استافیلوکوکوس اپیدرمیدیس مقاوم به متی‌سیلین جداشده از نمونه‌های بالینی، فعالیت و نتایج حاصل از پژوهش‌های خود را در مجلات علمی معتبر منتشر کند. پریسا بهشود عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، فارغ‌التحصیل رتبه نخست در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته میکروبیولوژی بوده و مقاله‌های متعدد و کتاب در زمینه علم میکروبیولوژی نگاشته است.

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x